لوگوی استقلال

باشگاه استقلال در اطلاعیه ای از تمام کسانی که در پیروزی این تیم نقش ایفا کرده اند تشکر کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، باشگاه استقلال اطلاعیه ای درباره حضور پر رنگ هواداران در ورزشگاه و پیروزی برابر السد منتشر کرد که در ادامه می آید:

تردیدی نیست که شب گذشته، سه شنبه 95/11/19 به یک شب به یادماندنی در فوتبال ایران تبدیل شد، شبی که استقلال حریف قدرتمند و ثروتمند خود را شکست داد و یک جشن و غرور ملی برپا شد. استقلال در مصاف با السد، فقط نماینده هواداران خود نبود، بلکه نماینده همه ایران بود و فقط یک مسابقه باشگاهی را با موفقیت پشت سرنگذاشت، بلکه در یک جدال ملی به پیروزی رسید.
باشگاه استقلال وظیفه خود می داند بابت کسب این پیروزی شیرین از حمایتهای وزیر محترم ورزش و جوانان جناب اقای سلطانی فر، نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشد، همچنین از هواداران گرامی که سرمای هوا را به جان خریده و برای حمایت از تیم محبوب خود همه صندلی های ورزشگاه آزادی را پر کرده و تا لحظه پایان مسابقه، دست از تشویق و حمایت برنداشتند، سپاسگذار است. بدون تردید این پیروزی دلچسب و شیرین که حاصل تلاش همه مجموعه باشگاه استقلال است، با خوشحالی و غرور هواداران میلیونی استقلال، رنگ و بوی خاصی به خود می گیرد و ارزشی چندین برابر پیدا می کند. باشگاه استقلال همچنین از حمایت و حضور پیشکسوتان و هواداران خود و پیشکسوتان، هواداران و بازیکنان پرسپولیس که حمایت خود را برای این دیدار ملی اعلام کردند، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، یگان ویژه و نیروی انتظامی نهایت تشکر و قدردانی را دارد. امید است با ادامه حمایتهای هواداران میلیونی استقلال و حضور پرتعداد در بازیهای آینده، استقلال بتواند همچنان به مسیر رو به رشد خود و کسب پیروزیهای بعدی، ادامه دهد.

 

سایت رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار