محمد خرمگاه

مربی تیم فوتبال استقلال به دلیل حمله قلبی مادرش، با اجازه علیرضا منصوریان به سبزوار رفت و در تمرین امروز این تیم غیبت داشت.

 

به گزارش استقلال نیوز، در جریان دیدار استقلال و سپاهان خبری به مربی تیم فوتبال استقلال رسید که وی را سراسر آشفته و نگران کرد. ظاهراً در هنگام برگزاری مسابقه و به دلیل فشارهای روحی ناشی از تماشای مسابقه استقلال و سپاهان مادر مربی آبی‌پوشان به دلیل وخامت حال به بیمارستان منتقل می‌شود. همین موضوع باعث نگرانی خرمگاه شد و البته پس از اتفاقاتی که رخ داد وی بلافاصله خود را به تهران رساند. خرمگاه که به دلیل اتفاقات و مسائل حاشیه‌ای قبل و بعد از بازی شرایط روحی مناسبی نداشت بعد از این موضوع راهی سبزوار شد و از علیرضا منصوریان اجازه گرفت تا بر بالین مادرش حاضر باشد.

سرمربی تیم استقلال هم که قصد سفر به ترکیه را داشت بعد از این اتفاق و البته ماجرای لغو پرواز تصمیم به ماندن در تهران گرفت و به محمد خرمگاه اجازه داد در سبزوار بماند. قرار است تمرینات استقلال امروز زیرنظر منصوریان در تهران آغاز شود.

 

فارس

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار