ترکیب استقلال مقابل پیروزی

ترکیب استقلال(تاج) ایران در دیدارفینال جام حذفی فصل 1401/1402 مقابل پیروزی(پرسپولیس) تهران مشخص شد.

           

 به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال(تاج) ایران برای دربی صدم در فینال جام حذفی فصل 1401/1402 که از ساعت 19:45 امروز(چهارشنبه 10 خرداد 1402) در ورزشگاه آزادی تهران و با حضور هواداران پرشور آبی پوش برگزار خواهد شد، به شرح زیر خواهند بود:

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، صالح حردانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، محمد محبی، مهدی قایدی و امیر ارسلان مطهری.

ترکیب استقلال

 

به گزارش استقلال نیوز، استقلال امروز در حالی در یکی از مهم ترین دربی های تاریخ به مصاف رقیب سنتی خود می رود که قهرمانی در لیگ را با اشتباهات پیاپی داوری از دست داده و بعد از قهرمانی در سوپرجام و عدم خوشحالی بازیکنان هنگام بالا بردن جام قهرمانی، نه حقوقی به حساب بازیکنان و کادرفنی این تیم واریز شد و نه آب خوش از گلوی آن ها پایین رفت.

به هر حال این فینال با آخرین قضاوت اشکان خورشیدی، برای بازیکنان و کادرفنی استقلال بیشتر از یک بازی برای کسب قهرمانی، یک جنگ تمام عیار مقابل داور، فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و سایر ارگان هایی ست که خوب می دانند چگونه آب برای رسیدن به منافع خود سیاست را وارد ورزش کنند.

* سید حسین حسینی سنگربان و کاپیتان امروز آبی پوشان خواهد بود و تنها می توانیم امیدوار باشیم روز خوبی را پشت سر بگذارد.

در مرکز خط دفاعی در غیاب عارف غلامی که در تمرینات قبل از بازی مصدوم شده بود رافائل سیلوا و محمدحسین مرادمند بازی می کنند. مرادمند قطعا انگیزه زیادی برای بازی امروز دارد و امیدواریم همانند دیدارهای پایانی لیگ عملکرد درخشانی در ترکیب داشته باشد. در سمت راست خط دفاعی صالح حردانی و در چپ جعفر سلمانی همچون دیدارهای قبل ایفای نقش خواهند کرد.

در مرکز زمین روزبه چشمی وظیفه مهم خنثی سازی حملات حریف را بر عهده دارد و جلوتر از او سعید مهری با دوندگی زیاد و آرش رضاوند با قدرت بازیخوانی بالا باید خط میانی پرسپولیسی ها را از کار بیاندازند.

در خط حمله 3 نفره استقلالی ها هم مهدی قایدی، محمد محبی و امیر ارسلان مطهری تشنه گلزنی هستند و آرزوی شبی بیاد ماندنی برای آن ها داریم.

** نیمکت نشینان استقلال در این بازی عبارتند از: سینا سعیدی فر، عارف غلامی، ابوالفضل جلالی، امید حامدی فر، محمد زبیر نیک نفس، سبحان خاقانی، پیمان بابایی، سجاد شهباززاده و آرمان رمضانی. 

به گزارش استقلال نیوز، به دلیل جعل مدرک توسط فدراسیون فوتبال و تیم پیروزی(پرسپولیس) و همچنین عدم برگزاری دیدار سوپر جام، خبرگزاری استقلال‌نیوز همچون دیگر استقلالی‌ها، نتیجه این دربی(سوپر جام کذایی) را قانونی ندانسته و آن را لحاظ نمی‌کند و نخواهد کرد. 

  

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

فینال جام حذفی/ نشست خبری ریکاردو ساپینتو پیش از دربی صدم: ذهنمان را گذاشتیم که بازی آخر را ببریم!

داوران فینال جام حذفی مشخص شدند؛ داور اهل ساری قاضی دربی صدم!

نیمه نهایی جام حذفی/ نساجی را در مسیر رسیدن به فینال له کردیم؛ استقلال و ساپینتو از جام حذفی فقط قهرمانی می‌خواهند

دیدارهای استقلال در فصل 1401/02

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار