مهدی هاشمی نسب

مربی تیم استقلال(تاج) در نشست خبری پس از دیدار مقابل مس رفسنجان گفت: فکر می‌کنم توپ از خط دروازه رد شد و اگر امروز استقلال پیراهنش رنگ دیگری داشت، مطمئن باشید این گل پذیرفته می‌شد.

         

به گزارش استقلال نیوز، با شرکت نکردن جواد نکونام در نشست‌ خبری مهدی هاشمی‌نسب  مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) ایران  در نشست خبری پس از توقف مقابل مس رفسنجان، از هفته بیست و دوم لیگ برتر فصل 1402/1403  صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

   

* توقف مقابل مس رفسنجان؟

بازی خوبی انجام دادیم و بازی را خوب شروع کردیم ولی از چیزی که می‌ترسیدیم، بر سرمان آمد. تمرکز لازم را نداشتیم و گل زودهنگام دریافت کردیم. تیمی که در کورس قهرمانی است و زمانی که در بازی خانگی گل دریافت می‌کند، شرایط کمی برایش سخت می‌شود تا بتواند به بازی برگردد.

خدا را شکر با همتی که بازیکنان به خرج دادن و تلاشی که کردند، دو مرتبه توانستیم به بازی برگردیم و ۷ تا ۸ موقعیت خیلی خوب داشتیم. آن نوع بازی که بقیه دوست دارند که سبک اتوبوسی نباشد را انجام دادیم تا شاهد یک بازی خوب از استقلال باشند ولی در نهایت دیدیم چه اتفاقی رخ داد.

به هر حال یکی از بهترین بازی‌هایمان در فاز هجومی بود ولی در خط دفاعی تمرکز لازم را نداشتیم. به تیم حریف چند موقعیت خوب دادیم، ولی در کل از بچه ها راضی هستیم. آنها تلاش کردند و زحمت کشیدند. به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم. دو گلی که دریافت کردیم، روی اشتباهات فردی بود. هیچ ایرادی ندارد فقط مقداری کار در ادامه راه برایمان سخت تر شد.

با توجه به تلاشی که بازیکنان می‌کنند و رفاقتی که بین ما هست، هیچ ترسی از آینده نداریم. مجدداً می‌جنگیم. جنگیدن را بلدیم و تلاش می‌کنیم. هر چقدر که عرصه بر ما سخت و تنگ شود، مطمئن باشید که بازیکنان مرد روزهای سخت هستند و مطمئن باشید که تا آخرین لحظه می‌جنگیم. همانطور که قبلا هم گفته بودم، تا آخرین لحظه برای قهرمانی می‌جنگیم، اما ما قول قهرمانی به هیچکس نداده بودیم.

متاسفانه ما امروز مهدی پور را از دست دادیم. یکی از دلایلی که باعث شده بود ما فریاد بزنیم که به بازیکن نیاز داریم را دیدید. مصدومیت جزوی از فوتبال است، ولی یکی از مهره‌های کلیدی را از ما گرفت. خدایی نکرده قصد نداریم که سایر بازیکنان را زیر سوال ببریم که مشکل فنی دارند، نخیر! شک نکنید اگر کسی تضمین دهد این بازیکنان تا آخر فصل سالم می‌مانند و دچار مصدومیت نمی‌شوند، ما به هیچ بازیکنی نیاز نداریم. اگر ما به دنبال این بودیم که بازیکن بگیریم، همین مسئله بود. تیم‌های رقیب در نیم فصل ۳ میلیون دلار بازیکن گرفتند که حالا اسم نمی آوریم.

* انتقاد از داور بازی ؟

از آقای دکتر بیژن حیدری تعجب می‌کنم. زمانی که به ما گفتن ایشان داور است، خوشحال شدیم و فکر می‌کردیم که تیم‌ها بتوانند شرایط را درون زمین با فوتبالی که بازی می‌کنند، رقم بزنند. ولی متاسفانه امروز سوت های عجیبی زده شد. او در دقیقه ۳ به بازیکن ما کارت داد و باعث می‌شود مدافع ما تا دقیقه ۹۰ روی ویلچر برود! همان خطا را بازیکن حریف انجام داد ولی هیچ اتفاقی نیفتاد.

من فکر می‌کنم در ۵ دقیقه وقت تلف شده که اعلام کرد، بازیکنان حریف کلاً روی زمین بودند و نمی‌دانیم این زمان چگونه گذشت. به طور کلی از تیم راضی هستیم و به بازیکنان خسته نباشید می‌گوییم. ما دوباره بلند می‌شویم، چون هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده و صدر جدول هستیم. خیال دوستان راحت باشد. ما تلاش می‌کنیم تا در ادامه راه به موفقیت دست پیدا کنیم.

* استقلال امروز بازی متفاوتی انجام داد و هجومی بازی کرد و آیا این خواست کادر فنی بوده یا جریان بازی استقلال را به سمت انجام بازی هجومی برده است؟

امروز شرایط بازی طوری رقم خورد که ما مجبور شدیم اینگونه بازی کنیم. فکر می‌کنم ما ۸ موقعیت خیلی خوب داشتیم. خط دفاعی یکی از نقاط قوت ما بود ولی دیدید که امروز چقدر به تیم حریف موقعیت دادیم. فکر می‌کنم در کل فصل به اندازه امروز به حریف موقعیت نداده باشیم.

ما این بازی را نمی‌پسندیم! ترجیح می‌دهیم به سبک همیشگی بازی کنیم و به جای دوگل، یک گل به ثمر برسانیم ولی بازی را برنده شویم. باز هم می گویم آن اشتباهات بازیکنان و جریان فوتبال ما به سمت و سویی رفت که دوست نداشتیم آن اتفاقات رخ بدهد. در هر صورت از تلاش بازیکنان راضی هستیم ولی از نتیجه اصلاً.

* حضور هواداران؟

جا دارد از هواداران تشکر کنیم که در روز اول هفته به استادیوم آمده بودند و فکر نمی‌کردیم این جمعیت به استادیوم بیاید. از اینکه در کنار ما هستند، از آنها تشکر می‌کنیم. امیدوارم که در ادامه راه آنها را خوشحال کنیم.

* صحنه مشکوک عبور توپ از خط دروازه مس؟

یک صحنه مشکوک بود که فکر می‌کنم توپ از خط دروازه رد شد و اگر امروز استقلال پیراهنش رنگ دیگری داشت، مطمئن باشید این گل پذیرفته می‌شد.

 

اخبار استقلال

   

  


 مطالب مرتبط: 

هفته بیست و دوم لیگ برتر/ تمرکز نداشته باشی، تنبیه می‌شوی؛ تیم داوری رقیب سرسخت‌تری از مس بود!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار