حواشی دیدار استقلال و پیکان

هواداران تیم فوتبال استقلال(تاج)  در دیدار با پیکان هاشمی نسب را تشویق کردند و علیه پیروزی(پرسپولیس) شعار دادند.

      

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های  استقلال(تاج) ایران  و پیکان تهران  از ساعت 16:30 امشب شنبه(9 دی 1402) از هفته پانزدهم لیگ برتر فصل 1402/1403 در ورزشگاه آزادی تهران و با حضور هواداران دو تیم برگزار شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

         

مهدی هاشمی نسب و محمد نوازی پس از ورود به زمین به سمت هوادار جانبازی که با ویلچر کنار زمین حضور داشت، رفتند و با او خوش و بش کردند. 

* سید حسین حسین و بهزاد غلامپور نیز پس از ورود به زمین، با این هوادار جانباز خوش و بش کردند. این جانباز استقلالی با صدا کردن محمدرضا خالد آبادی و در آغوش گرفتن او، برای دروازه بان جوان آبی‌ها آرزوی آینده‌ای درخشان کرد. 

* سیدحسین حسینی دروازه‌بان آبی‌پوشان به هنگام گرم کردن با یکی از هوادار جانباز تیمش خوش و بش کرد.

* هواداران استقلال ضمن تشویق شدید هاشمی نسب، شعارهایی را نیز علیه پرسپولیس سر دادند. 

* مهدی هاشمی نسب برای دقایقی با جلال مرادی داور سال‌های دور فوتبال کشورمان و ناظر بازی امروز صحبت کرد. 

* هواداران استقلال در چند نوبت علیه پرسپولیس شعار دادند. یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس هم از شعارهای هواداران استقلال بی‌نصیب نماند و بارها علیه او شعار دادند.

* ابوالفضل جلالی به دلیل محرومیت و ایمان سلیمی به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور ندارند. ارسلان مطهری هم به مانند چند دیدار اخیر آبی‌پوشان در لیست 18 نفره قرار نگرفته است. گفته می‌شود این بازیکن در نیم‌فصل دوم از استقلال جدا خواهد شد.

* محمدحسین مرادمند مدافع استقلال که دو ماه به دلیل مصدومیت دور از میادین بوده است پس از مدت‌ها در لیست 18 نفره قرار گرفته و روی نیمکت حضور دارد.

* ارسلان مطهری مهاجم استقلال در بازی امروز نیز غایب است. 

* مانیکونه مربی تیم ملی تماشاگر این بازی شد. 

* آلکاراز سرمربی نساجی در ورزشگاه حاضر شد.

علی سامره سرپرست تیم استقلال با پیراهن زمان بازی خود در این تیم کنار زمین حضور یافت، پیراهنی که با آن موفق به آقای گلی لیگ شده بود.

* علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال که به واسطه ماجرای جعل امضا و همچنین بازگشت امتیازهای سپاهان و پرسپولیس مورد انتقاد قرار گرفته بود، در ورزشگاه آزادی حضور یافت. فرشید سمیعی عضو هیئت مدیره این باشگاه و مهدی هژبری نیز او را همراهی می‌کند.

* پرویز برومند و مهدی امیرآبادی ۲ بازیکن اسبق استقلال نیز تماشاگر این دیدار شد.

* پیش از شروع بازی کادر فنی استقلال به سمت نیمکت پیکان رفت. جواد نکونام و رضا عنایتی سرمربیان دو تیم و همبازیان اسبق، با هم خوش و بش گرمی داشتند.

* پیش از شروع بازی به مناسبت فرارسیدن سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی مراسمی برگزار شد.

* رضا عنایتی سرمربی پیکان که سابقه سال‌ها بازی در استقلال را دارد به هنگام رفتن به سمت نیمکت خود با تشویق هواداران حاضر در ورزشگاه روبه‌رو شد. او خوش و بش گرمی نیز با جواد نکونام سرمربی آبی‌پوشان داشت.

* پیش از سوت شروع بازی، پرچم‌های ستاره‌های آسیایی استقلال و همچنین پیراهن نکونام روی سکوها به نمایش درآمد.

* ژوزه مورایس سرمربی سپاهان برای تماشای دیدار استقلال و پیکان در ورزشگاه آزادی حاضر شد.

* نکته جالب توجه در این مسابقه حرکت عجیب داور در اواخر این دیدار بود. داور بازی در دقیقه 1+90 به دلیل اعتراض به سرمربی پیکان، رضا عنایتی کارت قرمز داد و او را اخراج کرد ولی در 2 دقیقه بعد کارت قرمز را برگرداند و از اخراج او منصرف شد.

* دیدار دو تیم استقلال(تاج) ایران و پیکان تهران از هفته پانزدهم لیگ برتر 23 با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان جواد نکونام به پایان رسید.

* باشگاه استقلال قصد دارد برای تقویت تیم در پنجره زمستانی، بر اساس لیست درخواستی سرمربی فعالیتی جدی را آغاز کند. براین اساس طبق پیگیری‌ها مشخص شد جواد نکونام لیست بازیکنان ایرانی مدنظر خود را چهارشنبه هفته گذشته به باشگاه استقلال ارائه کرده که نام سعید عزت‌الهی، علی کریمی، الهیار صیادمنش، محمد محبی، عارف آقاسی، علی قلی زاده، مجید حسینی، علیرضا جهانبخش، فرشاد احمدزاده، امیرحسین حسین زاده و امید نورافکن در این لیست به چشم می‌خورد که جذب چند بازیکن از این جمع یازده نفره از اهداف مهم نقل و انتقالاتی استقلال است. ضمن اینکه رافائل سیلوا مدافع برزیلی فصل گذشته استقلال و همچنین یک خارجی دیگر هم مدنظر کادر فنی استقلال قرار دارند. 

* بااین حال برای جذب بازیکن جدید لیست استقلال باید دستخوش تغییراتی شود زیرا فعلا در لیست بازیکنان بزرگسال این تیم جای خالی وجود ندارد. 

* گفته می‌شود بازیکنانی مانند ارسلان مطهری، و سعید مهری ممکن است در نیم فصل از جمع آبی پوشان جدا شوند و باید دید در نهایت چه تصمیمی در این خصوص گرفته می‌شود.

* با توجه به تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر و برگزاری مسابقات ملی کادر فنی استقلال تصمیم گرفت تا تمرینات این تیم را به مدت 2 هفته تعطیل کند.

* از سوی دیگر گفته می‌‌شود امکان دارد که آبی‌پوشان در تعطیلات نیم فصل به تورنمنت امارات بروند که این موضوع به گفته جواد نکونام منوط به جذب بازیکنان جدید است.

* ابراهیم میرزابیگی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره قضاوت امیر سامان سلطانی در دیدار استقلال - پیکان اظهار داشت:

تیم استقلال در دقیقه 20 روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید که در این صحنه کمک داور به درستی آفساید بازیکن استقلال را اعلام کرد.

در دقیقه 60 هم استقلال به گل رسید که ظاهراً تیم پیکان اعتقاد به خطای زننده گل داشت، اما من چیزی در این صحنه ندیدم و گل استقلال به درستی به ثمر رسید و تصمیم داور هم صحیح بود.

در دقیقه 18 زبیر نیک‌نفس در میانه زمین خطای شدیدی را روی بازیکن پیکان انجام داد که این بازیکن باید با کارت قرمز مستقیم اخراج می‌شد، اما متأسفانه داور اصلاً خطایی اعلام نکرد.

میرزابیگی در پاسخ به این پرسش که «داور در صحنه‌ای از بازی ابتدا رضا عنایتی را با کارت قرمز از کنار زمین اخراج کرد، اما بلافاصله پشیمان شد و کارت قرمز را پس گرفت. آیا اساساً داور می‌تواند چنین کاری انجام دهد؟»، تصریح کرد: تا بازی شروع نشده است داور می‌تواند در تصمیمش تجدیدنظر کند.

  

اخبار استقلال

  


 مطالب مرتبط:

هفته پانزدهم لیگ برتر/ مصاحبه استقلالی ها پس از برتری مقابل پیکان؛ ما یک تیم هستیم با این هوادار و بی‌کس!

هفته پانزدهم لیگ برتر/ نشست خبری جواد نکونام پس از برتری مقابل پیکان: لیستی دادم که در کورس بمانیم؛ پیش فصل برایمان عذاب‌آور بود

هفته پانزدهم لیگ برتر/ بعد از پنج سال طلسم نباختن پیکان در آزادی شکست؛ نکونام در نیمه مربیان مچ عنایتی را خواباند!

هفته پاتزدهم لیگ برتر/ تساوی دیدار استقلال و پیکان در نیمه نخست؛ دقیقه سر درد و بازی با اعصاب‌و روان!

هفته پانزدهم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل پیکان؛ نکونام پیکان را در آزادی چپ می‌کند!؟

هفته پانزدهم لیگ برتر/ نشست خبری محمد نوازی پیش از مصاف با پیکان: نکونام اسامی را به باشگاه داد؛ به قهرمانی نیم‌فصل فکر می‌کنیم

داوران هفته پانزدهم لیگ برتر 02/03 مشخص شدند؛ داور زنجانی قاضی دیدار استقلال و پیکان!

هفته چهاردهم لیگ برتر/ یک تساوی خارج از خانه دیگر؛ گل‌گهر با دفاع یونانی استقلال را متوقف کرد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار