مهدی هاشمی‌نسب

مربی تیم استقلال(تاج) پس از تساوی مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: ما در حال یادگیری جنگیدن هستیم، شاید هواداران‌مان توقعی از تیم ما نداشته باشند ولی با تمام وجود برای‌شان می‌جنگیم.

         

به گزارش استقلال نیوز، مهدی هاشمی‌نسب مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) ایران پس از تساوی یک بر یک مقابل ذوب آهن اصفهان، از هفته یازدهم لیگ برتر فصل 1402/1403 در میکسدزون ورزشگاه فولادشهر در پاسخ به برخی خبرنگاران صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

   

* از تیم راضی هستیم ولی از نتیجه نه..

بازی خوبی بود و از بچه‌های تیم راضی بودیم. کنترل بازی در دست ما بود، گل زدیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم. از تیم راضی هستیم ولی از نتیجه نه، داوری هم قضاوت خوبی داشت. به او تبریک می‌گویم ولی در یک صحنه فکر می‌کنم بازیکن حریف باید اخراج می‌شد. فکر می‌کنم نظر کارشناسان مهم‌تر است. 

* قرار نیست هر کسی اعتراض دارد حق با او باشد

یکی از همکاران شما دوربینش از دقیقه 1 تا 90 در حلق ما بود! نکونام یکی دو بار به او تذکر داد. نمی‌دانم فقط به دنبال این بودند که از نیمکت ما فیلم بگیرند یا از قبل پیش‌بینی شده بود.

حق طبیعی‌ خبرنگاران اصفهانی است که به برخورد نکونام با تصویربردار و عدم حضور او  در نشست خبری معترض باشند و می‌توانند اعتراض کنند. ما هم می‌توانیم جواب دهیم. قرار نیست هر کسی اعتراض دارد حق با او باشد. آنها نظر خودشان را دارند ما هم نظر خودمان را داریم. بیایند سؤال کنند تا جواب‌شان را بدهیم. می‌گویند جواد بی‌ادبی کرده، هر عملی عکس‌العملی دارد. یکی دو بار به او تذکر دادیم. من هم بی‌احترامی از نکونام ندیدم. نظر دوستان‌تان است و اصلاً برای ما مهم نیست. 

* تصویربردار تماشاگران ما را تحریک می‌کرد!‌ 

2-3 بار به ناظر بازی گفتیم این دوربین چه می‌خواهد؟ اما تصویربردار فرار می‌کرد و به آن طرف می‌رفت و تماشاگران ما را تحریک می‌کرد!‌ 

* اینکه دوربین در حلق ما آمده و فیلم می‌گیرد به سبک اروپا است؟

مورد اینکه گفته می‌شود فیلم‌برداری به سبک اروپایی بوده است، ما VAR نداریم! به سبک اروپا؟! تو رو خدا نگویید آدم به خدا خنده‌اش می‌گیرد! به سبک بازی‌های حوزه خلیج فارس هم نمی‌گویید، به سبک اروپا! به خدا شرم‌مان می‌شود این ها را با اروپا مقایسه کنیم! اتفاقاتی در این فوتبال می‌افتد که اگر بدانید سرتان سوت می‌کشد! اروپا کجا بود؟ اینجا ایران است! با جای دیگری هم فوتبال‌مان قابل قیاس نیست.

چندین سال است می‌گوییم فوتبال اول آسیا هستیم، کدام آسیا و اولی؟ اگر ما اول آسیا هستیم ژاپن، کره، عربستان، قطر و ... کجا هستند؟ قطر جام جهانی را برگزار کرد. 30 زمین کنار هم برای تیم‌ها درست کرده‌اند ما یک زمین استاندارد نداریم! اینکه دوربین در حلق ما آمده و فیلم می‌گیرد به سبک اروپا است؟! تو را به خدا نگویید. خودتان حرفتان نقض می‌کنید بعد می‌گویید خبرنگاران ناراحت هستند. شما می‌گویید این سبک اروپا است خبرنگاران هم ناراحت هستند؟ چه چیزمان مثل اروپا است؟ چه چیزمان به فوتبال می‌خورد که بخواهیم خودمان را با اروپا مقایسه کنیم؟

* چون صدر جدول هستیم هجمه زیادی به تیم ما وارد می‌شود

چون صدر جدول هستیم هجمه زیادی به خاطر سقف قرارداد به تیم ما وارد می‌شود. ای کار هیچ تأثیری روی تمرکز فنی ما ندارد. ما در حال یادگیری جنگیدن هستیم. مطمئن باشید تا روز آخر می‌جنگیم. شاید هواداران‌مان توقعی از تیم ما نداشته باشند ولی با تمام وجود برای‌شان می‌جنگیم. هیچ قولی هم به کسی نمی‌دهیم ولی جنگیدن را یاد می‌گیریم. این به جان رقیبان‌مان ترس انداخته است. فوتبال بازی می‌کنیم همانطور که به خیلی‌ها بی‌مهری شده به ما هم شده است. ببینید از اول فصل استقلال با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم کرده است. هیچکس امیدی به این تیم نداشته الان اینطور می‌جنگیم نتیجه می‌گیریم و با  اختلاف صدر جدول هستیم، برای دوستان سنگین است. با تلاش و زحمت خودمان، غیرت بازیکنان که جا دارد به آنها بگویم دمتان گرم که ا ینقدر با وجود بازی می‌کنید.

* می‌توانستیم ببریم ولی روی یک اتفاق گل خوردیم

بازی خوبی بود. می‌توانستیم ببریم ولی روی یک اتفاق گل خوردیم. هیچ ایرادی ندارد از بچه‌ها تشکر می‌کنیم. زحمت کشیدند. مطمئناً در بازی‌های آینده جبران می‌کنیم. از بازی سختی در بیرون خانه امتیاز گرفتیم. بازی قابل قبولی برای‌مان بود. خبرنگاران ناراحت نمی‌آیند سؤال کنند؟! رفتار نکونام نظر آنها است. اعتصاب کردند؟ سرشان سلامت! 

 

اخبار استقلال

   

  


 مطالب مرتبط: 

هفته یازدهم لیگ برتر/ استقلال نمی‌تواند از گل زده محافظت کند؛ ذوب‌آهن با گل به خودی بازیکن سابق از شکست گریخت

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار