میلاد زکی پور

مدافع جوان استقلال پس از پیروزی در دربی گفت: مقابل پرسپولیس جوانمردانه بازی کردیم که توانستیم سه گل بزنیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، میلاد زکی پور درباره دربی 84 اظهار داشت:بازی خوبی بود.این نخستین دربی من بود.وسط زمین مرتب دعوا و جنگندگی بود.خدا را شکر می کنم پس از دریافت گلی که خوردیم سه گل زدیم.خدا را شکر دو بازی سخت را بردیم.خسرو حیدری در رختکن از بازیکنان خواست که در بازی ذوب آهن هم با تمام وجود به میدان بروند تا دل هواداران شاد شود.

وی درباره رویارویی اش با صادق محرمی و تذکراتی که علیرضا فغانی به او داد گفت:من با کسی درگیری و کل کل ندارم.محرمی جلوی توپ را گرفته بود و نمی گذاشت بردارم.فغانی به من گفت حالت خوبه؟گفتم من خوبم!پرسپولیس معمولا با 4 نفر حمله می کرد و من با نظر کادر فنی اصلا نباید نفوذ می کردم.چون یک لحظه هم اگر پستم را ترک می کردم،خطرناک می شد.

مدافع استقلال درباره اینکه به نقل از او گفته شده بود رامین رضاییان این بود؟ اظهار داشت:رضاییان بازیکن خوبی است اما می دانستم با او چه کار کنم.با امید ابراهیمی درباره رضاییان خیلی صحبت کردم و او به من مشورت های زیادی داد.امید می گفت فقط جلوی سانترش را بگیری،تمام است.خوشحالم که در نهایت باعث شدم رضاییان تعویض شود.

وی درباره انتقادات نسبت به اتوبوسی دفاع کردن آبی ها گفت:اگر اتوبوسی بودیم که سه گل نمی زدیم.تیم حریف ما پرسپولیس بود که خوب بازی می کردند.بازی استقلال مقابل پرسپولیس جوانمردانه بود و کسی نمی تواند انگی به ما بزند.این جزو بهترین دربی ها بود.

مدافع استقلال درباره استقبال اندک تماشاگران آبی از ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد:وقتی قیمت بلیط ها را این قدر بالا می برند سخت است تماشاگر به ورزشگاه بیاید.300 هزار تومان برای دربی هوادار دو تیم از کجا بیاورد بدهد؟من خودم ندارم از این پول ها بدهم.هوادار از همه جای ایران به تهران می آید که این بازی را ببیند.خدا شاهد است برای فوتبال ما خیلی زشت است.هوادار شب قبلش در سرما خوابیده است.خیلی سخت است در این وضعیت هوادار بیاید و باز هم تیمش را حمایت کند.هر چند از بچگی یاد گرفته ام آدم هر جا برود تعدادش مهم نیست،مهم نوع حضورش هست.آدم 4 نفر باشد ولی قوی باشد.

وی درباره نخستین دربی اش و تجربه آن گفت:من که استرس زیادی نداشتم.می توانم بگویم به بازی تیم حس مثبتی داشتم.وقتی گل را خوردیم اطمینان داشتم گل می زنیم.پیش بینی نمی کردم سه گل بزنیم ولی می دانستم گل می زنیم.

زکی پور درباره حواشی پایان بازی اظهار داشت:من از هر دو آقا سید چیزی ندیدم!(می خندد)یکی از بازیکنان پرسپولیس آقا مهدی ما را زد.پس از آن اتفاقاتی افتاد که می توان گفت در دربی پیش می آید.

 

کاپ

دیدگاه‌ها  
saha
+1 #1 saha 1395-11-25 17:15
اخه پسر خوب وقتی واسه بازی السد اون همه هوادار میاد واسه دربی چهل هزار تاجی نبود؟
خب معلومه لنگیای لجن بلیطارو خریده بودن...
ولی خدا نشونشون داد با چشمای گریون برگشتن
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار