2dc386cd b171 4a9e bceb 15bdedcd4955

معاون حقوقی باشگاه استقلال در مورد آخرین مراحل شکایت از علی ضیاء گفت: ما شکایت خودمان را دوباره به ریس صدا و سیما تقدیم کرده ایم.

 

به گزارش استقلال نیوز، محسن بزرگی در گفت‌وگو با تسنیم درباره انتشار عکسی از سوی اعضای تیم جوانان استقلال که اعلام کرده بودند در صورت ادامه مشکلات مالی دست به تحریم خواهند زد، گفت: از صادق ورمزیار مدیرآکادمی باشگاه استقلال خواسته‌ایم به بررسی این موضوع پرداخته و گزارش مکتوب خود را به باشگاه ارائه دهد. کسانی که این بازیکنان را تحریک به تحریم کرده‌اند، شناسایی می‌شوند و به شدت با آنها برخورد خواهد شد.

وی افزود: کسانی که باعث این اقدام شده‌اند، بدانند که با برخورد جدی باشگاه روبه‌رو خواهند شد و حتی ممکن است مدت‌ها از حضور در فوتبال خداحافظی کنند. همه بازیکنانی که به اصطلاح خودشان تحریم کرده‌اند، توسط کمیته انضباطی باشگاه با آنها به شدت برخورد می‌شود. لباس استقلال شرافت دارد و کسانی که وارد این مکتب می‌شوند، باید حرمت آن را حفظ کنند. پرچمدار این مکتب افرادی چون مرحوم منصور پورحیدری بودند.

معاون حقوقی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: کسانی که در رده پایه‌ها کار می‌کنند، شرایط مالی باشگاه را می‌دانند و با علم بر این شرایط کار می‌کنند. بنابراین افرادی که این داستان را درست کرده‌اند، بدانند کارشان زشت بوده است. اصول اخلاق وفاداری فیفا می‌گوید، افرادی که تبانی می‌کنند با مجازات‌های بسیار سختی مانند محرومیت‌های طولانی روبرو خواهند شد. ما به شدت پیگیر این موضوع بوده و به کسی هم اجازه نمی‌دهیم آرامشی که در باشگاه حاکم است را برهم بزند.

«در حال شناسایی پشت پرده این جریان هستیم». بزرگی با بیان این جمله به تسنیم گفت: یقین دارم این بازیکنان در هر وضعیتی این کار را نمی‌کردند، اما باید دید چه کسانی آنها را تحریک کرده‌اند. شک نکنید با بازیکنان هم برخورد می‌شود، حتی اگر بازیکن ستاره تیم باشد. خودم به رده‌های پایین علاقه دارم، چون پایه‌ها کارخانه بازیکن سازی است. خیلی‌‌ها آرزوی بازی در استقلال را دارند، بنابراین این اتفاقات غیرقابل هضم بوده و باید منتظر برخورد باشگاه باشند.

باشگاه استقلال در تاریخ دوم آذر ماه، فرصت 10 روزه‌ای به صداوسیما داد تا با علی ضیا در خصوص اظهاراتش درباره پنالتی‌های بازی یک هشتم نهایی استقلال و صبای قم برخورد کند. این باشگاه اعلام کرده بود که در صورت عدم برخورد، از این مجری شکایت خواهد کرد.

محسن بزرگی معاون حقوقی باشگاه استقلال در این زمینه گفت: با توجه به اینکه اقدامی صورت نگرفت، روز شنبه در شکوائیه‌ اداری به رئیس صدا و سیما خواستار برخورد با این مجری برنامه تلویزیونی که القای تبانی علیه استقلال کرده بود، شدیم. این نامه به رئیس صداوسیما ارسال شده و به شدت پیگیر آن هستیم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار