حواشی دیدار مس رفسنجان و استقلال

کارشناس داوری فوتبال گفت: گل دوم مس رفسنجان به استقلال در شرایط آفساید به ثمر رسید.

    

به گزارش استقلال نیوز، حسین عسگری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد نحوه قضاوت رضا عادل در مسابقه مس رفسنجان و استقلال(تاج) ایران  صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

داور به خوبی در این مسابقه قضاوت کرد و اشتباه تاثیرگذاری از داور ندیدیم. پنالتی اعلام شده به سود استقلال هم کاملا درست بود زیرا حامد لک در محاسباتش اشتباه کرد و دیرتر از مهاجم به هوا پرید و وقتی مهاجم استقلال توپ را زد او به مهاجم ضربه زد و پنالتی درست بود.

گلی هم که استقلال در نیمه دوم زد به درستی مردود شد زیرا بازیکن استقلال این مرتبه روی دروازه بان مس رفسنجان خطا کرده بود در واقع عادل قضاوت خیلی خوبی را به نمایش گذاشت و همه تصمیماتش درست بود.

عسگری در مورد گل دوم مس رفسنجان که مشکوک به آفساید بوده گفت: خیلی صحنه سختی بود زیرا یک مدافع سمت راست استقلال حضور داشت و با این تصاویر تشخیص افساید بودن یا نبودنش امکان ندارد و باید با VAR در موردش نظر داد.

 حواشی دیدار مس رفسنجان و استقلال

 می‌خواهم نظرم را در مورد گل دوم مس رفسنجان به استقلال تصحیح کنم و با قاطعیت بگویم که این گل در شرایط آفساید به ثمر رسیده است . این قاطعیت را با توجه به عکسی که برایم ارسال شد می‌گویم که مشخص است مهاجم مس در موقعیت آفساید قرار دارد.

پیش از این گفته بودم با توجه به تصاویر تلویزیونی قاطعانه نمی‌شد در مورد آفساید بودن یا نبودن این گل نظر داد اما اکنون با قاطعیت می‌گویم که گل دوم مردود بوده است. عکس را در بالا می‌توانید مشاهده کنید.

 

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

مرحله 1/16 جام حذفی/ استقلال، شیر بی‌دندان در خارج از خانه؛ تیر خلاص مس را کمک داور زد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار