مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان و عوامل تیم استقلال(تاج) پس از شکست مقابل مس رفسنجان گفتند: در  روزهای اخیر شیطنت‌های ریز و درشتی در تیم صورت گرفت.

         

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل  تیم فوتبال استقلال(تاج) ایران  پس از شکست مقابل مس رفسنجان، از مرحله یک شانزدهم جام حذفی فصل 1402/1403، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

   

* روزبه چشمی

تیم ما تلاشش را کرد، اما متاسفانه نتیجه آنطوری که باید می‌شد، نشد. فکر می‌کنم بازهم بحث داوری داشتیم که کارشناسان درمورد صحنه گل دوم و پنالتی که باید تکرار می‌شد، صحبت کردند. از هواداران معذرت‌خواهی می‌کنم. همانطور که در روز برد بابت حضورشان تشکر می‌کنیم، امروز هم عذرخواهی می‌کنیم. 

مسئولیت این باخت با ما است و انشالله بتوانیم جبران کنیم. می‌دانم که تماشاگران انتظار چنین نتیجه‌ای را نداشتند و از این بابت حق دارند، اما کل تیم تلاش کرد و شرمنده هواداران شدیم و امیدوارم بتوانیم در جای دیگر جبران کنیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال درمورد قهرمانی در لیگ برتر، خاطرنشان کرد: تلاش‌مان را تا اینجای کار کرده‌ایم. نیمه اول روی یک اتفاق گل خوردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم که گل مساوی را بزنیم. من عذرخواهی کردم و این وظیفه‌ام بود اما مشکلاتی وجود دارد. در روزهای اخیر شیطنت‌هایی صورت گرفت. آرزو می‌کنم این مشکلات حل شوند و بالاخره یک جایی توقف کنند. کسی که از این شیطنت‌ها آسیب می‌بیند تیم و هواداران هستند.

بازهم چند روز قبل از بازی تمرکز برخی از بازیکنان را به هم زدند. برخی شیطنت‌های ریز و درشت باید تمام شود و امیدوارم تا قبل از عید تمام مشکلات حل شوند وگرنه ضررش را تیم، بازیکنان و هواداران می‌بینند.

امیدوارم تا قبل از عید مشکلات حل شوند چون چند بازی سخت داریم و طبق برنامه چند بازی خارج از خانه را باید برگزار کنیم. غیر از همه مشکلات، مشکلات برنامه‌ریزی و داوری هم داریم. نه تنها در باخت‌ها که در بردها هم از این وضعیت انتقاد کرده‌ایم. امیدوارم دیگر این بلاها را سر تیم ما نیاورند.


   

* سیدحسین حسینی

متاسفانه بازی را باختیم. فکر می‌کنم بازی یک طرفه بود و تیم ما خیلی خوب بازی کرد.

پنالتی و موقعیت‌های ما گل نشد و روی ضدحمله گل خوردیم. خیلی خوب بازی و تلاش کردیم ولی متاسفانه نشد.

کاپیتان استقلال درخصوص اینکه انتظار بازی بهتری از این تیم می‌رفت، گفت:  اتفاقا خیلی خوب بازی کردیم. گل دوم را که خوردیم بازی برایمان سخت شد. امیدوارم در ادامه راه موفق باشیم و این 12 فینال را به خوبی پشت سر بگذاریم.

متاسفانه از جام حذفی کنار رفتیم. مثل هواداران خیلی ناراحتیم ولی قول می‌دهیم در لیگ برایشان جبران کنیم.

اخبار استقلال

   

  


 مطالب مرتبط: 

مرحله 1/16 جام حذفی/ استقلال، شیر بی‌دندان در خارج از خانه؛ تیر خلاص مس را کمک داور زد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار