01070595

 هادی طباطبایی بازیکن پیشین استقلال در مورد بازی دیروز ذوب آهن و استقلال معتقد است که استقلال با برنامه دفاعی خوب 1 امتیاز بدست آورد.

 

به گزارش استقلال نیوزهادی طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از مصاف ذوب‌آهن و استقلال که با تساوی بدون گل مساوی به پایان رسید، چیست، گفت: استقلال بیشتر به دنبال گل نخوردن بود و ذوب آهن هم به دنبال حضور پرتعداد در مقابل دروازه استقلال بود. آنها از جناحین به خوبی به استقلال فشار وارد می‌کردند ولی استقلالی‌ها در ساختار دفاعی موفق‌تر بودند و دروازه‌ خود را بسته نگه داشتند.

او در پاسخ به این سوال که آیا استراتژی استقلال را در این دیدار مناسب می‌دانست یا نه، عنوان کرد: با توجه به اینکه استقلال صدرنشین بود و ذوب‌آهن هم در تعقیب این تیم است، استراتژی استقلال مناسب بود. طبیعی بود که در این بازی که عملا 6 امتیازی بود دو تیم فرصت‌ها را جدی بگیرند و سعی کنند تا اشتباه‌ها خود را کاهش دهند.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا عملکرد استقلال مقابل ذوب‌آهن می‌تواند نگران کننده باشد چراکه استقلال در آن دیدار در فاز تهاجمی شباهت زیادی با نیم فصل اول نداشت، اظهار کرد: این بازی، یک بازی متفاوت بود. با دیدن بازی بعدی استقلال که مقابل استقلال اهواز است می‌توان راحت‌تر قضاوت کرد. استقلال بازی سختی برابر استقلال اهواز ندارد و فکر‌ می‌کنم استراتژی این تیم در آن دیدار خیلی متفاوت از بازی با ذوب‌آهن باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که نظرش راجع به حواشی ایجاد شده بعد از عدم صعود تیم ملی امید به المپیک چیست چرا که درحال حاضر حواشی و اتفاقات آن رقابت‌ها فروکش کرده است، گفت: من فکر می‌کنم بعد از حذف ما از المپیک فضای احساسی‌ای در جامعه شکل گرفت. مردم شناخت خوبی از ما نداشتند و تنها می‌شنیدند که تیم به اردو رفته است ولی ارتباط چشمی‌ با تیم نداشتند. فضایی غریب بعد از حذف تیم ملی امید ایجاد شد. این فضا بعد از مدتی فروکش کرد و وقتی مردم از فضای احساسی خارج شدند، دیدند که عملکرد ما به لحاظ فنی خوبی بود و ما اسیر بدشانسی شدیم. مردم دیدند که ژاپنی که 90 دقیقه اسیر ما بود، قهرمان شد و قطری که حداقل در نیمه دوم زمینگیرش کرده بودیم به جمع چهار

تیم رسید.

مربی تیم ملی امید در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا دلخوری‌ای نسبت به شخص یا اشخاصی بعد از حذف تیم ملی امید دارد یا نه، گفت: فوتبال را باید منطقی دید. حرف زیاد است و شاید در آینده خیلی چیزها را بگوییم. حرف من این است که ژاپن با یک مربی 5-6 سال بود که کار می‌کرد و تنها روی بد فوتبال بود که به ما نشان داده شد و نگذاشت که ما راهی المپیک شویم. اگر توپ‌های ما در مقابل ژاپن گل می‌شد الان مردم ما جشن صعود به المپیک را می‌گرفتند. فضای احساسی بعد از حذف تیم ملی امید شکل گرفت و بعد از اینکه این فضا کم رنگ شد، فضا عوض شد. مردمی که ما را در کوچه و خیابان می‌بینند از تیم امید ابراز رضایت می‌کنند و آنها متوجه تلاش‌های ما هستند.

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار