علی سامره

سرپرست تیم استقلال(تاج) پس از تساوی مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: وقتی فیلم‌بردار به منطقه مربیان می‌آید یعنی به ما بی‌احترامی کرده است.

         

به گزارش استقلال نیوز، علی سامره سرپرست تیم فوتبال استقلال(تاج) ایران  پس از تساوی یک بر یک این تیم مقابل ذوب آهن اصفهان، از هفته یازدهم لیگ برتر فصل 1402/1403، در خصوص حواشی فیلم‌بردار این دیدار و جواد نکونام صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

    

* عمدا علیه ما برنامه‌ریزی می‌کنند

به بازیکنان، کادر فنی و تماشاگران حاضر در ورزشگاه خسته نباشید می‌گویم. جواد نکونام پس از بازی در شرایط معمولی قرار نداشت که بخواهد صحبت کند. بهتر است الان حرف نزند زیرا عمدی برنامه‌ریزی می‌کنند تا چنین اتفاقاتی رخ بدهد.

* آن فیلم‌بردار در آن محوطه چه می‌کند؟

آیا می‌توانید فقط یک نمونه از این فیلم‌برداری را در باز‌ی‌های دیگر ببینید که فیلم‌بردار با سرمربی یک تیم این طرف و آن طرف برود؟ آیا فیلم‌بردار در بازی‌های قبلی داخل محوطه کادر فنی می‌آمد. این کار خودش نوعی بی‌احترامی است و نمی‌دانم از کجا باب شده. اگر ادعا می‌کنید در بازی‌های سپاهان و پرسپولیس هم بوده اشتباه است. بار دیگر بازی را ببینید. این رسمش نیست که شیطنت کنید کاری به شخص ندارم اما آن فیلم‌بردار در آن محوطه چه می‌کند؟

* فیلم‌بردار با اجازه چه کسی در حلق نکونام بود؟

اگر جواد نکونام یک قدم پایش از خط محوطه فنی خود کنار بگذارد، داور چهارم و ناظر بازی سریع می‌پرند و یقیه او را می‌گیرند که چرا یک قدم بیرون آمده‌ای؛ این فیلم‌بردار با اجازه چه کسی دنبال نکونام و با دوربین در حلق وی بود. کجای دنیا چنین چیزی را می‌بینید. 

* به فیلم‌بردار چه ربطی دارد که بگوید شانس آوردید که نباختید

می گویید این فیلم‌بردار در جریان بازی چنین کاری انجام نداد!؟ اگر او مرد باشد و دوربین‌های فیلم‌برداری از بالا گرفته باشند اطمینان دارم صحت حرف‌های من را تأیید می‌کنید. یکبار پشت نکونام آمد و این فیلم‌بردار را برگرداندم. وقتی این موضوع را به جلال مرادی ناظر بازی گفتیم توجه نکرد و رفت. اگر پروتکل این بود که تصویربردار به آن منطقه بیاید چرا فرار کرد؟ وقتی هم به هواداران و مربیان ما بی‌احترامی می‌کند. به او چه ربطی دارد که بگوید شانس آوردید که نباختید. 

* نشست قبل از بازی یک قانون اشتباه است

از نظر من نشست قبل از بازی الکی است. یک قانون اشتباه گذاشته‌اند. پرواز ما هم به شکلی بود که خسته و کوفته به اصفهان آمدیم. نکونام هم باید در جلسه فنی شرکت می‌کرد. قطعاً وضعیت تیم خیلی مهم‌تر از توضیح دادن در مورد بازی‌ای است که هنوز برگزار نشده. این یک قانون من درآوردی است تا تبلیغات کنند. قانون را عوض کنید. همین امروز وقتی حرف از قانون می‌زنید چرا باید تصویربردار بیاید و کنار ما بایستد. در جریان بازی همین کار را انجام داد.

* اگر نکونام فحاشی کرده آن را پخش کنید

اینکه تصویربردار می گوید نکونام به او فحاشی کرده است درست نیست، اصلاً فحاشی نبود. شاید او هزار جور حرف دیگر هم بزند. اگر نکونام فحاشی کرده آن را پخش کنید. ضربان نکونام بالای 180 بود و شرایط عادی نداشت اما به وی بی‌احترامی کردند. هر دفعه موردی برای ما درست می‌کنند. 2-3 هفته قبل مجریان تلویزیون به این گیر دادند که چرا استقلال قانون را رعایت کرده است. امروز هم مدل دیگرش بود که در اصفهان دیدیم.

در خصوص هدفون کشیدن جواد نکونام، او چندبار تصویربردار را صدا زد که نشنید یا خودش را به نشنیدن زد. به هر حال وقتی بی‌احترامی می‌کند و خارج از محوطه می‌آید باید انتظار هر برخوردی را داشته باشد. بروید یقه کسی را بگیرید که به خودش اجازه داده داخل محوطه مربیان بیاید. وقتی به آن منطقه می‌آید یعنی به ما بی‌احترامی کرده و در این حالت ما هم بی‌احترامی می‌کنیم. این بی‌احترامی متقابل است.

* اگر می‌خواستیم قانون را رعایت نکنیم سه ماه قبل این کار را می‌کردیم

ارجاع پرونده استقلال به کمیته انضباطی برای رعایت نکردن سقف قرارداد صددرصد روی تمرکز ما در جریان این بازی تأثیر گذاشت. اگر می‌خواستیم قانون را رعایت نکنیم سه ماه قبل این کار را می‌کردیم. کارهایی که همه تیم‌ها انجام داده‌اند. یک تیمی هم که می‌خواهد درست کارش را انجام بدهد به حدی برایش شیطنت می‌کنند، روی مخش می‌روند و در فضای مجازی برایش حاشیه درست می‌کنند که ناخودآگاه تمرکزش از بین می‌رود. یک زمانی باید این بساط را جمع کنند.

* سازمان لیگ و کمیته انضباطی با قدرت عمل کنند

در خصوص شکایت کردن تیم‌ها از یکدیگر این را باید سازمان لیگ و کمیته انضباطی مشخص کنند. همانگونه که  جلو آمدند و گفتند برخی تیم‌ها تخلف کرده و از آنها  امتیاز کسر کردند همین الان در مورد استقلال هم نظرشان را بگویند نه اینکه سه ماه در مورد تیم ما بحث کنند. مگر دیوانه‌ایم که پس از چهار ماه مربی خود را امروز روی نیمکت بیاوریم؟ یا گوستاوو بلانکو را پس از دو ماه و نیم، دو هفته قبل به روی نیمکت بیاوریم.

 

اخبار استقلال

   

  


 مطالب مرتبط: 

هفته یازدهم لیگ برتر/ استقلال نمی‌تواند از گل زده محافظت کند؛ ذوب‌آهن با گل به خودی بازیکن سابق از شکست گریخت

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار