حواشی دیدار استقلال و گل گهر

بازیکنان تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از پیروزی مقابل گل گهر همراه هواداران به شادی پرداختند.

      

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های   استقلال(تاج) ایران  و گل گهر سیرجان  از ساعت 16:45 امروز دوشنبه(15 اسفند 1401) از هفته بیست و دوم لیگ برتر فصل 1401/1402 در ورزشگاه آزادی تهران و با حضور هواداران برگزار شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

             

* هنگام گرم کردن تیم‌ها، بهنام برزای بازیکن تیم گل گهر به شدت توسط هواداران استقلال تشویق شد. بازیکن اسبق استقلال سپس به سمت بهزاو غلامپور و سیدحسین حسینی رفت و با آن‌ها خوش و بش کرد.

* محمدحسین زواری بازیکن استقلال و محمد خدابنده‌لو بازیکن گل گهر که در تیم ملی امید همبازی بودند، با یکدیگر خوش و بش کردند.

حواشی دیدار استقلال و گل گهر

* هواداران استقلال به دلیل اتفاقات بازی رفت، علیه سعید الهویی مربی گل گهر شعار دادند.

* یک هوادار جانباز استقلال با ویلچر در کنار زمین حاضر شد و گرم کردن شاگردان ساپینتو را تماشا کرد. همچنین یک هوادار معلول استقلال نیز برای دیدن این بازی در ورزشگاه حضور یافت.

* علی علیزاده هافبک مصدوم گل گهر با لباس شخصی در ورزشگاه حاضر شد.

* اریک باگناما، کی‌روش استنلی و وسلی گومز سه بازیکن خارجی گل گهر در ترکیب اصلی این تیم قرار ندارند.

* به مناسب روز درختکاری، در حرکتی نمادین دو نهال کاشته شد. سیدحسین حسینی و نهدی تیکدری در این مراسم شرکت کردند.

* حدود ۵۰ نفر هوادار گل گهر در ضلع شمالی ورزشگاه آزادی مستقر شدند.

* علی امیری قائم مقام باشگاه استقلال، محمد مومنی عضو هیات مدیره، مرتضی موسوی زنوز مدیر اداری و همچنین سبو شهبازیان سرمربی نوجوانان این باشگاه در ورزشگاه حاضر هستند.

حواشی دیدار استقلال و گل گهر

حواشی دیدار استقلال و گل گهر

حواشی دیدار استقلال و گل گهر

* پیش از آغاز مصاف تیم‌های استقلال و گل‌گهر با حضور مرتضی موسوی زنوز، علی امیری، سید مهدی علوی و محمد مومنی از امیر قلعه‌نویی و حسین ترابپور از سوی باشگاه استقلال تقدیر به عمل آمد. قلعه نویی در تاریخ لیگ برتر به عنوان سرمربی 1036 امتیاز کسب کرده است. استقلالی ها شماره 8 این تیم را هم به امیر قلعه نویی اهدا کردند.

* امیر قلعه نویی سرمربی گل کهر خوش و بش گرمی با روی ماتا مربی استقلال داشت. سرمربی گل گهر همچنین مورد استقبال بیژن طاهری و خسرو حیدری قرار گرفت. سیدحسین حسینی و آرش رضاوند نیز قبل از بازی به سمت قلعه نویی رفتتند و با او خوش و بش کردند. هواداران استقلال نیز قلعه نویی را به شدت تشویق کردند.

حواشی دیدار استقلال و گل گهر

حواشی دیدار استقلال و گل گهر

* موقعیت سوزی بازیکنان استقلال در اوایل نیمه اول افسوس شدید ساپینتو را در پی داشت.

* در جریان این مسابقه امیر قلعه نویی به دلیل دیر تعویض کردن رضا الهویی و فرستادن امین قاسمی نژاد عصبانی شد و بر سر دستیارش فریاد کشید. 

* پس از گل اول استقلال، دروازه‌بان تیم گل‌گهر روی زمین خوابید و به همین خاطر هواداران استقلال علیه او شعار دادند.

* پس از گل تساوی، اعضای کادر فنی گل گهر به نحوه به ثمر رسیدن این گل اعتراض داشتند و برای دقایقی با کادر داوری گفتگو کردند.

* پس از اعلام پنالتی به سود استقلال در لحظات پایانی مسابقه، بازیکنان گل گهر به شدت به داور معترض شدند. در این حین برخی بازیکنان استقلال سعی در دخالت داشتند که این اتفاق منجر به بروز درگیری شدید بین بازیکنان 2 تیم شد.

* پس از این با طولانی شدن این درگیری، نیمکت نشینان هر 2 تیم به دروازه گل گهر هجوم بردند. در این حین مجتبی سرآسیایی، مربی تیم گل گهر سعی داشت بازیکنان را آرام کند که با دخالت مسئولین برگزاری ، عوامل نیروی انتظامی و همچنین تیم داوری و این جنجال پس از حدود 5 دقیقه پایان یافت. 

* پس از فروکش کردن درگیری، داور اریک باگناما، بازیکن گل گهر را از زمین اخراج کرد. 

* پس از گل برتری استقلال، فرشید سمیعی و علی امیری، 2 عضو کادر مدیریتی استقلال در جایگاه ویژه شدیداً به شادی پرداختند. این در حالی است که حجت کریمی، عضو هیئت رئیسه استقلال پیش از اتمام 90 دقیقه و زمانی که آبی‌ها یک بر صفر عقب بودند، ورزشگاه را ترک کرد. 

* در هنگام بروز درگیری و جنجال‌ها، امیر قلعه نویی که مقابل نیمکت گل گهر تنها بود با ناراحتی قدم می‌زد و سرش را تکان می‌داد. 

* پس از اعلام پنالتی به سود استقلال، هواداران این تیم علیه دروازه‌بان گل گهر شعار دادند. 

دیدار دو تیم استقلال(تاج ایران) و گل گهر سیرجان از هفته بیست و دوم لیگ برتر با برتری 2 بر 1 آبی پوشان به پایان رسید.

* پس از سوت پایان بازی، امین پورعلی بازیکن باتجربه گل گهر با فریادهای خودش به سرپرست این تیم اعتراض می‌کرد. در ادامه بازیکنان گل گهر به سرعت به سمت رختکن رفتند. بازیکنان استقلال نیز در زمین باقی ماندند و همراه هواداران به شادی و پایکوبی پرداختند. 

* امیر قلعه نویی پس از سوت پایان بازی با داور گفتگو و به او اعتراض کرد. 

* روی ماتا، مربی استقلال کوین یامگا را در آغوش گرفت و با او به خوشحالی مشغول شد. 

* آرش برهانی به همراه بازیکنان تیم امید استقلال که در ورزشگاه حاضر بودند و این بازی را از نزدیک تماشا کردند، پس از سوت پایان به شادی پرداختند و عکس یادگاری گرفتند.

* کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد:

در پی تخلف صورت گرفته از سوی مجتبی سرآسیابی، مربی و سید محمدرضا حسینی، بازیکن تیم گل گهر مبنی بر عدم رعایت ماده 71 مقررات انضباطی و اظهاراتی علیه داور دیدار گل گهر مقابل استقلال، ابلاغ می شود که نامبرده گان ظرف مهلت 48 ساعت دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی ارسال کنند.

* علی میرزابیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد قضاوت تیم داوری بازی استقلال و گل گهر، اظهار داشت:

در جریان این مسابقه بارها روی رضا شکاری به ویژه توسط کوین یامگا خطا شد. داور باید به این حرکات عکس‌العمل نشان داده و پس از دومین یا سومین بار به هر بازیکنی که روی شکاری مرتکب خطا می‌شد، کارت زرد نشان می‌داد.

یکی از موارد نشان دادن کارت زرد این است که قوانین را مکرر نقض کنید. محمدرضا حسینی نیز بارها به داور بازی اعتراض کرده و با دست خود، حرکات اعتراض‌آمیز به داور نشان می‌داد. حتی یک یا دو بار بنیادی‌فر را لمس کرد. او اواخر بازی درون محوطه جریمه مرتکب خطای پنالتی شد و با زانوی راست خود به پشت ران رضا میرزایی ضربه زد. به همین دلیل پنالتی استقلال درست بود. اعلام این پنالتی صحیح و تصمیم خوب داور بود.

در دقیقه‌ 90 و 18 ثانیه قبل از گل اول استقلال، در مرکز زمین بازیکن این تیم روی کی روش استنلی، زمانی که با هم برای زدن ضربه سر بلند شدند، خراب شد و به همین دلیل بنیادی‌فر پس از ضربه سر زدن بازیکن گل گهر باید خطای بازیکن استقلال را می‌گرفت.

در مورد صحنه‌های نیمه اول هم باید بگویم گل گل‌گهر با کار خوب کمک داور به درستی سالم تشخیص داده شد، زیرا شکاری به هیچ وجه در آفساید نبود. در یک صحنه نیز مهدی قائدی شوت زد اما توپ در پشت محوطه جریمه به دست بازیکن گل‌گهر برخورد کرد و این خطا بیرون محوطه بود. البته کارت زرد به سهرابیان به این دلیل که شوت به سمت دروازه گل‌گهر زده شد، درست بود.

اخبار استقلال

  

 


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و دوم لیگ برتر/ نشست خبری روی ماتا پس از پیروزی مقابل گل گهر سیرجان: جنگنده هستیم و تسلیم نمی‌شویم تا وقتی نفس می کشیم می‌جنگیم

هفته بیست و دوم لیگ برتر/ مصاحبه استقلالی ها پس از پیروزی مقابل گل گهر؛ شخصیت تیمی‌مان را نشان دادیم!

هفته بیست و دوم لیگ برتر/ باز هم گل‌گهر و تکرار داستان شیرین فصل قبل؛ کامبک با تعویض‌های رویایی ساپینتو!

هفته بیست و دوم لیگ برتر/ شکست استقلال مقابل گل گهر در نیمه نخست؛ غافلگیری شاگردان ساپینتو در ضربه ایستگاهی!

هفته بیست و دوم لیگ برتر/ ترکیب تیم فوتبال استقلال مقابل گل گهر؛ ساپینتو برای قهرمانی باید قلعه ژنرال را فتح کند!

هفته بیست و دوم لیگ برتر/ نشست خبری روی ماتا پیش از دیدار مقابل گل گهر سیرجان: بازی فردا هم به نوعی برای قهرمانی است!

داوران هفته بیست و دوم لیگ برتر 01/02 مشخص شدند؛ داور اهل چهارمحال و بختیاری قاضی دیدار استقلال و گل گهر!

هفته بیست و یکم لیگ برتر/ پیروزی مفت از دست استقلال پرید؛ نساجی به جز شانس، اشتباه داور و یک شوت هیچ چیز نداشت!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار