eftekharii

سرپرست جدید باشگاه استقلال گفت: امروز بعد از ظهر با کادر فنی جلسه خواهم داشت و از نزدیک با بازیکنان صحبت خواهم کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، سید رضا افتخاری بعد از حضور در باشگاه استقلال اظهار داشت: با تجربه ای بالای 25 سال در فوتبال بزرگ شده ام و می خواهم تجربیاتم را در اختیار باشگاه استقلال بگذارم تا بتواند به روزهای خوب خود بازگردد. این باشگاه بزرگی است و امیدوارم بتوانم کاری کنم که باشگاه استقلال برای سومین بار به قهرمانی آسیا دست پیدا کند. امروز با پیشکسوتان جلسه ای داشتیم و به آنها گفتم شما سرمایه ها هستید و باید به ما کمک کنید. بعدازظهر نیز با کادرفنی جلسه داریم و از نزدیک با بازیکنان صحبت خواهم کرد. 

وی افزود: از همه کسانی که برای ما پیام فرستادند. سعی می کنیم با عملکردمان نظر طرفداران استقلال را جلب کنیم. هواداران استقلال باید صبرشان زیاد باشد و فکر نکنند همین امروز معجزه می شود. این باشگاه باید از نظر زیرساختی بازسازی شود. 

سرپرست باشگاه استقلال تصریح کرد: من هم مدیر فوتبالی بودم و هم مدیر اجرایی بودم. باید بستر را برای کادرفنی و پیشکسوتان فراهم کنیم تا کارشان را انجام دهند. الان که با پیشکسوتان جلسه داشتم، مرا دلگرم کردند. من آنها را می شناسم و آنها نیز مرا می شناسند. من در فدراسیون و استان تهران حضور داشتم و با ورزش کار کردم. من باید برای احیای این باشگاه تمام توانایی ام را به کار بگیرم. تنها چیزی که الان نیاز داریم، این است که آرامش داشته باشیم.

افتخاری در ادامه درباره اسپانسر این باشگاه بیان داشت: یک جلسه طولانی را درباره همین موضوع داشتیم. قرار شد با سازمان اقتصادی فدراسیون و عابدینی داشته باشیم. باید این تعامل بین سازمان لیگ و باشگاهها باشد تا 2 طرف بتوانند بهره برداری کنند. اینطور نباشد که اسپانسر را طرف خودمان بکشیم و آنها نیز طرف خودشان بکشند. 

سرپرست باشگاه استقلال گفت: من روز خبرنگار را نیز به خبرنگاران تبریک می گویم. انتظار دارم که این فرصت را به ما بدهند. هنوز نیامده، شروع کرده اند. مطمئن باشید که اگر من موفق نشوم، هیچ کس دیگری نمی تواند موفق شود. حمایت اصلی دست شماست. در هر صورت فرصت زیاد است و کارها را پیش ببریم. 

وی در پایان درباره وضعیتش در فوتسال گفت: سر فوتسال هم من جلسه ای داشتم. من حمایت می کنم و باید به جام جهانی بروند. این رشته روی غلتک افتاده است و با تاج نیز صحبت کردیم. این زحمات از بین نرود. در جام جهانی امیدوارم بتوانیم موفق باشیم.

 

کاپ

 

 

دیدگاه‌ها  
ahvazss
+1 #1 ahvazss 1395-05-18 12:28
کاش حاجی فتل میومد این چیه اخه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار