9dd06efd 3684 4d5a 85a9 b84532a847bd

سرپرست استقلال در مورد شایعه محرومیت سید مهدی رحمتی به دلیل انتشار چند عکس در فضای مجازی توسط هواداران تیم های حسرت جام گفت: اینکه سید مهدی رحمتی محروم شود یک بازی رسانه ای است.

 

به گزارش استقلال نیوز، نصرالله عبداللهی در گفت‌وگو با سایت باشگاه استقلال درباره مصاف استقلال و تراکتورسازی تبریز گفت: خوشبختانه تیم ما شرایط خوبی دارد و آماده بازی با تراکتور هستیم. این بازی هم مثل سایر بازی‌ها است و ما تلاش می‌کنیم تا پیروز از زمین خارج شویم. می‌دانیم که تراکتورسازی تیم خوبی است که بازیکنان بسیار خوبی بهره‌مند است و به نوعی پرستاره ترین تیم امسال است. با این‌حال امیدواریم با حضور هوادارانمان بتوانیم این تیم را شکست دهیم.

وی درپاسخ به این سوال که ماجرای محرومیت رحمتی به دلیل انتشار عکس‌ وی با یک هوادار در فضای مجازی چیست، بیان کرد: باشگاه استقلال در این زمینه مذاکراتی با فدراسیون فوتبال داشت و قرار شد که رحمتی با تاخیر در کمیته اخلاق حاضر شود و اگر رایی صادر شده است، بنده از آن اطلاعی ندارم. باید پرسید دلیل احضار رحمتی به کمیته اخلاق چه بوده؟ اگر بنا به انتشار عکس باشد که امروز باید همه رجال سیاسی را به دلیل عکس گرفتن کنار خانم های سیاسی بی حجاب محروم کرد . در ضمن آن عکس در حضور نماینده حراست وزارت ورزش و جوانان و به اصرار ان هوادار گرفته شده است و اکنون اقای تورک باید بسیاری از بازیکنان و مربیان تیم‌ملی را به دلیل داشتن چنین عکس‌هایی در اردوی تیم ملی فوتبال محروم کند.

سرپرست استقلال در پایان اضافه کرد: ما عکس‌های زیادی مانند این عکس را از بازیکنان تیم ملی در فضای مجازی داریم و فکر می‌کنم مطرح کردن این مطالب درحالیکه این عکس در اردوی پیش فصل استقلال در ارمنستان منتشر شده و بعد از گذشت چندماه درست پیش از بازی استقلال و تراکتورسازی از صدور رای صحبت می شود کار درستی نباشد و ایجاد شائبه کند . ضمن احترام به اقای تورک من این اظهارات اخیر ایشان را به حساب آشنا نبودن ایشان با فضای فوتبال می‌دانم. بازهم می‌گویم که محرومیتی به ما ابلاغ نشده و اساساً فکر می‌کنم محرومیت وجود خارجی هم نداشته باشد چون دلیلی برای محرومیت مهدی رحمتی وجود ندارد.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار