مهدی هاشمی نسب

مربی تیم استقلال(تاج) در نشست خبری پس از دیدار مقابل پیروزی(پرسپولیس) گفت: بازیکنان شاهکار کردند از آن‌ها به‌خاطر تلاشی که داشتند تشکر می‌کنیم.

         

به گزارش استقلال نیوز، مهدی هاشمی‌نسب  مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) ایران  در نشست خبری پس از تساوی بدون گل مقابل پیروزی(پرسپولیس) "دربی 102"، از هفته بیستم لیگ برتر فصل 1402/1403 صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

   

* صحیت اول

ضمن خسته نباشید، طاعات و عبادات قبول باشد. عرض کنم که جا دارد از تمام کسانی که در برگزاری این مسابقه تلاش کردند، تشکر کنم. از هواداران تشکر می‌کنم که سنگ تمام گذاشتند. از تیم راضی نیستیم. در کل بد بازی کردیم و از بچه‌ها در بحث فنی راضی نیستیم. اما بابت تلاشی که کردند شاهکار کردند و در روز بدمان یک امتیاز گرفتیم. شاهکار کردند از آن‌ها به‌خاطر تلاشی که داشتند تشکر می‌کنیم.

دو نکته بگویم. در بازی قبلی از شکل بازی ما ناراحت بودند و امروز دیدید که استقلال خوزستان دو بر صفر ذوب آهن را شکست داد. دو بازی با فشار داشتیم اما خوب تلاش کردیم.

آقای نکونام در کنفرانس خبری پس از بازی مس رفسنجان گفتند که تنها هستند اما می‌گویم که تنها نیستید، ما و هواداران پشت او هستیم که تا آخر می‌جنگیم.

* صحبت پایانی

یک نکته در مورد بازی می‌خواهم بگویم که اگر بابت درصد مالکیت توپ به تیم‌ها بیشتر از یک امتیاز می‌دهند، مبارکشان باشد. 

به گزارش استقلال نیوز، پس از پایان بازی، مهدی هاشمی‌نسب در نشست خبری پس از بازی حاضر شد. اما به دلیل غیبت‌های نکونام در کنفرانس‌های مطبوعاتی، خبرنگاران هیچ سوالی مطرح نکردند و پس از آنکه مربی آبی‌ها صحبت‌های ابتدایی خود را انجام داد، محل نشست را ترک کرد. پس از آن که خبرنگاران سوالی از مربی استقلال نپرسیدند، او نشست را ترک کرد.

به گزارش استقلال نیوز، به دلیل جعل مدرک توسط فدراسیون فوتبال و تیم پیروزی(پرسپولیس) و همچنین عدم برگزاری دیدار سوپر جام، خبرگزاری استقلال‌نیوز همچون دیگر استقلالی‌ها، نتیجه این دربی(سوپر جام کذایی) را قانونی ندانسته و آن را لحاظ نمی‌کند و نخواهد کرد.

 

اخبار استقلال

   

  


 مطالب مرتبط: 

هفته بیستم لیگ برتر/ نکونام از پرسپولیس مساوی و صدرنشینی می‌خواست؛ دیداری کسل کننده که نیازی به VAR نداشت!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار