6c584ed9 3741 48ff 85fa d6c782998d7d

پیشکسوت استقلال که امروز به سمت معاونت اجرایی باشگاه استقلال انتخاب شد معتقد است حضور او برای کمک به ترمیم وضعیت فعلی باشگاه است.

به گزارش استقلال نیوز نصرالله عبداللهی در گفت‌وگو با فارس، در مورد اینکه طی حکمی به عنوان دستیار ویژه مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شده است، گفت: قرار شد با توجه به بالا بودن مشغله کاری بهرام افشارزاده امور تیم تقریبا در اختیار من قرار بگیرد و کارها را انجام دهم.

وی در پاسخ به این سوال که یعنی او قرار است وظایف قائم مقام باشگاه را در اختیار بگیرد، تصریح کرد: آنها چارت‌ها قبل را دور ریختند و می‌خواهند تغییر دهند. وقتی جلسه خود را برگزار کنیم امور مربوطه، شرح وظایف و کارهایی که باید انجام شود از سوی سرپرست باشگاه بیان خواهد شد تا کارها صورت بگیرد.

دستیار ویژه بهرام افشارزاده در مورد، اینکه استقلال این روزها نتایج خوبی نمی‌گیرد، اظهار داشت: برای همین به تیم آمدیم. قصد ما از ورود به کار کمک بوده و شاید بتوانیم با کمکی که می کنیم وضعیت تیم را در ادامه بهبود ببخشیم.

عبداللهی در مورد اینکه آیا نتایج بد تیم را به دلیل مسائل فنی می‌داند یا مشکلات مدیریتی، تصریح کرد:‌ قرار شد ما کارهای مربوط به افشارزاده را انجام دهیم. بنده و منصور پورحیدری هم در باشگاه هستیم تا امور دیگر را انجام دهیم تا مشکلات تیم حل شود و کارها بهبود پیدا کند.

دیدگاه‌ها  
Metti Totti
0 #1 Metti Totti 1394-11-22 07:03
عمو نصی هنووزم که هنوزه خوشتیپه
8)
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار