139408051648417886398124

تمرین امروز عصر تیم استقلال در حالی برگزار شد که خسرو حیدری و علیرضا رمضانی در تمرین امروز حضور نداشتند.

 

به گزارش استقلال نیوز تیم فوتبال استقلال که صبح امروز در سالن وزنه آکادمی ملی المپیک تمرین بدنسازی انجام داده بود از ساعت 16 در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برنامه‌های تاکتیکی را پشت سر گذاشت.

تمرین امروز حاشیه‌هایی داشت که در زیر می‌خوانید.

* فرزاد مجیدی، خسرو حیدری و علیرضا رمضانی نفراتی بودند که در زمین امروز آبی‌پوشان حضور نداشتند. ظاهرا حیدری و رمضانی به دلیل مصدومیت دیدار با نفت تهران را از دست خواهند داد.

* حدود 20 هوادار تیم استقلال در محل تمرین امروز آبی‌پوشان حضور پیدا کردند. نکته جالب اینجا بود که تعدادی از آنها به دنبال فرهاد مجیدی می‌گشتند و وقتی متوجه شدند وی قرار است چهارشنبه آینده در تمرین آبی‌پوشان حضور پیدا کند ناراحت شده بودند. این تعداد از هواداران به اشتباه تصور می‌کردند مجیدی قرار است امروز در تمرین استقلال شرکت کند.

* قبل از شروع تمرین پرویز مظلومی شاگردانش را جمع کرد و خیلی کوتاه با آنها به گفت‌وگو پرداخت. مظولمی در خصوص عملکرد آبی‌پوشان در دیدار مقابل استقلال اهواز و همچنین بازی آینده به بازیکنان توضیحاتی داد. وی روز گذشته دیدار نفت تهران و الجیش را از نزدیک تماشا کرده بود و درخصوص نحوه بازی شاگردان منصوریان توضیحاتی به بازیکنان استقلال ارائه  کرد.

* امید ابراهیمی که در تمرین صبح امروز حضور نداشت و آرش برهانی که به دلیل سرماخوردگی با آبی‌پوشان تمرین نکرده بود در تمرین تاکتیکی عصر امروز پا به پای دیگر استقلالی‌ها تمرین کردند.

* باد شدیدی در ورزشگاه آزادی می‌وزید که این باد سرد موجب شده بود تا بازیکنانی مثل مهدی رحمتی، روزبه چشمی، امین حاج‌محمدی و یعقوب کریمی با کلاه در کنار سایر بازیکنان تمرین کنند. نحوه پوشیدن کلاه توسط این بازیکنان سوژه بقیه استقلالی‌ها شده بود به خصوص رحمتی که یکی دو بار توسط همبازیانش با کنایه روبرو شد.

* در ابتدای تمرین امروز بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس بازی آقاوسط انجام دادند. در بخش بعدی استقلالی‌ها دوباره زیر نظر قربانعلی‌پور کار استقامتی انجام دادند و در بخش پایانی مجید صالح بازیکنان را به دو گروه سبز و نارنجی تقسیم کرد و از آنها خواست فوتبال در 50 متر زمین حریف تحت فشار انجام شود. وی خیلی تاکید داشت که به محض رسیدن توپ به مدافع مهاجمین بلافاصله روی پای مدافعین بروند و هرگاه این کار با تاخیر انجام می‌شد مربی استقلال تمرین را متوقف می‌کرد.

تمرینات تیم فوتبال استقلال فردا مجددا پیگیری خواهد شد.

تیم فوتبال استقلال روز یکشنبه در ورزشگاه تختی تهران به مصاف نفت خواهد رفت.

 

 

فارس

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار