علی خسروی

عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران در پی هتاکی به هواداران و انجام اعمال غیر اخلاقی و دور از شان یک انسان، محروم شد.  

         

به گزارش استقلال نیوز، علی خسروی داور پیشکسوت فوتبال ایران که یکی از اعضای کمیته داوران است، در صفحه شخصی خود مدعی شد که از سوی هواداران استقلال تهدید به مرگ شده است و بعد از انتشار این استوری جنجالی، در حاشیه مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد حسین خوشخوان، با ادبیاتی تند علیه کسانی که او را شیتیل‌بگیر خطاب می‌کنند، موضع گرفت.

علی خسروی که مخاطب صحبت‌های خود را جواد نکونام قرار داده بود، بعد از آنکه در لفافه به سرمربی آبی‌ها حمله کرد، در طول 48 ساعت اخیر در صفحه شخصی خود پیام‌های جنجالی‌ای را علیه استقلال و هوادارانش منتشر کرد تا بیش از پیش به حاشیه‌ها دامن زده شود. او در این میان، تصمیم عجیبی گرفت و اطلاعات کسانی که به او پیغام می‌دادند را منتشر کرد و با ادبیاتی زننده از مخاطبان صفحه خود می‌خواست تا به آن‌ها حمله کنند! این اتفاقات در حالی رخ داد که خسروی یکی از اعضای کمیته داوران محسوب می‌شود و پیش‌بینی می‌شد حواشی رخ داده از سوی او، به تشکیل پرونده علیه‌اش در کمیته اخلاق ختم شود.

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بعد از بررسی شرایط به‌وجود آمده، در نامه به هدایت‌الله ممبینی، دبیرکل فدراسیون، حکم محرومیت علی خسروی را ابلاغ کرد. در نامه ارسالی به ممبینی آمده است:

نظر به تقاضای دیوان تحقیقات و با عنایت به محتویات پرونده، مدارک، مستندات و گزارش­‌های واصله علیه  علی خسروی عضو کمیته داوران مبنی بر تخلف اخلاقی وی با توجه به اینکه این نوع رفتار نقض آشکار قوانین و مقررات اخلاقی محسوب می‌شود که به تمامیت و اعتبار فوتبال کشور لطمه وارد می­‌کند و اینکه صدور حکم نهایی در خصوص وی مستلزم تکمیل تحقیقات مقدماتی است، لذا بنابر اهمیت موضوع به استناد مواد 23 و 65 آیین‌­نامه کمیته اخلاق، دستور موقت دایر بر منع فعالیت نامبرده در حوزه فوتبال صادر و اعلام می­‌شود.

نامبرده از هرنوع فعالیت فوتبالی و فوتسالی و فوتبال ساحلی از جمله ورود به ورزشگاه‌ها و باشگاه به مدت 20 روز تا صدور رای قطعی محروم است. این رای ظرف یک هفته از تاریخ ابلاغ به ایشان قابل اعتراض در کمیته استیناف می‌باشد. ضمناً از طریق سازمان لیگ و حراست فدراسیون با نهادهای ذی‌ربط جهت اجرای حکم و ممانعت از ورود به باشگاه و ورزشگاه‌ها و اماکن فوتبالی اقدام لازم به عمل آید. نتیجه عدم اجرا متوجه مقامات مستنکف و باشگاه خواهد بود

در ادامه نمونه هایی از هتک حرمت این شخص معلوم الحال نسبت به هواداران استقلال و همچنین آتیلا حجازی سرپرست باشگاه استقلال را مشاهده می کنید.

علی خسروی

علی خسروی

اخبار فوتبال ایران

  


 مطالب مرتبط:

وقتی پشت پرده فوتبال عیان شد؛ سوتی علی خسروی و لزوم مبارزه با فساد در سطح عالی

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار