b0091ade ea5c 402c 90b3 8a36c3791ff1

مدیر عامل باشگاه استقلال  گفت: منصوریان برای نیم فصل فقط شهباززاده را می خواهد؛ جونز قهر نکرده و مرخصی رفته است.

 

به گزارش استقلال نیوز، رضا افتخاری مشاور فوتسال فدراسیون فوتبال درباره دیدار تدارکاتی ایران مقابل روسیه گفت:به نظرم بازی قبلی امیدها مهم‌تر بود چون به هر حال تیم امید در حال شکل‌گیری است و ما برای مسابقات آسیایی که سال بعد برگزار می‌شود و سهمیه المپیک است، آماده می‌شویم. بازیکنان این تیم پشتوانه تیم بزرگسالان هستند و باید به آنها توجه بیشتری شود. قرار است تیم زیر 20 سال تیم اوکراین و عراق به ایران بیایند و با همین تیم مسابقه دهند تا با موفقیت در مسابقات آسیایی قهرمان آسیا شویم. 

وی در خصوص میزبانی ایران در مسابقات جهام جهانی 2020 و اینکه گفته می‌شود فقط 2 امضا باقی مانده و مشکلاتی مانند ورود بانوان به استادیوم وجود دارد، تصریح کرد: موضوع بانوان قطعی نیست. فعلا دو وزارتخانه هنوز به ما جواب نداده که یکی وزارت ارشاد است و دیگری وزارت امور خارجه. قرار است در جلسه‌ای که برگزار می‌کنیم سوءتفاهم‌های به وجود آمده را حل و با دادن تعهدنامه مشکلات را برطرف کنیم و از طرفی ما باید به فیفا پاسخ دهیم. اکثر وزارتخانه‌ها به ما پاسخ داده‌اند و پاسخ این دو وزارتخانه را هم بگیریم کار ما تکمیل می‌شود و می‌توانیم نامه را به فیفا بفرستیم. موضوع  دیگر بحث بازدید از اماکن ورزشی ماست که باید دولت وزارت ورزش به ما کمک کنند تا بتوانیم میزبانی جام جهانی را بگیریم.

افتخاری در مورد شایعه محرومیت مهدی رحمتی عنوان کرد: هنوز ابلاغی در این زمینه به ما نشده و فعلا صحبت آن وجود دارد اما تائید نشده و به ما هم چیزی نگفتند.

رضا افتخاری در حاشیه دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال ایران و روسیه و به دنبال شایعه محرومیت سه جلسه‌ای سیدمهدی رحمتی از سوی کمیته اخلاق به خبرنگاران گفت: من پس از این ماجرا با رئیس کمیته اخلاق صحبت کردم و او گفت محرومیتی برای رحمتی در نظر نگرفته‌اند. کمیته اخلاق اعلام کرد که فقط رحمتی را دعوت کرده‌اند تا در خصوص عکسی که از او منتشر شده توضیح بدهد. 

وی در مورد اعتصاب تیم جوانان استقلال گفت: اعتصابی نبوده و این مسائل به خاطر بی‌پولی نیست. بلکه سرمربی ما کارت مربیگری نداشت و هیأت فوتبال مانع نشستن او روی نیمکت شده بود. پس از این اتفاق او به عنوان تدارکات می‌خواست روی نیمکت بنشیند اما از نظر ما قابل قبول نیست. طی یکی دو روز آینده سرمربی جدید را معرفی می‌کنیم.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه چه زمانی تکلیف نفر پنجم هیأت مدیره مشخص می‌شود، گفت: با وزیر ورزش در این مورد صحبت کردم و ظرف یکی دو هفته آینده مشخص شد و به ما معرفی خواهند کرد.

افتخاری در مورد محرومیت محمد خرمگاه مربی استقلال گفت: خرمگاه در بازی با صبا مظلوم واقع شده و مسبب اصلی درگیری مربی صبا بود. در اول بازی هم تنش ایجاد کرد و حرف‌های بدی از دهان او خارج شد. در گزارش آمده که او کاملا توهین کرده و نماینده حقوقی ما پس از اینکه گزارش خود را ارائه دهد رای برگردانده خواهد شد. 

وی در مورد اینکه گفته می‌شود استیو جونز مربی بدنساز استقلال قهر کرده، گفت: قهری در کار نبوده او به مرخصی رفته است. 

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا منتظری و شهباززاده به استقلال باز خواهند گشت، گفت: صحبتی از منتظری مطرح نیست. منصوریان سرمربی تیم فقط شهباززاده را می‌خواهد و تنها صحبت اوست. در مورد بازیکن دیگری چیزی وجود ندارد. 

وی در پایان در مورد اینکه گفته می‌شود انحلال تیم بانوان استقلال به خاطر بی‌اخلاقی بوده است، گفت: در جریان این موضوع نیستم. انحلال این تیم به خاطر این بود که اعتبار و بودجه‌اش از حساب باشگاه خارج شد.

 

فارس

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار