deaf2635 986d 405c 823b 3f8de4285a59

بهرام افشارزاده سرپرست استقلال در مورد عدم جذب توسکی و شرایط باشگاه توضیحات کاملی ارائه کرد.

به گزارش استقلال نیوزبهرام افشارزاده در گفت و گو با کاپ در رابطه با اینکه اعلام شده طالب لو و برهانی به دلیل اعتراض چک های خود را از باشگاه تحویل نگرفتند، اظهار داشت: ما به تمام بازیکنان اعلام کردیم که باید در باشگاه حاضر شوند و مطالبات خود را بگیرند اما این 2 بازیکن نیامدند. بهتر است از خودشان بپرسید که چرا نیامدند چون من دلیلش را نمی دانم. البته شنیدم که مشکلات شخصی داشتند.

وی درباره بازگشت فاتون توسکی به کشورش عنوان کرد: این بازیکن به هر دلیلی که بود، از ایران رفت و مورد قبول ما قرار نگرفت. به هر حال فیلترهای زیادی باید رعایت شود که یک بازیکن را جذب کنیم که درباره این بازیکن نتوانستیم تایید نهایی را از کادرفنی بگیریم.

سرپرست باشگاه استقلال درباره اینکه هادی مهدوی کیا اعلام کرده از طریق او مسئولان باشگاه استقلال خواسته اند با مهدی مهدوی کیا ارتباط برقرار کنند، تصریح کرد: ما در خبری که روی سایت باشگاه هم گذاشتیم، اعلام کردیم که مدیریت باشگاه یعنی شخص من با کسی در این باره تماس نگرفته است. الان هم این را می گویم که من با کسی تماس نداشتم اما اینکه نفر دیگری تماس گرفته را نمی دانم و پیگیری می کنم.

مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش درباره اختلافات وزارتخانه با فدراسیون فوتبال بر سر سرپرستی فدراسیون گفت: من در جریان کامل ماجرا قرار ندارم اما می دانم که طبق معمول وزارت ورزش بعد از پایان دوره ریاست 4 سال تمام روسای فدراسیون ها برای آنها سرپرستی را انتخاب می کند تا انتخابات بدون شبهه برگزار شود. درباره فدراسیون فوتبال البته شاید کمی ماجرا متفاوت باشد چون حساسیت های زیادی از سوی فیفا و نهادهای بین المللی وجود دارد.

وی در پایان افزود: سعی می کنم در این خصوص اطلاعات کامل را کسب کنم و با کفاشیان نیز صحبت کنم. نباید این ماجرا به ضرر فوتبال کشور تمام شود چون خاطرات تلخی در گذشته درباره مواردی از این دست داریم.

دیدگاه‌ها  
sobahn
0 #1 sobahn 1394-11-11 13:19
خخخخخخخ باحال بود فیلترینک رو خوب اومدی این همه بازیکن بنجل تو این سالها خریدی فیلتر بازیت اون موقع کجا بود؟
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار