68745 205643 1394867060

پس از 3 کارته شدن سید مهدی رحمتی دشمنان استقلال با ترفند عمدی بودن کارت توسط سید مهدی رحمتی به دنبال آسیب رساندن به استقلال هستند.

به گزارش استقلال نیوز هوشنگ نصیرزاده رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با  فارس، در خصوص این اتفاق و اینکه آیا اصلاً آیین نامه‌ای در مورد این مسئله وجود دارد یا خیر،‌گفت: ما اصلاً نمی‌خواهیم تصمیمات اروپا را زیر سؤال ببریم، ولی آیین‌نامه‌های اروپایی با آیین‌نامه‌های فیفا تغییراتی دارد، حتی تنبیهات هم به شکل دیگری است. اگر مهدی رحمتی یک بازیکن حرفه‌ای است پس می‌توانست اخطار بگیرد و نمی‌شود چشم را بست و هر تصمیمی که اروپایی‌ها می‌گیرند ما هم بگیریم.

وی در خصوص تشابه حرکت رحمتی با حرکت دو بازیکن تیم رئال مادرید گفت: من نمی‌دانم این اتفاق افتاده یا نه،‌ولی اصولاً به این موضوع اعتقادی ندارم، اگر قرار است برخوردی صورت بگیرد، توسط باشگاه باید اتفاق بیفتد. حال من از شما سؤال می‌پرسم؛ به نظر شما رحمتی برای چه اخطار گرفت؟

«به دلیل اینکه کمی مصدوم بود و دیدار آینده استقلال مقابل استقلال اهواز راحت‌تر است و کاپیتان استقلال تصمیم داشت مقابل نفت حتماً حضور داشته باشد». نصیرزاده در واکنش به این پاسخ خبرنگار فارس گفت: پس این نشان می‌دهد رحمتی می‌خواهد در یک بازی حساس به استقلال کمک کند، من اسم این رفتار را رفتار حرفه‌ای می‌گذارم و همانطور که گفتم باشگاه تشخیص می‌دهد که آیا بازیکن به نفع تیم کار کرده یا به ضرر تیم.

وی در پایان محرومیت رحمتی را صددرصد منتفی دانست و گفت:‌اصلاً در ایران چنین مقررات و آیین‌نامه‌ای نداریم و مطمئناً مهدی رحمتی با محرومیت مواجه نخواهد شد.

دیدگاه‌ها  
saeed-taji
0 #1 saeed-taji 1394-11-14 13:44
کلی نکات منفی داشت بازی پرسپولیس و سپاهان اونوقت به چه نکاتی اشاره میشه توسط رسانه های کاملا رنگی
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار