ijjttgjh

به گزارش استقلال نیوز سرنوشت آکادمی استقلال همچنان مشخص نشده است از گزینه های مختلفی برای این پست نام برده می شود.حسن روشن برای تصاحب این پست بیشترین شانس را دارد. 

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت:  افرادی چون کردنوری، پورحیدری، معینی و حتی خود من که فوتبالی هستیم در هیات مدیره چه کاری می توانیم انجام دهیم؟

حسن روشن درباره حضورش در آکادمی فوتبال باشگاه استقلال اظهار داشت: من شمال بودم و الان در راه تهران هستم و تا جایی هم که شنیده ام  کردنوری قرار است معاونت ورزشی باشگاه را عهده دار شوند و بنده نیز در آکادمی فعالیت کنم اما هنوز چیزی قطعی نشده اما من اگر پذیرفته ام در این سمت کار کنم فقط و فقط بخاطر بچه های مردم است.

وی در ادامه افزود: اینکه برخی می گویند پذیرش پست معاونت باشگاه در شان کردنوری نیست به نظر من حرف اشتباهی است. بنده از حضور یک چهره ورزشی مثل کردنوری در این سمت حمایت می کنم و فکر می کنم امثال ایشان و دیگر قدیمی ها باشگاه بجای هیات مدیره باید در این مسئولیت ها قرار بگیرند.به طور مثال افرادی چون کردنوری، پورحیدری، معینی و حتی خود من که فوتبالی هستیم در هیات مدیره چه کاری می توانیم انجام دهیم؟ ما که نمی توانیم درآمدزایی کنیم پس بهتر است فوتبالی ها در پست های دیگر باشند و افراد اقتصادی و با نفوذ در هیات مدیره بنشینند.

روشن در انتها گفت: هیات مدیره باشگاه استقلال اگر جلسه ای می گذارد باید بعد از آن جلسه سخنگو مصوبات آن را به گوش مردم برساند و اگر بنده در آکادمی مشغول به کار شوم ابتدا یک هیات مدیره و سپسس یک هیات امنا برای آکادمی درست می کنم و سخنگویی را انتخاب می کنم تا ریز به ریز مسائل ره به مردم بگوید.

کاپ

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار