علیرضا منصوریان

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از بازی با صبا گفت: عنایتی برای استقلال زحمات زیادی کشیده است و هواداران نیز برای او سنگ تمام گذاشتند.

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا منصوریان سرمربی استقلال پس از کسب پیروزی برابر صبای قم در نشست خبری حاضر شد و درباره مسائل مختلف صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

* با حوصله برنده شدیم

بازی پر حوصله و سختی را پشت سر گذاشتیم. می‌دانستیم صبا ضد حملات خوبی می زند. ما یک روز ریکاوری کردیم و یک روز هم مجبور شدیم به بازیکنان اصلی استراحت مطلق بدهیم، برنامه‌مان صبر و حوصله بود. ما نمی‌خواستیم به زمان توجه کنیم. صبا موقعیتش با ما یک شکل بود. ما به دنبال دومی و آنها به دنبال بقا بودند. ایده‌های دو تیم نزدیک بود. خدا را شکر می‌کنم. از تیمم ممنونم که صبر و حوصله داشت. مالکیت توپ‌مان را بالا بردیم و این برد را به هوادارانمان تقدیم می‌کنم که صبر آنها باعث شد پیشرفت کنیم. یک تشکر هم از ابراهیمی دارم. او دو گل زد ولی رهبر تیم ما در میانه میدان بود. او تیم ما را از بازی احساسی دور کرد. او در خیلی از لحظات، مدیریت وسط زمین را داشت و به ما کمک زیادی کرد. او از معدود شماره شش‌هایی است که گل سه امتیازی هم می‌زند. اتحاد تیمی ما از روی سکوهاست. 10 نفره شدن صبا هم البته به ما کمک کرد.

* خرید های زیادی نداریم
صحبت‌های افتخاری ایده کادرفنی است. ما یک سال سخت را گذراندیم. ما یک دوره خوب را طی کردیم تا به موقعیت فعلی رسیدیم. ما یک پشتوانه‌سازی خوب داشته‌ایم. ایده را بر این گذاشتیم که قرارداد همه بازیکنان را تمدید کنیم. از کاوه رضایی که باید تلاش کنیم قراردادش را تمدید کنیم تا به باقی بازیکنان می‌رسیم. ما باید تمدید داشته باشیم و دو بازیکنمان یعنی جپارف و چشمی به جمع ما اضافه می شوند. من فکر می کنم اگر جذب بازیکنی باشد، به تعداد دو تا هم نرسد.
* عنایتی برای استقلال زحمت کشید
عنایتی از کسانی بود که در استقلال دو، سه بار آقای گل شد و هفتاد، هشتاد گل هم به ثمر رساند. هر گل او لبخند به لب هواداران آورده است. در یک مقطعی هم در حقش جفا شد. او خیلی به استقلال علاقمند است. مثل یک هوادار استقلال را دوست دارد. او همبازی من و خرمگاه بوده است. ما وظیفه داشتیم در این مراسم تلاش کنیم و در این مسیر یاری‌اش کنیم. آن لحظه‌ای که رضا را به سمت هواداران می‌بردم، یاد خداحافظی خودم افتادم. احساس کردم او بغض کرده است. دل کندن از این هوادار خیلی سخت است. لذت‌بخش است که برای این هوادار تلاش کنید. هواداران هم برای او سنگ تمام گذاشتند. با شناختی که از او دارم، او می تواند از مربیان خیلی خوب ما باشد. او هوش بسیار بالایی دارد. او با شماره 11 برای ما افتخار زیاد داشته است.
* امیدوارم مصدوم ندهیم
من به سازمان لیگ هم گفتم که باید در برنامه جدید شرایطی را فراهم کنید تا سه ماه سخت اسفند، بهمن و فروردیم متفاوت باشد. ما با تیم هایی بازی می کنیم که شاید 10 روز بازی نکرده باشند. ما مجبوریم ترکیبمکان را عوض کنیم. ما امیدمان به این هست که جایگزین هایمان بتوانند کار خود را به خوبی انجام دهند. ما سعی کردیم تطبیق لازم را داشته باشیم و مسیر پیش روی را با سلامت پشت سر بگذاریم.
* چپاروف را می خواهیم
ما می خواستیم به سپاهان کمک کنیم. با احترام به سپاهانی ها تلاش می کنیم تا این بازیکن را برای خودمان نگه داریم.
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار