مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان و عوامل تیم استقلال(تاج) پس از تساوی مقابل پیروزی(پرسپولیس) گفتند: وقتی VAR وجود دارد، باید به نظر داور احترام بگذاریم.

         

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل  تیم فوتبال استقلال(تاج) ایران  پس از تساوی بدون گل مقابل پیروزی(پرسپولیس) "دربی 102"، از هفته بیستم لیگ برتر فصل 1402/1403، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

   

* روزبه چشمی

بازی را خوب شروع کردیم و در 15-10 دقیقه ابتدایی عملکرد خوبی داشتیم اما از دقیقه 30 به بعد خستگی به سراغ‌مان آمد. قبل از دربی در 4 روز 2 بازی انجام دادیم و سفرهای طولانی ما را اذیت کرد. تیم از لحاظ بدنی خسته بود و این دربی از لحاظ فنی، چیز خاصی نداشت.

وی درپاسخ به این سوال که آیا تساوی به سود استقلال است، گفت: چه کسی این حرف را زده است؟ اگر دنبال دفاع کردن بودیم، بازی را دفاعی شروع می‌کردیم. در 20 دقیقه اول موقعیت داشتیم اما خستگی تاثیرگذار بود و نتیجه مساوی شد. از هواداران عذرخواهی می‌کنم زیرا بازی باکیفیتی ندیدیم.

بارها در طول از بازیکنان استقلال تشکر کرده و بازهم این کار را انجام می‌دهم. دمشان گرم زیرا مردانگی کردند. مشکلات زیادی دارند. شب عید است اما همچنان بابت سال گذشته پولشان را نگرفته و سر تمرین هم امکانات ندارند. تا دلتان بخواهد مشکلات داریم اما خواهش می‌‎کنم این تیم را دریابید. نسبت به خیلی از تیم‌های دیگر که شاید بیشتر از ما مهره داشته باشند و امکانات‌شان بیشتر است، بیشتر زحمت کشیده‌اند.

حق بچه‌های ما نیست که هم جواب مسائل فنی را بدهند و هم ذهن‌شان درگیر هزار و یک مشکل مالی باشد. الان صحبت 5 درصد واریزی شب عید است

وی درپاسخ به این سوال که آیا انتظار نداشتند علی خطیر پس از بازی به رختکن بیاید، توضیح داد: دیدار خشک و خالی که فایده ندارد. باید تلاش کنند این مشکلات حل شود. نمی‌گویم خانه نشسته و کاری نمی‌کند اما وقتی جواب نمی‌دهد باید بیشتر تلاش کند. این بازیکنان تا اینجا کار مردانگی کردند و تمنا می‌کنم مشکلا‌ت‌شان را دریابید. در حال اتمام فصل هستیم اما همچنان درگیر مطالبات فصل قبل هستیم. امسال که پیشکش.از بچه‌ها بار دیگر تشکر کرده و از تمام مسئولان باشگاه شامل هیات مدیره و مدیرعامل می‌خواهم آنها را درک کنند. بچه‌ها هرچه قدر هم مشکل باشد کار را ادامه می‌دهند اما این وضعیت انصاف نیست.


   

* سیدحسین حسینی

همیشه بازی سختی است، به خاطر آن فشار و استرسی که هست دو تیم نمی توانند خوب بازی کنند، اما ما به آن چیزی که می خواستیم رسیدیم و فاصله را حفظ کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که عالیشاه گفت که سبک بازی استقلال باعث کیفیت پایین این بازی شد، گفت: ببخشید اگر پرسپولیس 3 امتیاز بیشتر بود، 11 نفره حمله می‌کردند. ما سال های گذشته هم نوع بازی آن‌ها وقت تلف کردن آن‌ها را دیدیم.

حسینی درباره اینکه پرسپولیسی ها معتقد بودند، پنالتی صورت گرفت: وی ای آر بود و دیگر حرفی نمی ماند.

وی درباره اینکه غلامپور مربی استقلال گفت که حق حسینی است که دروازه بان فیکس تیم ملی باشد، عنوان کرد: تشکر می کنم از آقای غلامپور، خیلی برای من زحمت کشید، کلین شیت یک کار تیمی است. امیدوارم بتوانم به عملکرد خوبم ادامه دهم.

دروازه بان استقلال درباره شرایط مالی استقلال و صحبت های خطیر که گفته به داد استقلال رسیده است، گفت: ما آنقدر مشکل داریم و جالب است که تیم های دیگر نصف ما مشکل ندارند و همه مصاحبه می کنند و گله مند هستند. ببینید که پرسپولیس و سایر مدعیان چطور در نیم فصل یارگیری کردند و دیدید که پرسپولیس در زمین چه تیم کاملی بود اما همه مشکلات برای استقلال است و پول های پارسال ما هم مانده است. از باشگاه خواهش ویژه دارم که تلاش کنند. گویا قرار است 5 درصد به حساب ما واریز شود اما آخر سال است و واریز 5 درصد به درد ما نمی خورد و به تیم ضربه نزند.


   

آرش رضاوند 

به نظرم نیمه اول خوب بود. 20-25 دقیقه اول می‌توانستیم گل بزنیم ولی نتیجه بازی بیشتر به نفع ما بود.  ما ‌توانستیم صدر جدول را حفظ کنیم. حالا بازی به بازی پیش می‌رویم و امیدوارم در انتها به هدفمان برسیم. 

وی در خصوص اینکه آیا هواداران از این بازی لذت بردند، گفت: نیمه اول نیمه نسبتاً خوبی بود. نیمه دوم نه. به خاطر فشار و حساسیت بازی نتیجه بیشتر به نفع ما بود. رضاوند در خصوص صحنه آل کثیر و سیلوا گفت: به نظرم خطا نبود و اگر چیزی بود ویدیوچک بود و می‌توانست پنالتی بگیرد.

هافبک استقلال در خصوص اینکه نوازی از کمبود بازیکن گله کرد و این آیا بازیکنان تیم را دلسرد نمی‌کند زیرا این معنا القا می‌شود که بازیکنان کنونی کیفیت لازم را ندارند، گفت: ما تمام تلاشمان را داریم می‌کنیم. نمی‌دانم آن ذهنیتی که کادر فنی دارد شاید اتفاق نیفتاده است. ما داریم تلاش می‌کنیم که در این شرایط بد باشگاه بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

رضاوند در خصوص شرایط مالی باشگاه و اسپانسر تیم گفت: من نمی‌خواهم حاشیه درست کنم ولی من خودم 30 درصد از قراردادم را دریافت کردم، رفتم قراردادم را کم کردم و حالا شده 35 درصد. الان شب عید هم است و 45 درصد از پارسال طلب دارم. چیزی که شنیدم که این است که 5 درصد شاید واریز شود! پاداش 2-3 بازی را زدند، دستشان درد نکند ولی این مشکلات ما را حل نمی‌کند. 

طلب من روی دلار 25 هزار تومانی بوده ولی الان دلار 60 70 هزار تومان است. یکسال دوسال دیگر ببخشید دلار 100 هزار تومان می‌شود و این پول ما دیگر ارزش ندارد. حداقل پول امسال را به ما بدهند. الان 9 ماه است داریم بازی می‌کنیم، 35 درصد خدا وکیلی کم است! باشگاه باید کمک کند، این تیم صدرجدول است و ما نیز منتظر هستیم تا باشگاه کمک کند.


   

* محمد نوازی(مربی استقلال)

بازی خوب بود، بچه‌های ما تلاش کردند. یک مقدار شرایط ما خوب نبود و اگر اول فصل، می‌گفتیم که یار بگیریم برای این روزها بود. بچه‌های ما هم تا الان سعی و تلاششان را کردند و به نحو احسن بازی کردند. توانستیم صدرجدول را حفظ کنیم ولی با این شرایط تعویض‌ها سخت است.

ادامه راه را باید با همین بازیکنان جلو برویم. واقعاً تمام تلاشمان را بکنیم و این بازیکنان حفظ کنیم.

ما همیشه از بچه‌ها تشکر کردیم. بچه‌های ما ایده‌ال بودند. به هر حال شرایط فوتبال همین است. وقتی مشکلات از ابتدای فصل حل نشده و ما داریم تلاش می‌کنیم به نحو احسن عمل کنیم. 

وی در خصوص اینکه پرسپولیس روی نیمکت 3 بازیکن جوان داشت ولی آنها نمی‌گویند که بازیکن نداریم، گفت: این به خود آنها ربط دارد. من نمی‌توانم نظری بدهم.


   

* مهدی مهدی پور

بازی تاکتیکی بود اما قبول دارم اصلا تماشاگرپسند نبود. برخی مواقع فوتبال زیبا به ویژه در دربی، فدای منافع تیم‌ها می‌شود و امروز هم این اتفاق افتاد. از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم. 

وی درخصوص اینکه پرسپولیسی‌ها اعتقاد دارند یک پنالتی برای این تیم اعلام نشده است، توضیح داد: صحبت کردن درمورد داوری وقتی VAR وجود دارد، جالب نیست و باید به نظر داور احترام بگذاریم.

بازیکن استقلال در پاسخ به این سوال که آیا به هدفشان رسیدند، گفت: نمی‌گویم به هدف‌مان رسیدیم. گفتم یک فوتبال تاکتیکی بود که البته حوصله هواداران را سربرد. تیم‌ها دنبال منافع خودشان بودند.

مهدی‌پور در واکنش به اینکه استقلال صدرنشینی را قربانی دربی نکرد، توضیح داد: امروز در کار دفاعی فوق‌العاده عمل کردیم. پرسپولیس موقعیت خاصی نداشت و بیشتر چرخش توپ این تیم هم در زمین خودشان بود. فوتبالی نبود که هوادار خوشش بیاید و به همین دلیل از آنها عذرخواهی می‌کنم.

اخبار استقلال

   

  


 مطالب مرتبط: 

هفته بیستم لیگ برتر/ نکونام از پرسپولیس مساوی و صدرنشینی می‌خواست؛ دیداری کسل کننده که نیازی به VAR نداشت!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار