20120205151938 fariba

بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال نظرش را در مورد عملکرد بازیکنان و تیم استقلال در بازی گذشته مقابل ذوب آهن عنوان کرد.

به گزارش استقلال نیوز بهتاش فریبا در گفت و گو با کاپ، درباره بازی دیروز دو تیم ذوب آهن و استقلال اظهار داشت: دیروز شاهد بازی خوبی بودیم. هردو تیم بازی فنی، فیزیکی با سرعتی قابل قبول را ارائه دادند و نمایش شان راضی کننده بود.

وی درباره اینکه به نظر می رسد استقلال تحت تاثیر فوتبال ذوب آهنی ها قرار گرفته بود خاطرنشان کرد: این اتفاق طبیعی بود. نوع فوتبالی که اسقلال با سایپا بازی می کند با نحوه بازی با ذوب آهن تفاوت دارد. استقلال به یک مدل و شیوه مقابل حریفان بازی نمی کند. ذوب آهن تیمی است که مهاجمان سرعتی در خط جلو خود دارد و پشت سر آنها حدادی فری وجود دارد که می تواند به راحتی با پاس های 50،60 متری به آنها لقمه دهد.به نظر من در بازی دیروز، روزبه چشمی یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود که توانست به خوبی فرامین کادر فنی را در زمین اجرا کند.

پیشکسوت باشگاه استقلال و تیم ملی فوتبال ایران درباره زهردارنبودن خط حمله آبی پوشان در بازی دیروز و تاثیر نبودن آرش برهانی در این دیدار تصریح کرد: درباره نبودن آرش برهانی من نمی توانم نظر بدهم چون تمرینات استقلال در طول هفته را ندیدم. کادر فنی است که نفرات تیم را انتخاب می کند و باید پاسخگو باشد. ولی به نظر من استقلال در بازی دیروز فقط یک اشتباه چینشی داشت و آن هم این بود که بازیکنی مثل جابر انصاری از دروازه حریف دور شده بود و در سمت راست بازی می کرد.

وی در ادامه افزود: جابر در بازی های قبل وقتی پشت مهاجمان و در مرکز به میدان می رفت خطرات بیشتری روی دروازه حریف ایجاد می کرد و با آزادی عملی که داشت موقعیت های بیشتری خلق می کرد اما در بازی دیروز این اتفاق نیفتاد.

فریبا درباره درخشش رحمتی در بازی دیروز گفت: این یک اتفاق عادی است. رحمتی در تمامی بازی های این فصل نمایش قابل قبولی داشته و همیشه خوب بوده است. به خاطر همین است که من می گویم روزبه چشمی بهترین بازیکن استقلال بود. چون مهدی کار خودش را همیشه به نحو احسن انجام می دهد. می دانید که داشتن یک دروازه بان خوب 50 درصد موفقیت تیم را تضمین می کند. امروز هم که تولد مهدی است و به او تبریک می گویم.

وی درباره شایعه به وجود آمده مبنی بر اینکه رحمتی از عمد دیروز کارت گرفت تا سه اخطاره شود و بازی نه چندان حساس با استقلال اهواز را از دست بدهد بیان داشت: من نمی دانم واقعا این اتفاق افتاده است یا خیر اما به نظرم اگر هم این کار را کرده باشد یک رفتار کاملا حرفه ای را انجام داده است. مهدی می خواهد در بازی های حساس تر کمک حال استقلال باشد و به این خاطر این کار را انجام داده است. البته باز هم می گویم من نمی دانم آیا واقعا او این کار را از قصد انجام داده یا خیر.

فریبا در پایان درباره واکنش پرویز مظلومی به این حرکت رحمتی و گفتن این حرف که با او برخورد خواهد کرد گفت: من وارد این داستان نمی شوم. چون از تفکرات مظلومی و رحمتی خبر ندارم. هرچه گفتم به عنوان یک بیننده است و تصورم این است که از نظر حرفه ای کار غلطی انجام نداده است. با این حال من ضامن رفتار کسی از جمله پرویز مظلومی نیستم.

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار