حواشی دیدار پارس جنوبی و استقلال

ستاره استقلال(تاج) پیش از شروع بازی مقابل پارس جنوبی با پدرش عکس یادگاری گرفت.

    

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های پارس جنوبی  و  استقلال(تاج) ایران در ساعت 17:30 امروز شنبه(9 اردیبهشت  1402) از مرحله یک چهارم جام حذفی فصل 1401/1402 در ورزشگاه تختی جم (بوشهر)  و با حضور هواداران برگزار شد در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

      

کادرفنی و بازیکنان استقلال حدود ساعت 15:45 وارد ورزشگاه تختی جم شده و مورد تشویق هواداران استقلال در بوشهر قرار گرفتند.

* در فاصله یک ساعت تا شروع مسابقه بیشتر ظرفیت ورزشگاه در اختیار طرفداران استقلال قرار گرفته بود. آن‌ها در بخش سمت راست رو به روی جایگاه ویژه و خود این جایگاه مستقر شده و هواداران پارس جنوبی نیز سایر بخش‌ها را در اختیار داشتند.

حواشی دیدار پارس جنوبی و استقلال

* مهدی قائدی پیش از شروع بازی با پدرش درون ورزشگاه عکس یادگاری گرفت. این بازیکن امروز در استانی که در آن به دنیا آمده به زمین خواهد رفت. او در زمان گرم کردن به شدت توسط هواداران تشویق شد.

* هواداران استقلال سید حسین حسینی را با صدای زیادی تشویق می‌کردند.

* ارسلان مطهری که در فصل ۹۷_۹۶ در پارس جنوبی عضویت داشت، نیز دیگر بازیکن آبی‌پوشان بود که با حمایت ویژه هواداران جمی مواجه شد.

* طرفداران استقلال با اجرای یک آهنگ لری شروع به رقص و پایکوبی در ورزشگاه کردند.

* همچنین یکی از هواداران در اعتراض به پیام حیدری، داور دربی نودونهم گفت: خیر نبینی.

* برخی هواداران نیز با آرش رضاوند، بازیکن نیمکت‌نشین استقلال عکس یادگاری گرفتند.

* سرپرست باشگاه استقلال با انتشار متنی در اینستاگرام خود توضیحاتی را به شرح زیر در خصوص پرداخت بدهی‌های خارجی ارائه کرد:

در سخت‌‌ترین روزهای باشگاه استقلال، به لطف خدا توانستیم بزرگ ترین بدهی‌های تاریخ باشگاه را پرداخت کنیم. بدهی که شاید برخی باور نمی‌کردند بتوانیم پرداخت کنیم. هواداران عزیز در جریان باشند با وجود پرداخت نزدیک به یک میلیون و 600 هزار یورو بابت بدهی استراماچونی، به خاطر 2 روز تعطیلی کشور قطر به دلیل عید فطر، انتقال پول استراماچونی با با تاخیر همراه بود. وکیل ایشان اعلام کرد که چون پول را دیر پرداخت کردید باید 2400 هزار یورو بابت این دو روز پرداخت کنید!

مربی که کمتر از یک نیم فصل سرمربی استقلال بود کل مطالبات 2 فصل به اضافه این دور روز تأخیر را هم گرفت! ضمن اینکه اگر بدهی استراماچونی پرداخت نمی‌شد، باید روزانه بالای 100 میلیون تومان خسارت می‌ دادیم ولی خوشبختانه جلوی این اتفاق گرفته شد. 

هنوز درگیر پرداخت شدن و رهایی از این بدهی‌ ها بودیم که با بدهی 180 هزار یورویی کوین یامگا بازیکن ارزشمندمان روبرو شدیم. هواداران عزیز بدانند همه تلاش مان را به کار می‌بریم تا دستمزد یامگا و دیگر بازیکنان و کادرفنی که حدود 300 میلیارد تومان برآورد شده است، پرداخت شود. جا دارد از مدیرعامل بانک شهر برای همکاری در این مدت تشکر کنیم.

در این مدت افرادی مدعی شده‌اند وام گرفتن هنر نیست. خیلی مسائل را نمی‌توان در حال حاضر بازگو کرد اما اینطور نیست که وام بگیریم و باشگاه را به حال خودش رها کنیم. اگر کاری را پیگیری کردیم بر اساس اقداماتی دولت، وزرا، مجلس و سازمان خصوصی‌ سازی برای هر دو باشگاه پایتخت بوده و صرفا استقلال نیست.

ما به فکر راه‌های پرداخت وام بودیم و حتما راهی برای برگشت پول داریم. اینطور نیست که مثل شما هزینه‌ای روی باشگاه بگذاریم و برویم. اگر هر کاری انجام می‌دهیم به خاطر هواداران است. هوادارانی که در سال جدید خبرهای خوبی نشنیده‌‌اند ولی روی سخنم با کسانی است که سال‌ها با مصاحبه‌های‌شان به دنبال دیده شدن هستند. هدف شما زدن دولت و 2 قطبی کردن جامعه است. در این شرایط سخت و بحرانی کشور که دولت دنبال حل مشکلات اقتصادی مردم است، شما و گروه‌‌تان با کارهای‌تان دنبال گذاشتن باری روی دوش دولت هستید.

برخی افراد هم بهتر است دست از سر استقلال بردارند. آن‌هایی که در سال‌های گذشته در استقلال به عناوین مختلف فعالیت می‌کردند یا بیرون از مجموعه با ارتباط‌های مختلف جریان سازی می‌کردند، بدانند حواس‌مان هست. اینطور نیست که چون قبلی‌ها را با گروه تان زدید این بار هم می‌توانید بتازید. شما نام نیکی ندارید و از اینکه  هواداران اسم تان را بشنوند هراس دارید، پس کاری نکنید اسم تان را بگوییم! هنوز گندکاری های گذشته‌تان جمع نشده است و حالا حالاها هم جمع نمی‌شود. بهتر است دنبال مدرک پیدا کردن در باشگاه نباشید تا از طریق دوستان‌تان شفاف سازی کنید! همه چیز در مدیریت ما شفاف است. شما بهتر است به این سوال پاسخ دهید که چطور از کنار استقلال توانسته‌اید به خیلی چیزها برسید!

* پیش از شروع بازی امید روانخواه، سرمربی استقلالی تیم پارس جم به سمت ساپینتو و دستیارانش رفت و با آن‌ها خوش و بش کرد.

حواشی دیدار پارس جنوبی و استقلال

* جعفر سلمانی، با در دست داشتن قاب عکسی از یک نظامی مرحوم وارد زمین شد.

حواشی دیدار پارس جنوبی و استقلال

حواشی دیدار پارس جنوبی و استقلال

* ریکاردو ساپینتو در دقایق ابتدایی بازی چندین بار با فریاد کشیدن از بازیکنان استقلال خواست با دقت بیشتری بازی را ادامه بدهند.

* گزارشگر بازی در دقیقه 5 با کنایه به استقلال اعلام کرد معمولا تیم‌هایی که در رده پایین‌تر هستند، با استراتژی دفاع فشرده و ضدحمله کار می‌کنند اما پارس جنوبی بازی را هجومی شروع کرده است.

* پس از اعلام آفساید به ضرر استقلال در دقیقه 11، ساپینتو به  سعید قاسمی، کمک داور اول بازی اعتراض کرد .

* کیفیت زمین ورزشگاه تختی جم به نسبت دوره حضور پارس جم در لیگ برتر به شکل محسوسی افت کرده بود.

* اعلام پنالتی به سود استقلال با خطای عیسی پرتو روی سعید مهری، با شادی هواداران همراه شد. روزبه سینکی، دروازه‌بان پارس جم پیش از ضربه محمد محبی به سمت او رفت و خواست توپ را روی نقطه کرنر بکارد که این کار سبب شد داور به او تذکر بدهد. پس از خراب شدن این پنالتی  با ضربه‌ای که بازیکن آبی‌ها به آسمان زد در دقیقه 15، سینکی برای لحظاتی دچار مصدومیت شد. 

* محمد محبی پس از خراب شدن این پنالتی برای نوشیدن آب به سمت نیمکت استقلال رفت و در شرایطی که ساپینتو با محبی مشغول صحبت بود، هم تیمی‌اش را بوسید و به او دلداری داد. 

* در این لحظات امید روانخواه نیز با بازیکنانش در کنار زمین مشغول صحبت شد.

* کارت زرد نگرفتن بازیکن پارس پس از خطای روی قائدی در دقیقه 23 با اعتراض چشمی و مرادمند به احمد محمدی، داور بازی همراه شد.

* در دقیقه 35 توپ به شکل مشکوکی به دست مدافع پارس‌ جنوبی برخورد کرد که پنالتی اعلام نشدن این صحنه سبب اعتراض ساپینتو به داور شد.

در جریان دیدار پارس جنوبی جم و استقلال از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، یک جیمی جامپ قصد داشت با پایین آمدن از فنس وارد زمین شود اما تلاش‌هایش بی‌ثمر بود.

* برخی هواداران با لیزر انداختن به صورت کمک داور اول بازی برای او ایجاد مشکل کردند.

* هواداران استقلال در نیمه دوم با روشن کردن نور موبایل‌های خود به حمایت از تیم‌شان پرداختند.

* وقت تلف کردن روزبه سینکی در نیمه دوم سبب اعتراض بازیکنان استقلال به داور شد.

* دروازه بان و کاپیتان پارس جنوبی همچنین در دقیقه 75 با سر توپ زدن به مهدی قائدی و پاس پشت پا، توپ را از محوطه جریمه تیمش دور کرد.

* سعید مهری در دقیقه 85 به شکل عجیبی خود را درون محوطه جریمه جمی‌ها روی زمین افتاد تا داور به او کارت زرد نشان بدهد.

* اعلام خطا به سود پارس جنوبی جم در دقیقه 88 با اعتراض روزبه چشمی و نیمکت نشین‌های این تیم به احمد محمدی همراه شد. پس از این اتفاق داور با حضور در کنار زمین به خسرو حیدری و بهزاد غلامپور، کارت زرد نشان داد.

* پرتاب بطری و اشیا به درون زمین در دقیقه 89 سبب شد  داور برای لحظاتی بازی را متوقف کند. در این لحظه بازیکنان استقلال، دور داور جمع شده و با او صحبت کردند. در نهایت سید حسین حسینی به سمت هواداران استقلال رفت و از آن‌ها درخواست کرد دیگر این کار را تکرار نکنند تا داور بازی را به جریان اندازد.

* علی دشتی در دقیقه 90 پس از سرتوپ خوردن از مهدی قائدی به شکل عجیبی روی زمین افتاد.

* ریکاردو ساپینتو در دقیقه 8+90 برای انتقال نکات مدنظر خود به بازیکنانش چند متری وارد زمین شد.

* سعید مهری که در دقیقه 97 دیدار استقلال مقابل پارس جنوبی از یک چهارم نهایی جام حذفی گل اول آبی‌پوشان را به ثمر رساند در صورت صعود شاگردان ساپینتو به مرحله بعدی نمی‌تواند در نیمه نهایی بازی کند.

* مهری که در نخستین دیدار استقلال در جام حذفی برابر تراکتور کارت زرد گرفته بود مقابل تیم امید روانخواه نیز در دقیقه 80 دومین کارت زرد خود را در این رقابت‌ها دریافت کرد تا از دیدار آینده‌ آبی‌پوشان محروم شود.

در لحظات پایانی بازی یک جیمی جامپ با در دست داشتن پرچم پارس جنوبی جم وارد زمین شد.

* در دقیقه 3+120 یازیکن میزبان با تمارض قصد گذفتن پنالتی ذداشت که به سود پارس جنوبی اعلام نشد تا بازیکنان این تیم در پایان مسابقه به سمت داور رفته و به شدت به او اعتراض کنند. در این میان میلاد سوری با هُل دادن داور، با کارت قرمز احمد محمدی جریمه شد.

* دیدار دو تیم پارس جنوبی جم و استقلال(تاج) ایران در  پایان 120 دقیقه یک بر صفر به سود آبی  پوشان رقم خورد تا شاگردان ساپینتو به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کنند.

* پس از پایان این بازی رضا بلیوند، بازیکن تیم پارس که به دلیل برخورد با بازیکن استقلال دچار مصدومیت شده بود، با آمبولانس به بیمارستان رفت.

* در پایان بازی افراد زیادی برای عکس گرفتن با بازیکنان استقلال وارد زمین شدند.

* شلوغی کنار زمین سبب شد برخی بازیکنان استقلال در شرایط سختی وارد نیمکت شوند.

* برخی افرادی که به زمین آمده بودند، از بازیکنان استقلال می‌خواستند پیراهن خود را در اختیار آن‌ها قرار بدهند.

* پس از پایان بازی ساپینتو در وسط زمین ایستاده و ضمن سلفی انداختن با هواداران، با دست زدن به ابراز احساسات هواداران پاسخ داد.

* علیرضا یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد نحوه قضاوت احمد محمدی در بازی پارس جنوبی و استقلال در جام حذفی اظهار داشت:

این داور یک قضاوت تقریباً بی‌نقص را به نمایش گذاشت. دوندگی بسیار خوبی داشت و جایگری‌هایش کاملاً مناسب بود. پنالتی که در دقایق ابتدایی مسابقه برای استقلال اعلام کرد هم یک  تصمیم کاملاً درست بود. بعد از آن هم دیگر برای استقلال دیگر پنالتی در محوطه جریمه پارس جنوبی رخ نداد حتی سعید مهری بازیکن استقلال در یک صحنه مرتکب شبیه‌سازی شد که داور به درستی به بازیکن استقلال کارت زرد نشان داد.

در ثانیه‌های پایانی مسابقه هم مدافع پارس جنوبی قصد داشت با فریب داور یک پنالتی بگیرد که داور به درستی تصمیم به ادامه بازی گرفت هیچ پنالتی در دقیقه 120+4 رخ نداد.

یزدانی با اشاره به قضاوت خوب محمدی گفت: تمام کارت‌های زردی که او در این مسابقه به بازیکنان و مربیان و عوامل نشان داد کاملاً درست بود. مشکل اصلی فوتبال ما اکنون اطراف زمین است. افراد بیرون از زمین به دلیل آنکه  اشراف کامل به قوانین ندارند مشکلاتی برای داوران ایجاد می‌کنند. داور حتی به درستی به دروازه‌بان حریف هم به خاطر اتلاف وقت کارت زرد نشان داد. از قضاوت این داور لذت بردم.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

مرحله 1/4 جام حذفی/ مصاحبه استقلالی ها پس از برتری مقابل پارس جنوبی جم؛ تا لحظه آخر می‌جنگیم

مرحله 1/4 جام حذفی/ نشست خبری ریکاردو ساپینتو پس از پیروزی مقابل پارس جنوبی جم: به هواداران گفتم داور را ببخشید؛ بعضی اوقات باید کنار خط تمرین کنم!

مرحله 1/4 جام حذفی/ بدشانسی های اعصاب خورد کن استقلال در جم؛ طلسم پارس جنوبی در دقیقه 97 شکست!

مرحله 1/4 جام حذفی/ تساوی پارس‌جنوبی‌جم و استقلال در نیمه نخست/ شوک محبی به آبی‌پوشان با پنالتی از دست رفته!

مرحله 1/4 جام حذفی/ ترکیب استقلال مقابل پارس جنوبی جم؛ جام حذفی با دو تغییر مهم!

داوران مرحله 1/4 نهایی جام حذفی مشخص شدند؛ داور گمنام قاضی دیدار پارس جنوبی جم و استقلال!

برنامه مرحله 1/4 جام حذفی 1401/1402: شاگردان ساپینتو شنبه 9 اردیبهشت میهمان جنوبی ها در جم!

قرعه کشی مرحله 1/4 جام حذفی 1401/1402: استقلالی ها مسافر جنوب شدند؛ کرمان میزبان فینال شد!

مرحله 1/8 جام حذفی/ تعویض‌های طلایی ساپینتو نفس ملوان را گرفت؛ صعود آسان استقلال به مرحله بعد..

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار