18809 orig

به گزارش استقلال نیوز جلسه هیات مدیره استقلال که صبح امروز در دفتر افشارزاده در وزارت ورزش برگزار شد به پایان رسید.

در این جلسه که صبح امروز در دفتر بهرام افشارزاده در وزارت ورزش تشکیل شد نجف نژاد، کردنوری، جهانیان، معینی و سرپرست باشگاه حضور داشتند.

براساس این گزارش در این جلسه تصمیماتی اتخاذ و به تصویب اعضای هیات مدیره رسید.

اعضای هیات مدیره استقلال هفته آینده در جلسه بعدی این هیات درباره تغییر در تعداد مسئولان باشگاه استقلال تصمیماتی را اتخاذ خواهند کرد. راه اندازی پایگاه های استعدادیابی، انتخاب ریاست آکادمی فوتبال استقلال و نحوه همکاری با اسپانسر از جمله مهم ترین بحث های جلسه امروز بود.

* * * *

در این جلسه همه اعضای هیات مدیره حضور داشتند و در خصوص مسائل مختلفی صحبت کردند و مصوب شد که سرپرست باشگاه با اختیار تام در خصوص انتخاب رئیس آکادمی فوتبال باشگاه استقلال تصمیم گیری کرده و اعضای هیات مدیره نسبت به انتصاب رئیس جدید این آکادمی نظارت داشته باشند.

براساس این گزارش از دیگر مصوبات امروز جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال راه اندازی آکادمی های فوتبال در استان های استعدادخیز کشورمان بود.

شهاب جهانیان ضمن تایید موارد فوق  اظهار داشت: در صحبت هایی که با برخی از استانداران کشورمان داشتم مقرر شد تا همه هزینه های راه اندازی و جذب استعدادهای شاخص فوتبالی در استان های استعدادخیز از سوی استان های مربوطه پرداخت شود. در واقع برای این منظور هیچ هزینه ای به باشگاه تحمیل نمی شود.

وی افزود: در جلسه امروز مقرر شد منصور پورحیدری همچنان در سمت سرپرستی تیم استقلال باقی مانده و فرزاد مجیدی در نبود ایشان کنار تیم وظایف سرپرستی را همچنان که تاکنون به نحو احسن انجام داده پیگیری کند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اضافه کرد: یکی دیگر از صحبت های مطروحه در جلسه امروز درباره اسپانسر باشگاه بود که مقرر شد مادامی که اسپانسر به تعهداتش عمل می کند باشگاه به همکاری با این باشگاه ادامه دهد. همچنین قرار است نهایتا تا هفته آینده به منظور چابک سازی چارت باشگاه و کوچکتر شدن مسئولیت ها تغییراتی در این زمینه انجام شود که به این منظور احتمال حذف برخی افراد محتمل است.

جهانیان در پاسخ به این سوال که معاونت ورزشی در چارت باشگاه باقی می ماند یا نه توضیح داد: قطعا باشگاه معاونت ورزشی خود را حفظ خواهد کرد. چراکه این معاونت یکی از معاونت های اصلی در چارت باشگاهی که اسمش ورزشی است محسوب می شود.

این مقام مسئول در این باره که شایعه شده مهدی رحمتی در بازی روز گذشته مقابل ذوب آهن به عمد کارت زرد دریافت کرده تا بازی بعدی استقلال مقابل همنام اهوازی اش را از دست بدهد تاکید کرد: قطعا این موضوع راتکذیب می کنم. امکان ندارد بازیکنی که با استقلال قرارداد دارد اقدام به چنین کاری کند و خودش را از همراهی تیم محروم سازد. رحمتی کاپیتان تیم استقلال است و این شایعات درباره او صحیح نیست.

* * * *

مسعود معینی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در هفته‌های گذشته موضع تندی علیه علی نظری‌جویباری، معاون ورزشی باشگاه اتخاذ کرده و حتی اعلام کرده بود که پست معاونت ورزشی از چارت باشگاه حذف خواهد شد. صحبت‌های معینی با واکنش نظری‌جویباری روبه‌رو شد و او نیز در مقام پاسخگویی به اظهارات عضو هیت مدیره باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

در جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت مدیره باشگاه استقلال، برخی از این اعضا نسبت به اظهارات معینی به او اعتراض کرده و به وی تذکر دادند. آنها به معینی گفتند که استقلال نیاز به آرامش دارد و نباید صحبت‌هایش را به رسانه‌ها بکشاند. اگر معاون باشگاه مرتکب اشتباهی شده است، باید در جلسه هیئت مدیره یا بخش دیگری در باشگاه به آن رسیدگی شود. بیشتر اعضای هیئت مدیره از معینی خواستند که دیگر در رسانه‌ها علیه معاون ورزشی باشگاه موضع نگیرد.

* * * *

در جلسه امروز هیأت مدیره باشگاه استقلال سایر اعضا انتخاب و تعیین و تکلیف ریاست آکادمی این باشگاه را برعهده بهرام افشارزاده گذاشتند و مقرر شد وی این مسئولیت را به عهده بگیرد.

همچنین قرار است باشگاه استقلال در تمامی استان‌های کشور که استعدادخیز هستند آکادمی راه‌اندازی کند.

کاپ و تسنیم

دیدگاه‌ها  
saeed-taji
+1 #1 saeed-taji 1394-11-14 17:49
چه عجب ی تذکر گرفت حداقل معینی
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار