16236 orig 2

پس از نتایج عالی استقلال در این فصل حاشیه سازان برای به حاشیه کشیدن استقلال دست به هر اقدامی میزنند و این بار هرایر مگویان سوژه آنها شده است.

 

به گزارش استقلال نیوز ادموند اختر مدیر برنامه‌های هرائیر مگویان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در این باره گفت: واقعاً از شنیدن این خبر تعجب کردم، چرا رسانه‌ها یکبار هم نمی‌نویسند مگویان به رئال پیوست! اگر قرار است هر خبر نادرستی در رسانه‌ها چاپ شود، که دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. دوستان از قول خودشان می‌نویسند که مگویان قهر کرده، خب یکبار هم از قول خودشان بنویسند مگویان به رئال یا منچستر رفته است.

وی افزود:‌ اگر نقل قولی از من دیدید که درباره مگویان صحبت کرده باشم، صحت دارد، وگرنه این اخبار را پیگیری نکنید. هرائیر در ایران است و امروز در تمرین آبی‌پوشان شرکت می‌کند و مثل تمامی بازیکنان که چک‌های خود را دریافت کرده‌اند، او هم چک باشگاه را گرفته و موظف است طبق قانون در تمرینات شرکت کند. من از دوستان رسانه‌ای می‌خواهم در مورد مگویان حاشیه‌سازی نکنند چون این بازیکن اصلاً از این اخلاق‌ها ندارد و سرش به کار خودش است.

 

دیدگاه‌ها  
Mohammad77
0 #1 Mohammad77 1394-11-14 12:24
لعنت به بدخواهان استقلال بشمار ;-)
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار