ashtiyani 99 500x350

مدیرعامل اسبق استقلال گفت: بحرانی در استقلال وجود ندارد، استقلال کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد و تا پایان لیگ اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

 

به گزارش استقلال نیوز، امیررضا واعظی آشتیانی درباره اتفاقات مدیریتی در روزهای اخیر اظهار داشت: من باور ندارم که بحرانی در استقلال وجود دارد و گاهی باخت اجتناب ناپذیر است و برخی مواقع پیش می آید که یک تیم ضعیف تر تیم قوی تر را می برد. متأسفانه نکته ای که ما آن را مورد توجه قرار نداده ایم این است که ما مدیریت را شوخی گرفته ایم و آن را دست چندم تلقی می کنیم. درحالی که امروزه در دنیا مدیریت حرفه ای است که در تخصص هر کسی نمی تواند باشد. اگر بحثی است باید بحران را در مدیریت جستجو کرد. به اعتقاد من وقتی انتصاب ها انتصاب های نابجایی باشد به نقطه تاریک می رسیم.

وی ادامه داد: وقتی انتخاب ها انتخابات قبیله ای باشد به بن بست می رسیم. نباید انتخاب ها صرف تجربه فلان کس باشد. هر تجربه ای تجربه نیست و حاصلش همین می شود. وقتی هر کس مدعی شود که تجربه دارد دلالت بر داشتن آن نیست. من با انتقاداتی که نسبت به عملکرد مدیرت در وزارت ورزش می بینم. وقتی دیدند مدیریت باشگاه کارآمد نیست یک کار قاطعانه کردند ولی باید دقت می کردند که به این نقطه نرسند. ای کاش قبل از اینکه این انتخاب را می کردند به این نکته نمی رسیدند ولی استقلال و پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش هستند. دلیل ندارد که هیأت مدیره حرف بزند. کجا این همه هیأت مدیره ها حرف می زنند. شاید یکی از این مشکلات به خاطر همین حرف زدن هاست.

مدیرعامل اسبق استقلال درباره انتخاب عجولانه حسنی خو و اینکه چرا به این شکل عنوان شده گفت: نکته ای که حائز اهمیت است این است که ما آموخته ایم ابتدا درباره مسایل عمل می کنیم بعد به آن فکر می کنیم نه اینکه ابتدا فکر کنیم و بعد عمل کنیم. یعنی همه کارهای ما وارونه است. فکر نمی کنیم و بعد می خواهیم درباره اش حرف بزنیم. قبل از انتخاب باید با فرد حرف زده شود یا حداقل موافقت ضمنی اش را گرفت.  ولی وقتی تکلیفی یا با زور و فشار به فردی تلقین می کنند که باید فلان پست را بگیرید این شجاعت فرد منتخب بود که اعلام کرد نمی تواند در این پست بماند اما اگر ایشان می ماند می توانست موفق شود بنابر فاکتورهایی که در ایشان سراغ دارم.

آشتیانی در این باره که برای جلوگیری از عدم تکرار این مسایل چه باید کرد گفت: برای اینکه این اتفاق تکرار نشود هیأت مدیره مدبرانه فردی را انتخاب کند که وسط کار این حرکت امروز تکرار نشود. کسی که کارآمدی داشته باشد. البته در روزگار ما تعریف شده که اگر می خواهید مدیرعامل انتخاب کنید فرد قالتاق باشد، سکوها را خوب بخرد، بده بستان خوب بلد باشد، پول بیت المال را خوب هزینه کند برای شکم  بعضی ها و خوب پول خرج کند و غیره... به این گفته می شود مدیرعامل خوب ولی اگر باشگاه ما به ویژه استقلال و پرسپولیس مجمع رسمی درست و حسابی داشت و حساب و کتاب داشت و این دو باشگاه اعضای هیأت مدیره سود و زیانش مشخص می شد و موفق یا ناموفق بودن مدیرعاملان مورد بررسی قرار می گرفت ما امروز شاهد این وضعیت نبودیم و الان این دو باشگاه این وضعیت را نداشتند.

واعظ در ارتباط با راه حل برون رفت استقلال از این وضعیت چیست؟ گفت: هر چه زودتر فرد فاقد فاکتورهایی که گفتم را انتخاب کنند آرامش را در کادر فنی حاکم کند. در فصل هشتم شش هفته استقلال خوب کار نکرد و بحران روحی بود ولی ما آن را مدیریت کردیم و الان هم اتفاقی رخ نداده است. تیم کادر فنی خوبی دارد و بازیکنان خوبی دارد و تا پایان لیگ راه طولانی داریم و اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها  
morteza
+1 #1 morteza 1395-05-16 12:07
اصلا هیات مدیره در این چند سال فرماليته بوده و عملا هیچکاره بوده اند فقط برای معروف شدن هرچند یکبار توسط سازمان ورزش چند نفر به عنوان اعضای هیات مدیره معرفی میشدند...ببشتراز اینکه کمکار استقلال باشند با مصاحبه های بیجا دامنگیر استقلال میشوند...
دوستان شما بهتر میدانید تا تیم خصوصی نشده این آمدن و رفتنها هیچ دردی را دوا نمی کند و تمام تصمیمات در اتاق وزیر گرفته میشود..
چه بگیم والله فقط منتظر روزهای آینده هستیم
نقل قول کردن
استقلال کبیر
-1 #2 استقلال کبیر 1395-05-16 12:28
یعنی میخواد بیاد مدیرعامل بشه؟؟
من که خاطره خوبی ندارم ازش
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار