2dc386cd b171 4a9e bceb 15bdedcd4955

معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: کاوه رضایی در قراردادش ابزاری دارد که می‌تواند با استفاده از آن باشگاه را تحت فشار بگذارد.

 

به گزارش استقلال نیوز، محسن بزرگی معاون حقوقی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شکایت بازیکنان خارجی پیشین استقلال از این تیم اظهار داشت: من در این خصوص اطلاعات زیادی ندارم اما با صحبت‌هایی که با یکی از دوستان داشتم گفت کاری در فیفا انجام داده‌ایم که به جای بخشی از طلب‌هایمان این پول‌ها به بازیکنانی که به آنها بدهکار هستیم تعلق گیرد.

وی افزود: می‌دانم که مشکل ساموئل حل شده و یکسری خطراتی که باشگاه استقلال را تهدید می‌کرد خدا را شکر برطرف شده است. یکی از کارهایی که هیئت مدیره در همین دوره انجام داده این است که مدیرعامل را مکلف کرد تا قراردادها را با معاونت حقوقی باشگاه هماهنگ کند، یعنی هر قراردادی را که ما امضا نکنیم مدیرعامل هم امضا نمی‌کند.

معاون حقوقی باشگاه استقلال در خصوص حرف و حدیث‌هایی که در مورد قراردادهای بازیکنان این تیم مطرح می‌شود، عنوان کرد: اول فصل با توافقی که با آقای توفیقی که کارهای نقل و انتقال را انجام می‌دهد انجام دادیم متنی را اصلاح شده و آماده شده در اختیار آنها قرار دادیم که قراردادها طبق این متن کار شود اما فکر می‌کنم در ماده 11 قراردادها که همان شرط و شروط‌ها است چیزهایی اضافه کردند که بعداً مشکل‌ساز شد. باید آن شرط‌ها با بخش حقوقی باشگاه هماهنگ می‌شد که متاسفانه این کار را انجام ندادند. 

بزرگی در مورد قرارداد کاوه رضایی و اینکه آپشن‌‌هایی در قرارداد او وجود دارد، تصریح کرد: آن چیزی که در قرارداد است با آن چیزی که مدیربرنامه رضایی می‌گوید متفاوت است. این صحبتی که در مورد آپشن می‌گویند درست است، ولی مدیر برنامه رضایی مدعی است این‌ها را به صورت صوری نوشته‌اند یعنی قرارداد قطعی او یک میلیارد و 600 میلیون تومان است و این آپشن‌ها به صورت سوری در قرارداد آمده است، یعنی آن 600 میلیونی که به صورت آبشن نوشته شده باید پرداخت شود، ولی آن چیزی که روی کاغذ آمده و قابل استناد است همین یک میلیارد قرارداد قطعی و 600 میلیون به صورت آپشن است. در واقع حرف مدیربرنامه‌های کاوه رضایی در مورد مبلغ قرارداد مبنای حقوقی ندارد.

وی گفت: کاوه رضایی در قراردادش ابزاری دارد که می‌تواند با استفاده از آن باشگاه را تحت فشار بگذارد،‌ آن هم این است که اگر بتواند یک قرارداد به ارزش 500 هزار دلار بیاورد با دادن نصف آن به استقلال می‌تواند از این تیم جدا شود. این هم حرف کاملاً قانونی است. حالا باید شرایط را بسنجیم که آیا 250 هزار دلار بهتر است یا کاوه رضایی.

معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره این که گفته می‌شود 9 بازیکن دیگر استقلال نیز این آپشن‌ را در قرارداد خود دارند که در صورت پرداخت نشدن پول پس از مدتی می‌توانند جدا شوند، خاطرنشان کرد: هیئت مدیره باشگاه معاونت حقوقی را مکلف کرد که قراردادها را بازنگری کند. ما هم به مدیرعامل نامه زدیم که نسخه‌ای از تمام قراردادها را به ما بدهد اما هنوز این اتفاق نیفتاده است. در هفته آینده قراردادها به دست ما خواهد رسید و من هم امیدوارم که چنین شروطی در قراردادها نباشد که در آن صورت تیم وارد بحران می‌شود. قرار شده است از نیم فصل به بعد بخش حقوقی باشگاه نظارت جدی بر روی قراردادها داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها  
Doci
0 #1 Doci 1395-08-21 20:23
هر دم از این باغ بری می رسد :-|
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار