روی ماتا

مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از برتری مقابل ملوان بندرانزلی گفت: بازیکنانی که به تیم در نیمه دوم اضافه شدند، نشان دادند یک تیم بزرگ هستیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، روی ماتا مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پس از دیدار مقابل ملوان بندر انزلی در مرحله 1/8 جام حذفی، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در ادامه می خوانید:

  

* پیروزی 2 بر صفر مقابل ملوان؟

همانگونه که روز گذشته گفتم بازی خیلی سختی در انتظار داشتیم. ملوان تیم خیلی منظمی بود و می‌دانستیم دفاع را از عقب شروع می‌کند. وقتی توپ را در اختیار داشتیم باید تیم را بالانس می‌کردیم زیرا منتظر صدحملات بودند.

هم با داخل و هم با بیرون بازی می‌کردیم. باید در زمان در اختیار داشتن توپ صبور می‌شدیم. وقتی 11 بازیکن پشت توپ هستند، بازی کردن خیلی سخت می‌شود. طبق دستورالعمل‌هایی که داده بودیم، خوب اجرا کردیم. می‌دانستیم فقط با گذشت زمان می‌توانیم به گل برسیم.

بازیکنانی هم که اضافه شدند، نشان دادند یک تیم بزرگ هستیم. واقعا خوشحالیم تیم بزرگی داریم و همه بازیکنان از اهمیت بالایی برخوردار هستند. می‌دانستیم برای رسیدن به گل نیاز به زمان داریم. بازی را مدیریت کردیم. برای گلزنی فرصت داشتیم و خیلی از این برد خوشحال هستیم. دوست دارم این برد را به سرمربی‌مان تقدیم کنم و همچنین به هوادارانی که امروز در استادیوم حضور داشتند یا بیرون از استادیوم بودند و در طول هفته استقلال را حمایت کردند. همه با هم هستیم.

* ملوان نسبت به بازی قبلی خیلی بسته بازی می‌کرد و آیا از این اتفاق خبر داشتند و راهکارتان برای باز کردن دفاع حریف چه بود؟

برای همین گفتم یک بازی خیلی سخت را انتظار داریم. می‌دانستیم ملوان فشرده و از عقب بازی را حفظ می‌کند. در طول هفته نیز استقلال را برای این موضوع آماده کردیم.

 

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

مرحله 1/8 جام حذفی/ تعویض‌های طلایی ساپینتو نفس ملوان را گرفت؛ صعود آسان استقلال به مرحله بعد..

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار