حواشی دیدار استقلال و فولاد

سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) که به دلیل اخراج در بازی با گل‌گهر محروم است به همراه آنالیزور استقلال در جایگاه VIP تماشاگر بازی است.

      

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال(تاج) ایران  و فولاد خوزستاناز ساعت 17:00 امروز جمعه(15 مهر 1401) از هفته هشتم لیگ برتر فصل 1401/1402 در ورزشگاه آزادی و بدون حضور هواداران برگزار شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

             

*زمانی که بازیکنان دو تیم برای گرم کردن وارد زمین شدند بازار خوش و بش داغ بود. زبیر نیک‌نفس، صالح حردانی، رضا میرزایی و آرش رضاوند که سابقه بازی در فولاد را دارند با هم‌بازی‌های سابق خود برخورد گرمی داشتند. از آن طرف، وریا غفوری، عارف آقاسی و علی قربانی نیز با بازیکنان استقلال خوش‌وبش کردند.

حواشی دیدار استقلال و فولاد

* مهدی هاشمی‌نسب مربی فولاد با حرارت خاصی در زمان گرم کردن با بازیکنان فولاد صحبت می‌کرد. مربی فولاد در بازی با پرسپولیس با هواداران این تیم‌ دچار چالش شده و به آنها گفته بود نحوه هواداری را در بازی هفته هشتم مقابل استقلال ببینند ولی بدون تماشاگر شدن بازی این نقشه‌ها را از بین برد.

* هوشنگ مقدس که در دوره‌ای به‌عنوان سرپرست در تیم ملی حضور داشت، دستیاران کی‌روش را در ورزشگاه آزادی همراهی می‌کرد که در نوع خود جالب توجه بود.

* اشکان دژاگه بازیکن فولاد و روزبه چشمی لحظاتی با یکدیگر صحبت کردند. این دو زمانی در تیم‌ ملی هم‌بازی بودند.

حواشی دیدار استقلال و فولاد

* سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان پیشین استقلال و سرمربی فعلی آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی حاضر بود تا از نزدیک نظاره‌گر بازی باشد. حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد خوزستان نیز یکی از حاضران در ورزشگاه است.

* صالح حردانی، سعید مهری، سجاد شهباززاده، زبیر نیک‌نفس، رضا میرزایی، عزیزبک آمانوف، ابوالفضل جلالی، ارسلان مطهری و علیرضا رضایی نیمکت‌نشینان استقلال برای دیدار امروز هستند.

حواشی دیدار استقلال و فولاد

* در ضلع شرقی ورزشگاه دود شدیدی دیده می‌شد که همین مسئله مسابقه را تحت‌الشعاع قرار داده بود. اینطور عنوان شد که این دود ناشی از آتش‌سوزی در پارک ارم بوده است.

* ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان که به دلیل اخراج در بازی با گل‌گهر محروم است به همراه آنالیزور استقلال در جایگاه VIP تماشاگر بازی است.

حواشی دیدار استقلال و فولاد

* مصطفی آجورلو و حجت کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال از دیگر افراد در ورزشگاه هستند.

* ساپینتو در طول بازی از روی صندلی جایگاه VIP پرجنب‌وجوش ظاهر شده و به دفعات به عملکرد بازیکنان و البته تصمیمات داوری واکنش نشان می‌داد.

دیدار دو تیم استقلال(تاج ایران) و فولاد خوزستاناز هفته هشتم لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

* حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ درباره صحنه‌های مشکوک دیدار تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان اظهار داشت:

در دقیقه دو خطایی پشت محوطه جریمه فولاد رخ داد که داور اعلام نکرد. این برخورد خارج از محوطه جریمه رخ داد و داور نباید پنالتی می‌گرفت. در نیمه دوم سه صحنه مشکوک به پنالتی اتفاق افتاد. ابتدا مهدی قایدی با بازیکن حریف برخورد کرد که آن صحنه اصلاً پنالتی نبود و قایدی باید کارت زرد می‌گرفت.

وی در مورد سایر صحنه‌های مهم داوری مسابقه تصریح کرد: در دقیقه 68، بابایی و آبشک یکدیگر را در محوطه جریمه فولاد گرفتند که ابتدا بابایی، مدافع فولاد را گرفته بود و او مرتکب خطا شد. رضا میرزایی در دقیقه 76 اعتقاد داشت یک پنالتی روی او اتفاق افتاده که داور به‌خاطر تمارض، به مهاجم استقلال کارت زرد نشان داد. او و مدافع فولاد تنه به تنه با هم جلو می‌رفتند که نه باید پنالتی گرفته می‌شد، نه تمارضی رخ داد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره صحنه‌ای که اعتراض شدید میرزایی را به دنبال داشت، به تسنیم گفت: در دقیقه 80 باید یک پنالتی به سود استقلال اعلام می‌شد. مدافع فولاد اصلاً به توپ ضربه نزد که داور کرنر گرفت. او یا باید ضربه دروازه اعلام می‌کرد، یا پنالتی. مدافع فولاد در این صحنه تکل زد که به توپ نرسید و باعث از بین رفتن تعادل میرزایی شد. این تنها اشتباه حمید حاج‌ملک در این مسابقه بود.

* حمید حاج‌ملک پس از دیدار استقلال و فولاد و اعتراض شدید آبی‌پوشان به قضاوت او در واکنش به این موضوع که استقلالی‌ها معتقدند چهار پنالتی آنها گرفته نشده است،‌ گفت:

صحنه‌ها را ببینید و بعد قضاوت کنید.

وی درباره اینکه آیا از قضاوت خود در این بازی راضی است، عنوان کرد: صددرصد! صحنه‌ها را باید ببینید و فوتبالی قضاوت کنید.

* ریکاردو ساپینتو هنگامی که در حال ترک ورزشگاه آزادی بود، با درخواست خبرنگاران برای مصاحبه روبه‌رو شد که سرمربی استقلال از خبرنگاران پرسید:

شما در بازی چه دیدید؟ چند پنالتی باید برای ما گرفته می‌شد؟ سه تا؟ یکی یا دو تا؟

* ساپینتو که به دلیل اخراج در دیدار با گل‌گهر سیرجان روی نیمکت استقلال غایب بود، این مسابقه را از روی سکوها تماشا می‌کرد. وی به همین دلیل در نشست خبری بعد از بازی حاضر نشد.

     

اخبار استقلال

  

 


 مطالب مرتبط:

هفته هشتم لیگ برتر/ روی ماتا پس از تساوی مقابل فولاد خوزستان: مقابل دو تیم بازی کردن بسیار سخت است

هفته هشتم لیگ برتر/ توقف استقلال مقابل تیم ۱۲ نفره؛ نکونام با داوری یک امتیاز از آزادی دزدید!

هفته هشتم لیگ برتر/ برتری فولاد مقابل استقلال در نیمه نخست؛ تیر دروازه و بی‌دقتی‌های بابایی!

هفته هشتم لیگ برتر/ ترکیب تیم فوتبال استقلال مقابل فولاد؛ رای عارف، برای وریا، برای هواداران..

هفته هفتم لیگ برتر/ روی ماتا پس از اخراج ساپینتو مقابل گل گهر: چرا دستیار مربی به سرمربی احترام نمی گذارد؟!

هفته هفتم لیگ برتر/ بوسه بر مچ‌بند مشکی؛ عبور از گل‌گهر «برای» فتح مجدد قلعه!

هفته هفتم لیگ برتر/ برتری استقلال مقابل گل‌گهر در نیمه نخست؛ سکوت، سکوت و‌ باز هم سکوت!

هفته هفتم لیگ برتر/ ترکیب تیم فوتبال استقلال مقابل گل گهر؛ ساپینتو دست به ترکیب برنده نزد!

هفته هفتم لیگ برتر/ ریکاردو ساپینتو پیش از دیدار با گل گهر: امیدوار و مطمئنم داور فردا بهترین عملکرد را خواهد داشت!

داوران هفته هفتم لیگ برتر 01/02 مشخص شدند؛ داور اهل تهران قاضی دیدار گل گهر و استقلال!

هفته ششم لیگ برتر/ انتقام سخت از نساجی در آزادی؛ استقلال به اصل خویش بازگشت!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار