دکتر بختیاری معاون حقوقی باشگاه استقلال

معاون حقوقی باشگاه استقلال(تاج) گفت: از آقای خانی درخواست شد که سندی که ادعا دارند جعلی است را ارائه کنند اما ایشان سندی ارائه نکردند.

            

به گزارش استقلال نیوز، دکتر بختیاری معاون حقوقی باشگاه استقلال(تاج) شبه شب مهمان تلفنی برنامه فوتبال برتر شبکه 3 بود و درخصوص حواشی ایجاد شده توسط خانی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، اتهام جعل توسط دبیر فدراسیون به این باشگاه و.. صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

    

* خانی اجازه ندارد اسناد محرمانه باشگاه را در رسانه ها مطرح کند

به عنوان یک حقوقدان لازم است به آقای خانی، یادآوری کنم، شما به عنوان نماینده باشگاه استقلال، نماینده شخصیت حقوقی، مکلف به رعایت اصل نمایندگی، امانت و صداقت در رفتار هستید. شما به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال، باید به قانون حفظ کردن اسرار داخلی باشگاه پایبند باشد. از نظر قانونی به هیچ وجه اجازه ندارید که اسناد محرمانه باشگاه را در رسانه ها مطرح کنید به ویژه در ارتباط با اموری که هنوز به اثبات نرسیده است. تمام موارد قرارداد موردنظر، به صورت قانونی اجرا شده و تمام اتفاقات قانونی رخ داده و صورتجلسه امضا شده و تفویض امضا هم قانونی صورت پذیرفته و هیچ گونه تخلفی از سوی هیات مدیره و مدیرعامل و آقای سمیعی رخ نداده است. در مرحله تحقیق هم از آقای خانی درخواست شد که سندی که ادعا دارند جعلی است را ارائه کنند اما ایشان سندی ارائه نکردند. آقای خانی اعلام کرده جلسه هیات مدیره تشکیل نشده اما ایشان در جلسه هیات مدیره که با حضور نمایندگان سازمان خصوصی سازی برگزار شد، حضور داشتند.

* شکایت از استقلال کاملا بی معنا است

باشگاه استقلال یک طلبی از فیفا داشت که قرار بود این مبلغ را از برای پرونده ای در CAS پرداخت کند. هیچ ضرر و منفعتی متوجه فدراسیون فوتبال در این مسئله نبود. بعد از درخواست باشگاه استقلال، فدراسیون فوتبال باید نامه ای را برای فیفا ارسال می‌کرد. ما نمونه این نامه را در ارتباط با پرونده های دیگر را در اختیار داشتیم و به فدراسیون دادیم. به هیچ عنوان امکان ارسال این نامه از درگاهی به جز فدراسیون فوتبال وجود ندارد. وقتی اصلا امکان ارسال نامه وجود ندارد، پس شکایت از استقلال کاملا بی معنا است. ما به روشنی بالای ارسال این نامه برای فدراسیون فوتبال نوشته ایم که جهت هرگونه نمونه و تغییر این نامه ارسال شده است. این نامه را خود فدراسیون فوتبال ارسال کرده است.

* دستور موقت به معنای حکم علیه باشگاه استقلال نیست

وقتی پرونده ای به کمیته انضباطی ارسال می‌شود، برای کنترل حواشی یک دستور موقتی صادر می‌شود. درباره حکم کمیته اخلاق هم همین مساله است و دستور موقتی که صادر شده به معنای حکم علیه بین الملل باشگاه استقلال نیست.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 


مطالب مرتبط:

فرشید سمیعی: راهی را می سازیم که مدیران بعدی از آن استفاده کنند؛ کجای دنیا کارت بازی موقت و مشروط داریم؟!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار