سید رضا افتخاری

مدیرعامل استقلال پس از بازی با صبا گفت: مسائل مالی اصلی ترین مشکل تیم های ایرانی حاضر در آسیا بخصوص استقلال و پرسپولیس است.

 

به گزارش استقلال نیوز، سیدرضا افتخاری در مورد پیروزی استقلال مقابل صبای قم اظهار داشت: بابت پیروزی استقلال خوشحالم، اما از عملکرد بازیکنان اصلاً راضی نیستم. ما باید با 3 گل صبا را می‌بردیم. بازیکنان ما بدشانسی آوردند و توپ‌های‌مان تبدیل به گل نشد. به همین خاطر آنها دچار استرس شدند. 

وی افزود: این بازی بسیار برای حفظ کردن فاصله امتیازی‌مان با تراکتورسازی مؤثر بود. گرفتن سه امتیاز کار بزرگی بود که بازیکنان ما امروز انجام دادند. ما اگر می‌باختیم یا مساوی می‌کردیم نمی‌توانستیم به رده دوم برگردیم. با این امتیاز خدا را شکر باز هم رده دوم جدول را پس گرفتیم. حالا می‌رویم که جلوی سپاهان و تراکتورسازی نتیجه لازم را بگیریم و رده دوم‌مان در جدول را تثبیت کنیم. فکر می‌کنم در هفته بیست‌ونهم نایب قهرمانی استقلال مسجل خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: ما با تیم‌هایی بازی داریم که جزو قدرت‌های لیگ برتر به حساب می‌آید. تیم‌های ضعیف معمولا می‌آیند و دفاعی بازی می‌کنند. اما مقابل تیم‌هایی مانند سپاهان یا تراکتورسازی شما باید واقعاً قوی باشید که بتوانید نتیجه بگیرید. استقلال واقعی آن چیزی نبود که شما امروز مقابل صبا دیدید. 

افتخاری درمورد تمدید قرارداد بازیکنان استقلال برای سال آینده خاطر نشان کرد: امروز پیش از آغاز بازی علیرضا منصوریان در رختکن هم به بازیکنان گفت که ما نمی‌خواهیم بازیکنان زیادی بگیریم. سرمربی استقلال تمایل دارد بازیکنانش را حفظ کند. قرار است روزبه چشمی و سرورچپاروف نیز سال آینده به تیم ما اضافه شوند. فکر می‌کنم با جذب این بازیکنان تیم به حد کافی تقویت شود. بعید می‌دانم از بازیکنان جوان فعلی برای فصل آینده کسی از ما جدا شود. استقلال جوان شده است و ما نیاز به یکی دو بازیکن باتجربه داریم. البته بازیکن باتجربه داریم و بیش از این نیازی به بازیکن با تجربه نمی‌بینم. با آمدن آن دو بازیکن هم همه مشکلات‌مان حل می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مطالبات‌تان را از اسپانسر باشگاه گرفته‌اید یا نه، گفت: فعلاً چیزی به ما پرداخت نشده است، تلاش می‌کنیم از اسپانسر پول بگیریم و آن را به مجموعه باشگاه تزریق کنیم. پرونده‌های حقوقی‌مان هم خیلی وقت است تمام شده است. الان فقط پول ساموئل مانده که تلاش می‌کنیم آن را هم پرداخت کنیم. قسط دوم بدهی بقیه بازیکنان طلبکار را هم پرداخت کردیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال پیروزی مقابل صبا را یک گام بلند برای قرار گرفتن در رده دوم جدول دانست و ادامه داد: با این برد امیدمان برای نایب قهرمانی زیاد شد. البته همانطور که گفتم اصلا از این بازی راضی نیستم. انتظار من از بازیکنان استقلال خیلی بیشتر ازاین‌ها بود. بازیکنان استقلال نباید اجازه می‌دادند که کار به لحظات پایانی بکشد.

افتخاری با اشاره به مسجل شدن قهرمانی تیم پرسپولیس خاطر نشان کرد: به هر حال طبیعی است. آنها از همان نیم‌فصل اول امتیازات‌شان را جمع کردند و حالا قهرمان شدند. ما هم همه تلاش‌مان را کردیم که خودمان را به پرسپولیس برسانیم اما قبول کنید که فاصله خیلی زیاد بود، ما به همین خاطر نتوانستیم به پرسپولیس برسیم. الان هم به تلاشمان ادامه می‌دهیم تا سهمیه حضور در لیگ قهرمانی آسیا را بگیریم و عنوان نایب قهرمانی را هم کسب کنیم. همچنین باید در لیگ قهرمانان آسیا هم عملکرد خوبی داشته باشیم و بتوانیم از گروه‌مان صعود کنیم. الان ما یک بازی مهم با الاهلی در تهران داریم که اگر بتوانیم آن را ببریم و به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم آن طرف می‌توانیم راحت‌تر نتیجه بگیریم. 

وی  درباره خداحافظی رضا عنایتی از فوتبال اشاره کرد و گفت: عنایتی برای خداحافظی از فوتبال عجله کرد او به دنبال این بود که به استقلال بیاید و با پیراهن استقلال خداحافظی کند، اما قسمت این نبود. ما تیممان را بسته بودیم و نیازی هم به او نداشتیم. امیدوارم عنایتی هرجا که هست موفق باشد. 

«متاسفانه هیچ حمایتی از نمایندگان ایران در لیگ‌قهرمانان آسیا صورت نمی‌گیرد» مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان این جمله، گفت: تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به کمک نیاز دارند، هر 4 تیم باید از لحاظ مالی پشتیبانی شوند. متاسفانه هیچ توجه و کمکی به این تیم‌ها نمی‌شود. ما نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستیم اما انگار نه انگار. امیدوارم مشکلات ما را حل کند، مشکل بی‌پولی اصلی‌ترین مشکل تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و مخصوصاً استقلال و پرسپولیس است. 

سید رضا افتخاری در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود استقلال با برخی بازیکنان از جمله مرتضی تبریزی بازیکن تیم ذوب‌آهن به توافق رسیده است گفت: بگذارید یک چیزی بگویم امروز در رختکن منصوریان به همه بازیکنان گفت که قراردادتان را تمدید می‌کنیم تا تیم‌مان تکمیل باشد. ما می‌خواهیم استخوان‌بندی تیم را حفظ کنیم و اگر نیاز شد یکی دو بازیکن دیگر را نیز به تیم‌مان اضافه کنیم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار