رابسون جانواریو

مدافع برزیلی استقلال پس از پیروزی در دربی گفت: دیدن جو ورزشگاه برایم فوق العاده بود و هیچ وقت 12 فوریه 2017 را فراموش نخواهم کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، رابسون جان واریو درباره دربی 84 اظهار داشت:یک بازی خاطره انگیز و حماسی برای من شکل گرفت.دیدن این جو برایم فوق العاده بود و به طور حتم به خاطراتم اضافه شد.هیچ وقت روز 12 فوریه 2017 را فراموش نخواهم کرد.هر کسی در ایران باشد و این بازی را از نزدیک ببیند متحیر خواهد شد.

وی درباره خطا روی وحید امیری که منجر به اخطار و محرومیت از بازی بعدی او شد گفت:من در آن صحنه خطا نکردم.پس از گذشت چند دقیقه در شوک بودم که چرا داور به من کارت داد.از اینکه در بازی بعد نیستم خیلی ناراحتم.

مدافع استقلال درباره استقبال اندک هواداران استقلال از این بازی اظهار داشت:برای خود من هم جالب بود چرا آن همه هوادار که در بازی السد حضور داشتند در این مسابقه غایب بودند.این جایزه استقلال به هوادارانی بود که در روزهای غمگین حمایتمان کردند.به طور حتم در مسابقات آینده هواداران استقلال بیشتری در ورزشگاه حاضر می شوند.

رابسون درباره اینکه بین او و مهدی رحمتی در زمین چگونه ارتباط برقرار می شود گفت:من در ماههای اخیر چند کلمه فارسی را یاد گرفته ام.به همین دلیل در زمین ارتباطم را برقرار می کنم.البته پادو خیلی خیلی خوب فارسی حرف می زند و گاهی اوقات نقش مترجم من را ایفا می کند.

وی درباره اتفاقات پایان بازی اظهار داشت:حساسیت بالای بازی باعث شد که در پایان مسابقه اتفاقاتی رخ دهد.شاید هم طبیعی بود.پرسپولیسی ها خیلی ناراحت بودند و استرس داشتند.هر چند هیچ چیزی نمی تواند زیبایی برد دیروز ما را زیر سوال ببرد.

رابسون درباره بازی ذوب آهن گفت:ذوب آهن را می شناسم.بازی سختی با این تیم داریم.امیدوارم روند خوب استقلال در این بازی هم ادامه پیدا کند.

 

کاپ

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار