استقلال 0-1 پیروزی

نیمه نخست دربی صدمبا شکست استقلال به پایان رسید.

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم‌های استقلال(تاج) ایران  و پرسپولیس تهراندر فینال جام حذفی فصل 1401/1402 از ساعت 19:45 امشب(جهارشنبه 10 خرداد 1402) در ورزشگاه آزادی تهران با قضاوت اشکان خورشیدی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با شکست یک بر صفر استقلال به پایان رسید.

گل تیم پیروزی با دفع اشتباه صالح حردانی در دقیقه

ترکیب استقلال(تاج): سید حسین حسینی، محمدحسین مرادمند، رافائل سیلوا، جعفر سلمانی، صالح حردانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، سعید مهری، مهدی قایدی، ارسلان مطهری(پیمان بابایی 32)، محمد محبی

ترکیب پیروزی(پرسپولیس): علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، میلاد سرلک، وحید امیری، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی، عیسی آل‌کثیر

دقیقه 8: عیسی آل‌کثیر پس از دریافت پاس از مهدی ترابی، در محوطه جریمه آبی‌ها صاحب توپ شد و به سمت دروازه شاگردان ساپینتو به آن ضربه زد که توپ پس از برخورد به رافائل سیلوا بلوکه شد. در ادامه میلاد سرلک توپ را به سوی دروازه استقلال شلیک کرد که این ضربه به آرامی در آغوش حسین حسینی قرار گرفت.

دقیقه 10: پاس در عمق محمد محبی به صالح حردانی رسید و او فرصت داشت تا ارسلان مطهری را با بیرانوند تک به تک کند. پاس حردانی اما با قطع توپ پورعلی‌گنجی دفع شد.

دقیقه 18: پرتاب بطری آب به سوی سروش رفیعی هنگام ضربه کرنر پرسپولیسی‌ها سبب توقف دو دقیقه‌ای بازی شد.

دقیقه 21: پاس جعفر سلمانی پس از عبور از مدافعان پرسپولیس، در محوطه جریمه سرخ‌ها نصیب محمد محبی شد که ضربه خطرناک مهاجم استقلال از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 25: پاس صالح حردانی پشت محوطه جریمه پرسپولیس به مطهری رسید که ضربه این بازیکن با واکنش زیبای بیرانوند راهی کرنر شد.

دقیقه 28: ارسلان مطهری روی زمین افتاد و با توجه به برخورد سایر استقلالی‌ها با او، به نظر می‌رسید که نمی‌تواند به بازی ادامه بدهد.

دقیقه 29: سانتر دانیال اسماعیلی‌فر روی دروازه استقلال با دفع ناقص صالح حردانی همراه شد و توپ به مهدی ترابی رسید که شوت او از پشت محوطه جریمه به گوشه دروازه استقلال رفت.

دقیقه 40: استقلال برای جبران هجوم زهردارتری به سوی دروازه پرسپولیس آورد. شوت سعید مهری از پشت محوطه جریمه سرخپوشان، خطرناک‌ترین موقعیت استقلال در نیمه نخست بود که توپ پس از برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 43: پس از انجام پاسکاری کوتاه از نقطه کرنر، مرتضی پورعلی‌گنجی از فاصله‌ای دور شانس خود را برای گشودن دروازه استقلال آزمود که ضربه او با واکنش متزلزل حسینی، راهی به دروازه آبی‌ها پیدا نکرد.

دقیقه 3+45: سوت پایان نیمه نخست با شکست استقلال.

به گزارش استقلال نیوز، به دلیل جعل مدرک توسط فدراسیون فوتبال و تیم پیروزی(پرسپولیس) و همچنین عدم برگزاری دیدار سوپر جام، خبرگزاری استقلال‌نیوز همچون دیگر استقلالی‌ها، نتیجه این دربی(سوپر جام کذایی) را قانونی ندانسته و آن را لحاظ نمی‌کند و نخواهد کرد. 

  

 اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

            


 مطالب مرتبط:

فینال جام حذفی/ نشست خبری ریکاردو ساپینتو پیش از دربی صدم: ذهنمان را گذاشتیم که بازی آخر را ببریم!

داوران فینال جام حذفی مشخص شدند؛ داور اهل ساری قاضی دربی صدم!

نیمه نهایی جام حذفی/ نساجی را در مسیر رسیدن به فینال له کردیم؛ استقلال و ساپینتو از جام حذفی فقط قهرمانی می‌خواهند

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار