فرشید سمیعی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) گفت: همه می‌دانند چه کسی اسناد باشگاه را در اختیار رسانه ها قرار داده است و قانون هم هیچ گونه بخششی در این مورد ندارد.

            

به گزارش استقلال نیوز، دکتر فرشید سمیعی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) جمعه شب در گفت و گوی زنده با برنامه مجله فوتبال شبکه خبر در خصوص حواشی ایجاد شده در خصوص اتهام جعل ممبینی دبیر فدراسیون فوتبال و خانی عضو هیات مدیره این باشگاه توضیحاتی ارائه کرد که در ادامه می خوانید:

 

* در فصلی که قهرمان شدیم بیشتر از دو - سه ساعت نمی‌خوابیدیم

در فصل ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ که قهرمان لیگ برتر شدیم، در شش ماه اول آنقدر علیه ما هجمه و حاشیه بود که در بیست و چهار ساعت، بیشتر از دو - سه ساعت نمی‌خوابیدیم.

* هر موقع استقلال شانس قهرمانی دارد، این حواشی را به وجود می آورند

هر موقع استقلال شانس قهرمانی دارد، این حواشی را به وجود می آورند. الان هم آقایان حس کرده اند که استقلال شانس قهرمانی دارد و به همین دلیل، حواشی ایجاد می کنند. برخی از این حواشی که از داخل فدراسیون و مربوط به دبیرکل بود و مسایل و مشکلات از قبل بود ایجاد شد و برخی دیگر هم متاسفانه به این دلیل ایجاد شده چون به گرایش های رنگی و فکری افراد توجه نمی‌شود و چند ساعت قبل از مجمع جابجایی ها صورت می گیرد، مشخص است که چنین اتفاقاتی هم رخ می‌دهد.

* از وزیر ورزش تشکر می‌کنم که دستور دادند حقایق روشن شود

از آقای کیومرث هاشمی وزیر محترم ورزش و جوانان تشکر می‌کنم که دستور فوری دادند تا حقایق روشن شود.

* همه می‌دانند چه کسی اسناد باشگاه را در اختیار رسانه ها قرار داد

در ماده ۹۶ آیین نامه دادرسی کیفری آمده است به هیچ عنوان وقتی یک پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است، رسانه ها و اشخاص حق افشا و منتشر کردن طرفین پرونده را ندارند. همه می‌دانند چه کسی اسناد باشگاه را در اختیار رسانه ها قرار داده است و قانون هم هیچ گونه بخششی در این مورد ندارد. طبق روزنامه رسمی، در اسناد تعهدآور و قراردادهای باشگاه استقلال، یک امضا از طرف مدیرعامل و یک امضا از طرف یکی از اعضای هیات مدیره، الزامی است و فرقی نمی‌کند که آن شخص چه کسی باشد. شکایت آقای خانی جدید نیست و مربوط به یکی دو روز گذشته هم نیست.

* آقای خانی دیگر مسئولیتی در معاونت امور اداری و مالی باشگاه ندارد

آقای خانی دیگر مسئولیت معاونت امور اداری و مالی باشگاه را هم ندارد. زمانی که با نامه مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان از ادامه کار ایشان ممانعت به همراه آمد، یک سری مشکلات پیش آمد وگرنه قبل از نامه مشکلی نبود. دلیل نامه حراست را هم ما نمی‌دانیم. ما قبل از این نامه هیچ مشکلی نداشتیم.

وقتی آقای خانی، امضا نکرد، اعضای هیات مدیره به بنده گفتند که امضا کنم.

* فقط من نیستم که در هیات مدیره حق امضا دارم

فقط من نیستم که در هیات مدیره حق امضا دارم. من از طرف تمام اعضای هیات مدیره، حکم امضا را گرفتم و مجاز به امضا هستم و به بنده تفویض اختیار کردند. ابتدا در قرارداد اجاره ملک برای بازیکن خارجی اسم ایشان ثبت و انعقاد شد اما چون نامه حراست وزارت ورزش رسید و این مشکلات برای ایشان به وجود آمد، از کلیه امضاها خودداری کردند. این مسائل به ما مربوط نیست و مربوط به خود ایشان و وزارت ورزش است. طبق قانون چون هولوگرام اصلی پای قرارداد ثبت شده است، قرارداد قابلیت تغییر و لغو نداشت اما می شد برایش متمم زد که در نهایت من می‌توانستم به عنوان کسی که اجازه امضا دارم، پای متمم این قرارداد را امضا کنم. در آخر قرارداد ثبت و با همان کد رهگیری این قرارداد منعقد شد. آخر قرارداد هم ثبت شده که من به جای ایشان امضا کردم و این قرارداد به نام بنده است.

* خروج اسناد از باشگاه استقلال، سال هاست که رخ می‌دهد

این روند خروج اسناد از باشگاه استقلال، سال هاست که رخ می‌دهد و ما در حال پیگیری هستیم که این مشکل برای همیشه حل شود.

به هرحال این که سندی از یک مسئول رسمی باشگاه خارج می‌شود به این معنا نیست که ایشان این سند را به یک خبرگزاری ارسال کرده است. ممکن است در این بین یک نفر دیگر این کار کرده باشد. ما مدیران هر موقع اسم خبرگزاری را می‌شنویم می‌توانیم تشخیص دهیم که چه کسانی با رسانه ها در ارتباط هستند.

* علیه ما افترا، تهمت زده و اقدام به نشر اکاذیب شد

در دو مورد در روزهای گذشته، افترا، تهمت و اقدام به نشر اکاذیب علیه ما شده است. ما قطعا در این موارد، اقامه دعوا و شکایت کیفری خواهیم کرد.

اخبار استقلال ایران

 

 


مطالب مرتبط:

مهدی هژبری: پرسپولیسی ها از حضور VAR ناراحت هستند؛ آقای مجری بوق بخر و به ورزشگاه برو!

واکنش باشگاه استقلال به بیانیه عجیب پرسپولیس بعد از دربی/ اگر VAR باشد امتیاز باد آورده به یک تیم خاص نمی رسد

شکایت باشگاه استقلال از یحیی گل محمدی

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار