new nassi

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: منصوریان با تیم فنی منسجمی که دارد قطعا" نتایج خوبی بدست خواهد آورد.

 

به گزارش استقلال نیوز، نصراله عبداللهی در گفت و گو با رادیو تهران درباره نحوه انتخاب سرپرست جدید استقلال اظهار داشت: در هر صورت باید یک مدیر انتخاب می شد و در این مدت بعد از استعفای افشارزاده یک خلائی احساس شد ولی دوستان در هیأت مدیره بودند و تیم را اداره می کردند فقط ممکن است از نظر روحی به تیم خللی وارد شود و کار هم به خوبی پیش می رفت ولی به هر حال آقای افتخاری انتخاب شد که ایشان هم از افراد شناخته شده در ورزش هستند و امیدواریم که باعث خیر و برکت در باشگاه باشند.

وی در این باره که آیا با این نتایج منصوریان می تواند امتیازات از دست رفته را به تیم برگرداند گفت: حتما می تواند امتیاز جمع کند. شک نکنید منصوریان  یک نیم منسجم و کارکشته دارد که چندین سال با هم کار کرده اند و وقت می گذارد و متأسفانه بد فوتبال به این تیم رو کرده است و در بازی آخر دو سه تا اشتباه بچه گانه بازیکنان باعث شد تا استقلال ببازد ولی تیم خیلی خوب است. 7، 8 بازیکن جدید به این تیم اضافه شدند که 4، 5 تای آنها در قسمت عقب خط دفاع هستند و در این مدت هم در بازی های تدارکاتی فرصتی نبود هر نیمه یک تیم جدید به میدان می رفت و از این رو آنها سه تا بازی کنار هم انجام نداده اند و هنوز به آمادگی و هماهنگی کامل نرسیده اند. در حال حاضر مشغول کار بر روی ساختار دفاعی تیم هستند و با این دروازه بان و دفاع های خوب شان دیگر از هیچ تیمی گل نمی خورند.

عبداللهی در ارتباط با اینکه وجود سال ها بودن کنار استقلال و اطلاع از نگرانی های بازیکنان آیا تداوم نداشتن مدیریت ضربه ای به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نمی زند خاطر نشان کرد: حتما به این دو باشگاه لطمه وارد می شود. متأسفانه یا خوشبختانه عده ای دور و بر این دو باشگاه هستند که بدون مدیر یا با مدیر تحت هر شرایطی کار را می گردانند و این باعث شده تا آنهایی که در رأس کار هستند عادت کنند تا زیاد اهمیت جدی به این دو باشگاه نمی دهند چون می دانند که بالاخره کار انجام می شود با این هواداران و دوستانی که دل سوزند و دور و بر تیم هستند یک مقدار در تفکرات شان خلل ایجاد شده و اگر راحت تر بگویم آنها تا حدی بی خیال این دو باشگاه شده اند و می دانند که چرخ آنها می گردد ولی از مسئولان می خواهیم که بیشتر برای این دو باشگاه وقت بگذارند. یک کار اساسی کنند و یک مدیر خوب کارکشته بگذارند برای 4، 5 سال و خاطر جمع باشید که این دو باشگاه از باشگاه های بزرگ آسیا می شوند. از لحاظ تماشاچی و هوادار که هستند و از نظر ساختار و تشکیلات هم به این مرتبه برسند.

 

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار