تمرین 10 دی استقلال

تمرینات استقلال پس از چند روز تعطیلی برای آغاز نیم فصل دوم دوباره از سر گرفته شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، آبی پوشان پس از 5 روز استراحت تمرینات خود را برای نیم فصل دوم لیگ برتر از سر گرفتند. تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت 15 امروز در کمپ زنده یاد حجازی برگزار شد.

* محمد خرمگاه مربی استقلال به دلیل کسالت مادرش و سفر به سبزوار در این تمرین غیبت داشت. هر چند برخی بر این باور بودند که غیبت خرمگاه با توجه به اتفاقات رخ داده در روزهای اخیر مشکوک بوده است.

* مهدی رحمتی جزو نفرات اولی بود که در تمرین امروز حاضر شد، او بدون اینکه به داخل رختکن برود به داخل زمین رفت و با این حرکت سوژه همه عکاسان و خبرنگاران شد. وی پس از حضور در روی نیمکت در انتظار آغاز تمرین بود.

مهدی رحمتی

* روزبه جشمی و محسن کریمی بعد از مدت ها با رفع آسیب دیدگی در تمرین امروز حضور یافتند.

* بختیار رحمانی، میثم مجیدی و فرشید باقری هم در تمرین شرکت کردند. این در حالی است که در روز‌های گذشته اعلام شده بود که آنها در لیست خروجی علیرضا منصوریان هستند.

* منصوریان پیش از شروع تمرین با تک تک بازیکنان دست داد و با مهدی رحمتی نیز برخورد نسبتا کوتاهی داشتند این دو با یکدیگر دست دادند.

* به جز محمد خرمگاه، بهتاش فریبا و نصرالله عبداللهی ازکادر فنی در تمرین امروز غایب بودند. ضمن اینکه در جمع بازیکنان هم  امید ابراهیمی، امین حاج محمدی، کاوه رضایی غایبین تمرین بودند.

* علیرضا منصوریان در ابتدای تمرین حدود 10 دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد. او خطاب به شاگردانش گفت: من فکر می کنم امروز تازه متولد شدم. باید تلاش کنیم نیم فصل دوم، روزهای خوبی داشته باشیم. اینجا فقط یک نام مهم است و آن نام استقلال است. باید تلاش کنیم که این اسم بزرگ را سربلند کنیم. وی سپس محسن کریمی را کنار کشید و گفت: این پسر از امروز دوباره در کنار ماست. امیدوارم همه در کنار هم تلاش کنیم که نتایج خوبی برای استقلال عزیز بگیریم.

* در هنگام صحبت های منصوریان، مهدی رحمتی برخورد گرمی با سیدحسین حسینی داشت و او را در آغوش گرفت.

* محسن کریمی امروز به دویدن دور زمین و تمرین اختصاصی پرداخت اما روزبه چشمی پس از مدت ها در تمرینات گروهی شرکت کرد.

* یک بنر روی سکوها نصب شده که نوشته شده است «ما هوادار برد نیستیم، قلب ما به عشق استقلال می تپد»

* علیرضا منصوریان در جریان تمرین دقایقی نیز با خسرو حیدری به صحبت پرداخت.

خسرو حیدری و علیرضا منصوریان

* نزدیک به 300 هوادار استقلال که در تمرین امروز حضور دارند علیرضا منصوریان را به شدت تشویق کردند.

* استیو جونز امروز با لباس ورزشی در تمرین حضور داشت اما بازیکنان زیر نظر چینی به گرم کردن پرداختند. ظاهرا جونز پیش تر از مسولان استقلال خواسته بود در هنگام سال نو میلادی راهی کشورش شود اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. مربی استقلال علاقمند بود در زمان سال نو کنار خانواده اش باشد.

* دروازه‌بانان استقلال به صورت اختصاصی کار می‌کردند آنها ابتدا به انجام بازی والیبال پرداختند و سپس کار خود را زیر نظر بابازاده انجام دادند.

* در تمرین امروز تک تک بازیکنان استقلال تشویق شدند. جالب اینکه مهدی رحمتی نیز به شدت تشویق شد. کاپیتان استقلال نیز به سمت هواداران رفته و دست تکان داد.

* بازیکنان در دو گروه سبز و آبی به فوتبال دست گرمی پرداختند خود علیرضا منصوریان نیز در این تمرین پا به توپ شد. داور این بازی نیز علی چینی است.

* مربیان تیم استقلال در پایان تمرین امروز جلسه ای در وسط زمین برگزار کردند. این جلسه نزدیک به 20دقیقه به طول انجامید.

* تمرین استقلال فردا پیگیری خواهد شد.

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار