zamani

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: به زودی جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال در ارتباط با کناره گیری حسنی خو برگزار خواهد شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، حسن زمانی در گفت و گو با کاپ، درباره کناره گیری رضا حسنی خو از سرپرستی باشگاه استقلال و اینکه آیا این استعفا احساسی بوده یا نه و چه زمانی در این باره تصمیم گیری خواهد شد اظهار داشت: به زودی در این خصوص جلسه ای با اعضای هیات مدیره برگزار خواهیم کرد تا در ارتباط با مسائل به وجود آمده تصمیم گیری کنیم. هنوز چیزی قطعی نیست و باید کمی صبر کرد.

وی همچنین درباره شکست تیم استقلال خاطرنشان کرد: متاسفانه در بازی شب گذشته نتیجه را واگذار کردیم. البته استقلال هنوز در ابتدای لیگ است و باید قبول کرد که این تیم از جایگاه بالایی در فوتبال ایران برخوردار است. خوشبختانه کادر فنی خیلی خوبی با استقلال کار می کند و نفرات شایسته ای از بهترین بازیکنان لیگ در این تیم حضور دارند. قطعا هواداران در آینده ای نزدیک خواهند دید که این نتایج جبران شده و استقلال به جایگاه اصلی اش بر می گردد.

این عضو هیات مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: عملکرد استقلال در این بازی خیلی خوب بود و در طول مسابقه توپ و میدان در اختیار اعضای تیم قرار داشت اما متاسفانه این روند فقط تا دقیقه 80 تداوم پیدا کرد. اگر در 10 دقیقه پایانی می توانستند بازی را به خوبی مدیریت کنند این اتفاق نمی افتاد. متاسفانه در 10 دقیقه پایانی بازی از دست اعضای تیم در رفت.

زمانی در پایان با اشاره به حضور تماشاگران استقلال در ورزشگاه آزادی گفت: جا دارد از تماشاگران پرشور تیم استقلال که همواره یار و پشتیبان این تیم هستند تشکر کنیم. آنها شب گذشته با شور و اشتیاق به ورزشگاه آزادی رفته بودند و از آنها می خواهیم که این حمایت را از استقلال دریغ نکنند. اعضای تیم استقلال هم قطعا قدر این تماشاگران را می دانند و باید نتایج اخیر را به خاطر آنها جبران کنند.

 

 

 

دیدگاه‌ها  
morteza
-1 #1 morteza 1395-05-16 10:47
دوستان نه انتقاد مغرضانه ونه حمایت کورکورانه. .... جناب منصوریان عزیز باید در چینش و تعویض ها دقت بیشتری کند حالا بعد از گذشت سه بازی باید بازیکنان و نقاط ضعف تیم را کاملاً شناخته باشد. ...مشکل اصلی استقلال در حال حاضر چینش وسیستم دفاعی تیم است....به نظر من هم در دفاع راست وریا جواب نداده وهم در دفاع چپ هنوز مهره اصلی را نشناخته که به نظر نورافکن بهترین گزینه است ودر دفاع میانی هم امتحان مجید حسینی ضرر نداره. . اما چالش بزرگ استقلال هافبک دفاعی است کسی که بتونه رابط خط دفاعی ومیانی استقلال باشه که متاسفانه بعداز مصدوميت روزبه چشمی این مشکل را نتوانستیم حل کنیم.. .بازهم میگم علی منصوریان بهترین گزینه داخلی بوده و خواهد بود. ...به انتظار روزهای آفتابی
نقل قول کردن
saeed-tajii
+1 #2 saeed-tajii 1395-05-16 10:47
حامیان_داش_علی_منصوریان
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار