b0c327b0 1bab 4154 8e58 2635f0a63299

باشگاه استقلال تذکر منصوریان به رحمتی در روزنامه ایران ورزشی و مصاحبه فریبا با وزنامه گل را تکذیب کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، در پی انتشار خبر کذب "تذکر منصوریان و بزرگترهای استقلال به رحمتی پیش از تقابل با قلعه نویی " در روزنامه دولتی ایران ورزشی و نقل قولی از بهتاش فریبا مبنی بر توصیه به رحمتی و مصاحبه با بختیار رحمانی در روزنامه گل ، بدینوسیله باشگاه استقلال به این اخبار و مصاحبه های خیالی را تکذیب می کند .

متاسفانه این روزها عوامل دشمنان استقلال و دلال های خبرنگارنما که سابقه دستگیری نیز دارند ، در قالب روزنامه های کم تیراژ سعی در انتشار اخبار دروغ داشته و با کلید واژه نخ نما شده به اصطلاح "جریان رسانه ای " سعی در ایجاد تفرقه و تخریب باشگاه استقلال دارند .
دست این افراد در این گونه خبرسازی ها و هدف پلید آنها برای هواداران فهیم استقلال و نهادهای نظارتی مشخص شده است و بزودی باشگاه استقلال در محاکم قضایی از حقوق حقه خود دفاع خواهد کرد .
هر چند به زودی بعضی از این نشریات زرد که به دلیل انتشار اخبار دروغ و کذب پایگاه اجتماعی خود را از دست داده اند ، تعطیل خواهند شد اما باشگاه استقلال از مسئولین ارشد موسسه ایران به عنوان یک ارگان رسمی و دولتی انتظار دارد تا در انتشار اخبار مربوط به حوزه تیم فوتبال استقلال، دقت و صحت اخبار منتشر شده را رعایت کنند. متاسفانه رویه روزنامه ایران ورزشی در تکرار انتشار اخبار نادرست از حوزه استقلال باعث نگرانی شده است و باشگاه استقلال در صورت تکرار این روند، رویه استفاده از حقوق قانونی خود را در پیش خواهد گرفت.

 

سایت رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار