خسرو حیدری

مدافع - هافبک تیم استقلال گفت: هواداران را تحریک کردم بیشتر تیم را تشویق کنند تیم ما جوان است و با این تشویق ها انگیزه بچه ها بیشتر می شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: پیش از بازی با السد قطر گفته بودم که استقلال با گل من این تیم را شکست خواهد داد.

خسرو حیدری پس از پایان بازی استقلال مقابل السد قطر درباره راهیابی استقلال به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اتفاقات بازی با السد قطر، تقابل با ژاوی و ... صحبت‌هایی را مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

* همه چیز در این بازی برای تو طور دیگری رقم خورد. قرار نبود بازی کنی، اما با مصدومیت وریا غفوری به زمین رفتی و با پنالتی تو استقلال با شکست السد راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شد.

از مصدومیت وریا خیلی ناراحت شدم. او قبل از مصدومیت بازی خوبی انجام می‌داد، اما باید گفت مصدومیت برای هر بازیکنی به وجود می‌آید. با این وجود، من انگیزه زیادی داشتم و لحظه‌شماری می‌کردم بازی کنم. قسمت این بود که همان نیمه اول به زمین بروم.

* در این بازی مدام سمت تماشاگران می‌رفتی تا تیم را تشویق کنند.

این بازی برای ما خیلی مهم بود. باید می‌بردیم و به مرحله گروهی صعود می‌کردیم. باید هواداران را تحریک می‌کردم که تیم را تشویق کنند. ما تیم جوانی داریم و نیاز بود که بازیکنان از سوی هواداران تشویق شوند.

* این کار برنامه‌ریزی شده بود؟

ما بازیکنان قدیمی هستیم و می‌دانیم باید چه کاری انجام دهیم. من هم از این قضیه استفاده کرده و دوست داشتم شور و شوق زیادی به تماشاگران بدهم. آنها هم واقعاً سنگ تمام گذاشتند. اصلاً فکر نمی‌کردم این همه جمعیت به ورزشگاه بیاید و هزاران نفر هم پشت در بمانند.

* تصور می‌کردی با پنالتی تو استقلال صعود کند؟

پیش از بازی به راهبر (یکی از پزشکان تیم استقلال) گفته بودم که گل برتری استقلال را من می‌زنم. پنالتی زدن در این شرایط واقعاً سخت بود. پنالتی می‌تواند هم بد باشد و هم خیلی خوب. خدا را شکر می‌کنم توانستیم به لیگ قهرمانان آسیا برسیم و هواداران را خوشحال کنیم.

خسرو حیدری

* قبل از اینکه ضربه پنالتی را بزنی، مهدی رحمتی چه چیزی به تو گفت؟

به من گفت خسرو بزنی تمام است. من هم گفتم خیالت راحت و این توپ گل می‌شود.

* پس از اینکه امید ابراهیمی پنالتی را خراب کردی خیلی‌ها تصور کردند که استقلال قافیه را باخته است.

پنالتی‌زن اول ما امید است. او پنالتی‌های زیادی را گل کرده است. همان‌طور که می‌دانید پنالتی‌ها 50-50 بوده و ممکن است گل نشوند. این پنالتی چیزی از ارزش‌های او کم نمی‌کند و مطمئن باشید باز هم پنالتی‌زن اول ما امید خواهد بود.

* فکر می‌کنی می‌توانستید در 90 دقیقه السد را شکست دهید؟

می‌توانستیم ببریم، اما آنها تیم حرفه‌ای داشتند. بعید می‌دانم قطری‌ها تیمی در حد السد داشته باشند. علاوه بر اینکه حرفه‌ای بودند، بازیکنی مثل ژاوی داشتند که واقعاً نشان داد، چرا اسمش ژاوی است.

* خستگی این بازی برای هواداران در آستانه دربی نگرانی ایجاد کرده است؟

بازیکنان ما جوان هستند و اگر نتیجه نمی‌گرفتیم خستگی می‌ماند. الان که پیروز شده‌ایم خستگی برای ما معنایی ندارد.

 

تسنیم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار