B F

مدیر فنی استقلال گفت: در این دیدار نقاط قوت تیم رقیب را بسته بودیم و آنها اسیر تاکتیک ما شده بودند.

 

به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا در گفت وگو با کاپ، درباره تساوی امروز استقلال در دربی اظهار داشت: از بازی تیم مان کاملا راضی بودیم. پرسپولیس از دستمان در رفت ما چند موقعیت بسیار خوب داشتیم که به نظر من خطرناک ترین آنها ضربه سر کاوه رضایی بود. در صحنه ای دیگر بغل پای کاوه رضایی می توانست منجربه گل شود اما متاسفانه نشد. 

وی افزود: خواسته ما بردن بود و همه دیدند که حق مان پیروزی در این بازی بود. نقاط قوت پرسپولیس را بسته بودیم. تیمی که در بازی های  گذشته خیلی خوب پاس می داد در این بازی اسیر تاکتیک ما شده بود. وسط زمین را پر کردیم و هر بازیکن یک یار داشت. همین مساله شادابی را از پرسپولیس گرفت. فقط افسوس که به سه امتیاز نرسیدیم. 

فریبا درباره تعویض های استقلال و این بحث که آیا بهتر نبود این تیم زودتر تعویض می کرد گفت: احتیاجی به تعویض نداشتیم همه سرحال بودند به نظر شما کدام بازیکن باید زودتر تعویض می شد. ما جابر انصاری را در پست جدیدی قرار داده بودیم که به نظر من بهترین بازیکن ما در این میدان بود. او حتی یک بار به جناح راست پرسپولیس اجازه خطرسازی نداد. 

وی درباره بازی نکردن حق دوست گفت: برنامه بعدی ما این بود که او را به میدان بیاوریم اما زمان بازی اجازه نداد. 

مدیر فنی آبی پوشان درباره سکوهای خالی قسمت استقلالی ها گفت: نمی دانم چه بگویم. ولی هوادار استقلال تا امروز حق داشت که نیاید اما از حالا به بعد از آنها خواهش می کنیم کنار ما باشند. زیرا در بازی سه شنبه به طور کامل از بحران عبور خواهیم کرد. ما در دو بازی قبلی هم حرکت خود برای خروج از بحران را آغاز کردیم. طرفدار ما با تصور اینکه امروز شکست می خوریم به ورزشگاه نیامد اما به نظر من آنهایی که به ورزشگاه نیامدند این بازی را از دست دادند. 

فریبا در پایان درباره داوری مسابقه بیان داشت: به نظر من در مجموع بد نبود اما سه، چهار خطای ضربه سر از اسماعیلی گرفت که من معتقدم خطا نبود زیرا فرشید در ضربات سر زودتر از یار حریف به هوا بلند می شود و بازیکن مقابل با او برخورد می کند و تصور خطا ایجاد می شود. داوری روی نتیجه تاثیرگذار نبود اما خطاهای وسط زمین را بیشتر به نفع پرسپولیس سوت می زد.

 

 

دیدگاه‌ها  
Metti-Totti
0 #1 Metti-Totti 1395-06-26 20:44
خیلی از هوادارا جابر رو عامل اصلی ناکامیامون می دونن
امیدوارم این تفکر رو عوض کنه..
بختیار بیاد رو فرم و جناح چپمون درست بشه خیلی از مشکلامون حل می شه
نقل قول کردن
Undertaker44
0 #2 Undertaker44 1395-06-26 21:44
جابر انصاری اگه امروز هتریک هم میکرد حرفام همین بود که میزدم(البته دو ساله حرفم همینه)ریش و قیچی همه دست شماست بهتاش خان,ازش استفاده کنین تا معلوم شه ضررشو کی میبنه!!بازیکنی که توپ زیر پاش میاد هشت دور میچرخه,دور خودش,اخرشم پاس به عقب میده,حمله رو خنثی میکنه,کجاش خوبه!؟!بهترین موقعیتهای گلو خراب میکنه,از ۲۰تا موقعیت میخواد یه گل بزنه،به درد کی میخوره!!یه بازیکن خودخواه که میتونه راحت با یه پاس بازیکن خودیو اماده گل کنه,ولی زرتی میشوته یا تک.روی میکنه توپو خراب میکنه.بعضی هوادارا هم جدیدا میگن الکی به انصاری گیر میدن!!یکی منو توجیه کنه من دلمو به چیچیه این خوش کنم؟!؟!یادمه اول فصل خیلی از قربانی تعریف میکردی,الان که تو تیم هستی امیدوارم به منصوریان بگی بیشتر بازیش بده.مهاجم چهارچوب شناس خوبیه.اول فصل که کاوه رضایی اومد استقلال,و همه تو بوق کرنا میزدن.ناراحت بودم گفتم کاوه مهاجم گلزنی نیست,نیاز مارو برطرف نمیکنه.به اسم ها توجه نکنین,مطمعن باشین هوادار پشتتون هستن,همونطور که فرشیدو جای بختیار بازی دادین و همه راضی شدن.(البته نظر من اینه همزمان تو باشن,بختیار هم راه میفته)به امید روزهای خوب
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار