بیانیه باشگاه استقلال(تاج)

باشگاه استقلال(تاج) بیانیه سازمان لیگ در خصوص دلایل انتخاب ورزشگاه آزادی به عنوان میزبان بازی پیکان و پرسپولیس را کذب دانست.

 

به گزارش استقلال نیوز، امروز سازمان لیگ در بیانیه ای دلایل انتخاب ورزشگاه آزادی به عنوان میزبان دیدار دو تیم پیکان و پرسپولیس از هفته بیست و هشتم لیگ برتر را تقاضای باشگاه پیکان و موافقت مدیرعاملان دو باشگاه استقلال(تاج) و پرسپولیس عنوان کرد.

بنابراین پرسپولیس اولین تیمی در تاریخ خواهد بود که هم در بازی رفت و هم در بازی برگشت یک فصل از رقابت های لیگ از یک تیم به عنوان میزبان پذیرایی می کند و این لکه ننگی بزرگ بر پیشانی سازمان لیگ و مدیران آن است که دیگر از حمایت علنی از تیم خاص و حکومتی محبوبشان هیچ ابایی ندارند و واژه عدالت را به معنای واقعی به گند کشیدند.

قابل ذکر است پیش از این سایر تیم های لیگ برتری علی الخصوص مدعیان قهرمانی به عدم برگزاری همزمان دیدارهای این هفته و دیرتر برگزار شدن بازی پیکان و پرسپولیس اعتراض کرده بودند اما سازمان لیگ اعلام کرد شورای تامین با برگزاری همزمان این هفته از رقابت ها مخالفت کرده است.

در بیانیه سازمان لیگ یا بهتر است بگوییم سازمان تیم حکومتی آمده است:

انتخاب ورزشگاه آزادی جهت برگزاری مسابقه دو تیم پیکان تهران و پرسپولیس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر با تقاضای باشگاه پیکان و موافقت مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صورت پذیرفت که دلیل اصلی اتخاذ چنین تصمیمی، اعلام آمادگی باشگاه پیکان برای حضور تماشاگر در این مسابقه بود و با توجه به نبود زیر ساخت مناسب ورزشگاه دستگردی، باشگاه پیکان از سازمان لیگ تقاضای برگزاری دیدار را در ورزشگاهی دیگر با ظرفیت پذیرش تماشاگر را کرد و طی جلسه امروز صبح پنجشنبه مورخ ۱۴ اردیبهشت این تقاضا مورد قبول مدیران عامل باشگاه های استقلال، پرسپولیس و کمیته مسابقات قرار گرفت ولی متاسفانه با وجود موافقت مدیرعامل باشگاه استقلال با این تصمیم، بعضی از اعضای کادرفنی و سرپرستی تیم فوتبال باشگاه، در مصاحبه هایی با ادبیاتی زننده و به کارگیری الفاظی خارج از عرف و اخلاق به مقامات رسمی مسابقات بی احترامی کرده و حاشیه هایی را به وجود آوردند.

قطعا سازمان لیگ در چارچوب قوانین و مقررات، این مصاحبه ها را که در آن مطالبی غیر واقع به جهت تحریک و تحریف افکار عمومی جامعه فوتبال و ایجاد حاشیه بیان شده پیگیری خواهد کرد و به طور مستند و مستدل این مسائل را به کمیته اخلاق گزارش و پیگیری می کند.

بلافاصله پس از این بیانیه باشگاه پیکان در بیانیه ای ادعای سازمان لیگ را رد کرد و با صراحا اعلام کرد اولویت برای میزبانی از تیم پرسپولیس، ورزشگاه انقلاب کرج و سپس پاس قوامین بود. در بخشی از این بیانیه آمده است:

سازمان لیگ و شورای تامین تصمیم گرفتند که بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود و باشگاه پیکان که خود را جدا از جامعه فوتبال نمی‌داند، انتخاب دیگری غیر از قبول بازی در این ورزشگاه نداشت و همواره به عنوان باشگاهی بی‌حاشیه، خود را تابع تصمیمات کلان کشور می‌داند.

 

به گزارش استقلال نیوز، ادعای سازمان لیگ مبنی بر موافقت مدیرعامل باشگاه استقلال با میزبانی پیکان در ورزشگاه آزادی واکنش سریع استقلالی ها در فضای مجازی و حمله شدید آن ها به حجت کریمی را به همراه داشت که باشگاه استقلال را وادار به صدور بیانیه زیر و کذب خواندن ادعای سازمان لیگ کرد.

سازمان لیگ فوتبال ایران، امشب در بیانیه‌ای مدعی شد انجام مسابقه پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، با موافقت مدیرعامل باشگاه استقلال صورت گرفته که ارایه توضیحاتی در همین خصوص ضروری است:

 

۱- بیانیه سازمان لیگ، کذب محض و فرار رو به جلو است. مسئولان سازمان لیگ که به دلیل تصمیمات عجیب و یک طرفه خود تحت فشار قرار گرفته‌اند، قصد فرافکنی دارند. لطفا مسئولیت کارهایی که کرده‌اید را گردن بگیرید.


۲- باشگاه استقلال از ابتدا به چنین تصمیم عجیبی معترض بود و این مساله را اعلام کرد. به نظر می‌رسد تصمیم سازمان لیگ برای برگزاری مسابقه در ورزشگاه آزادی از پیش تعیین شده بود وگرنه چه دلیلی داشت جلسه را ظهر روز پنجشنبه برگزار کنند که دیگر زمانی برای تغییر محل بازی وجود نداشته باشد؟


۳- سازمان لیگ توضیح دهد که به چه دلیل روی انجام این مسابقه در آزادی اصرار داشت؟ با وجود این که نمایندگان شورای تامین در جلسه اعلام کردند بازی در آزادی نباشد و در ورزشگاه انقلاب کرج که استادیوم معرفی شده توسط پیکان است و یا حتی شهر دیگری برگزار شود، به چه دلیل مخالفت کردید؟!
اصرار سازمان لیگ روی ورزشگاه آزادی و حضور تماشاگران به چه دلیل است؟ به جای پاسخگویی به شبهات، ابهامات و تصمیمات عجیب، توپ را به زمین دیگران می‌اندازید؟


۴- حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، فردا به طور کامل در خصوص مسایل اخیر، صحبت خواهد کرد.

اخبار استقلال

      

     


 مطالب مرتبط:

خسرو حیدری در واکنش به برنامه ریزی سازمان لیگ و اشتباهات پرتعداد داوری: برای فینال حذفی، داور خارجی بیاورید

بهزاد غلامپور در واکنش به تغییر ورزشگاه دیدار پیکان و پرسپولیس: کجای دنیا یک تیم هم در بازی رفت میهمان است، هم بازی برگشت؟

بیژن طاهری در واکنش به تغییر ورزشگاه دیدار پیکان و پرسپولیس : این لکه ننگ تا ابد بر روی پیشانی سازمان لیگ می‌ماند

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار