جواد نکونام

سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پس از دیدار مقابل نساجی قائمشهر گفت: در دقیقه 77 یک خطای پنالتی به روی آرش رضاوند اعلام نشد.

                    

به گزارش استقلال نیوز، جواد نکونام  سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پس از تساوی 0 بر 0 مقابل نساجی قائمشهر، پاسخگوی پرسش های خبرنگاران بود که در ادامه مشروح این صحبت ها را می خوانید:‍

         

* مردم خسته شده‌اند و همه می‌بینند

درمورد بازی صحبت نکنیم بهتر است. امروز تنها روزی است که باید درمورد چیزهای دیگر صحبت کنیم. مردم خسته شده‌اند و همه می‌بینند. صحبتم با مردم است. از فردا هزار جا و هزار نفر نوشته‌اند که این اینطور گفت و آن آنطور گفت.

* تاج بلایی سرم آورد که از تیم ملی رفتم

بازی ما را ببینید. بازی تیم رقیب را هم نگاه کنید. ببینید چه بلایی در این چند وقت سر ما آوردند. شخص آقای تاج در روز اول که مربی تیم ملی بودم، بلایی سر من آورد که از تیم ملی کنار رفتم. امسال هم چندین و چند بار تکرار کردم که نمی‌گذارند و نخواهند گذاشت که قهرمان شویم.

* حیدری اجازه نداد تیمم فوتبال بازی کند

چیزهایی که می‌گویم خارج از زمین نیست. بیژن حیدری برای ما قضاوت کرده که یک بار در دیدار با مس رفسنجان با اشتباه کمک داور و او دو امتیاز از دست دادیم. برادر ایشان به سود رقیب در بازی با ملوان دو امتیاز گرفت و هفته بعد از آن برادر او، دیدار با تراکتور را قضاوت می‌کند و امروز هم این بازی را سوت زد و پنالتی تیم من را نگرفت تا نتیجه بازی مساوی شود. حیدری اجازه نداد تیم من فوتبال بازی کند. خطای پشت سر هم می‌گرفت. من داوری را می‌فهمم چون فوتبال بازی کرده‌ام. حیدری در بازی با مس دو امتیاز از ما گرفت، امروز هم دو امتیاز دیگر.

* یک جام برای یک تیم است و یک جام برای تیم‌های دیگر

نمی‌خواهند و هر کاری می‌کنند تیم من قهرمان نشود. کنار زمین به داور چهارم گفتم که بازیکن من را می‌بینید که پیراهنش را گرفتند ولی می‌گوید نمی‌بینم. به او گفتم آیا وجدان دارید؟ خدای بالا سرت را می‌بینی؟ قضاوت بازی ما یک طرف و قضاوت بازی رقیب‌مان طرف دیگر، ببینید چه اتفاقی افتاد. ببینید چطور بازیکن حریف را اخراج کردند و چطور برایشان پنالتی گرفتند. یک روزی یک نفر حرف درستی زد، اینکه یک جام برای یک تیم است و یک جام برای تیم‌های دیگر. ما برای جام شرافت، پاکی و مردانگی می‌جنگیم و در لیگی که ما می‌جنگیم، برنده هستیم و آن یکی جام مبارک آن تیم دیگر باشد و کسانی که آن تیم را دوست دارند!

* مسئول سازمان لیگ عکس پرسپولیس را جلوی کمدش گذاشته

اصلا به اتاق یکی از مسئولین سازمان لیگ می‌روید، می‌بینید عکس پرسپولیس را جلوی کمدش گذاشته است! این‌ها را به که بگویم؟ از فردا هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد و همه چیز فوتبال ما درست می‌شود. تمام این اتفاقات تا زمانی بود که همه جوره به ما ضربه بزنند و ما را پایین بکشند که این اتفاق رخ داد.

* فکر نمی‌کردند ما رقیبشان باشیم

دوستان فکر نمی‌کردند ما رقیبشان باشیم، ولی دیدند برای همه لقمه گلوگیری هستیم. آمدند شروع به اذیت کردند. هیچکس در ایران فکر نمی‌کرد این اتفاق بیفتد. همه شروع کردند به اذیت کردن و آخر فصل دیدند بله، این تیم می‌تواند و شخصیت را دارد ولی نگذاشتند و نمی‌خواهند. باز هم می‌گویم نمی‌خواهند. به خاطر اشتباهاتی که افتاده، چیزی خارج از چارچوب نیست. به کسی اتهام نمی‌زنم. اتفاقات فوتبالی و داوری است که می‌افتد. ببینید پنالتی تیم من چگونه گرفته نشد. آن بازی را هم بروید نگاه کنید.

* از سوت زدن حیدری مشخص بود چه اتفاقی می‌افتد

برادران حیدری دو بازی را قضاوت کردند و سوت زدن آنها مشخص می‌کرد چه اتفاقی رخ خواهد داد. ملوان انزلی با تیم رقیب، تیم ما و مس رفسنجان، امروز قضاوتی که برای ما کردند. یک اوت یا کرنر هم برای ما و هم برای نساجی مهم است. بازی مرگ و زندگی است. داور باید با شهامت باشد و درست داوری کند. هرکه حقش است برنده شود و هر تیمی هم که حقش باخت است، ببازد، مشکلی نیست.

* ناراحتم که زحمت می‌کشیم ولی به حقمان نمی‌رسیم

من گفتم با توجه به بازی با مس رفسنجان، اعتراض کنیم که این داور نباشد ولی متاسفانه قرار بود این اتفاقات بیفتد. متأسفم، واقعا متاسفم. من که سال‌ها عمرم را برای این فوتبال مخصوصا برای تیم ملی کشورم گذاشتم، واقعا از این موضوع ناراحتم که سالم کار می‌کنیم و زحمت می‌کشیم. نمی‌گویم تیم‌های دیگر ناسالم کار می‌کنند. زحمت می‌کشیم ولی به حقمان نمی رسیم.

* هر شهری بروید با پرسپولیس مشکل دارند

امسال متوجه شدم که اصلا برای استقلال محال است. 10 جام باشد 9 جام را به دوستان می‌دهند، یک جام را چه اتفاقی بیفتد که ما استقلالی‌ها ببریم. بروید ببینید در این سال‌ها چه اتفاقاتی افتاده است. هر شهر ایران بروید می‌بینید با این تیم مشکل دارند. به خاطر اتفاقاتی که می‌افتد. استقلال، سپاهان، تراکتور و... همه ناراحتیم از این موضوع! چرا اینطور می‌شود؟ چرا یکبار اشتباه به نفع ما نمی‌شود؟ یک بار به نفع ما حریف 9 نفره یا 8 نفره شود.

* این برنامه را رقم زدند تا این اتفاقات بیفتد

من با شما صحبتی ندارم. اتفاقاتی که افتاده برنامه‌ریزی شده بود. این برنامه را رقم زدند تا این اتفاقات بیفتد. ما اینها را می‌دانستیم. تمام تلاشمان را کردیم. جنگ و دعوا کردیم. بازیکنان تا همین جا غیرت گذاشتند و توانستیم با همه چیز بجنگیم ولی... یک ولی دارد که دیگر دست ما نیست.

* ان‌شاءالله نساجی هم در لیگ می‌ماند

خوشحالم که به قائمشهر آمدم. دوستان عزیزم را دیدم. ان‌شاءالله تیم نساجی هم در لیگ می‌ماند و موفق باشد.

  

اخبار رسمی باشگاه استقلال

   


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و هشتم لیگ برتر/ تساوی مقابل نساجی به قیمت از دست رفتن قهرمانی؛ استقلال باید می‌برد و به فساد سیستماتیک کاری نمی‌داشت!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار