هواداران استقلال

هواداران استقلال با حضور در ورزشگاه آزادی به تشویق سید مهدی رحمتی پرداختند.

 

 

به گزارش استقلال نیوز،  تیم‌های فوتبال استقلال تهران و سپاهان از هفته پایانی لیگ برتر ساعت 18 امروز در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود و این در حالی است که تا الان حدود 15 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند که از این تعداد حدود هزار هوادار سپاهانی نیز با حضور در آزادی از سکوی پرسپولیسی‌ها تیم خود را تشویق می‌کنند.

* زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان قبل از آغاز بازی به تنهایی به روی نیمکت ورزشگاه آزادی آمده تا ضمن مرور خاطرات گذشته از آخرین وضعیت زمین و فضای ورزشگاه بازدید به عمل آورد. کرانچار زمانی که می‌خواست زمین را ترک کند با سوت و بوق استقلالی‌ها همراه شد اما بدون توجه به استقلالی‌ها به رختکن تیمش رفت.

* اتوبوس استقلال ساعت 16 و 30 و اتوبوس سپاهان ساعت 16 و 40 وارد ورزشگاه شده و بازیکنان را مورد تشویق قرار گرفتند. سپاهانی‌ها با اتوبوس اختصاصی این باشگاه به ورزشگاه آمدند.

* حدود 10 دستگاه اتوبوس هواداران سپاهان را از اصفهان به ورزشگاه آورده و آنها با حضور در روی سکوها کری‌خوانی را برای استقلالی‌ها آغاز کردند.

* سرمربی و بازیکنان استقلال امروز خیلی زودتر از موعد مقرر و تا حتی قبل از ورود اتوبوس تیم ورزشگاه مورد تشویق هواداران قرار گرفتند. ضمن اینکه پیروزی در دربی همچنان سوژه هواداران استقلالی است که هنوز آنها در شعارهایشان به این موضوع اشاره می‌کنند.

* رحمتی از استقلال اولین بازیکنی بود که برای گرم کردن در میان تشویق شدید هواداران وارد زمین شد و از سوی دیگر لی اولیویه‌را گلر سپاهان برای گرم کردن به زمین آمد که استقلالی‌ها او را هو کردند اما این دروازه‌بان به همراه مهدی امینی گلر دوم سپاهان به سمت هواداران سپاهان رفته و برای آنها دست تکان دادند.

* استقلالی‌ها ساعت 17 و 10 دقیقه در میان تشویق هواداران برای گرم کردن وارد زمین شدند.

* دوربین عنکبوتی قبل از آغاز بازی برای بررسی‌های بیشتر به کنار زمین آورده شده است

* رحمتی زمانی که برای گرم کردن به زمین آمد با بی‌مهری هواداران سپاهان مواجه شده و شعارهایی علیه او سر داده شده بود.

* تدارکات سپاهان با بازیکنان سابق این تیم که در حال حاضر در استقلال هستند مثل حیدری، ابراهیمی و پادوانی برخورد گرمی داشت.

* فرشید باقری هافبک نیمکت نشین امروز استقلال برای دقایقی با جلال علی‌محمدی و رضا میرزایی دو بازیکن سپاهان گفت‌وگو کرد.

* شجاع خلیل‌زاده مدافع تیم فوتبال سپاهان توسط طرفداران  این تیم مورد تشویق قرار گرفت که و ی به سمت آنها رفت و برایشان دست تکانت داد.

* طرفدارانی استقلال در پشت نیمکت ذخیره‌ اقدام به تشویق سرور جبارف با نام کوچک این بازیکن کردند که هافبک ازبکستانی از این حرکت استقلالی‌ها خنده‌اش گرفته بود و در آن لحظه تنها به هم تیمی‌های نگاه می‌کرد.

* علیفر گزارشگر مسابقه امروز قبل از آغاز بازی روی نیمکت مشغول استخراج اطلاعات دو تیم و بازیکنان حاضر در زمین بود.

* نکته قابل توجه به هنگام گرم کردن بازیکنان سپاهان این بود که احساس حاج صفی با وجود آنکه کاپیتان تیم سپاهان محسوب می‌شود ا ما به رسم کسوت و سابقه جبارف تمام برنامه‌های گرم کردن تیمش را پشت این بازیکن انجام می‌داد و در واقع جبارف نفر اول سپاهانی‌ها بود.

* طرفداران تیم استقلال با تشویق علیرضا منصوریان به این شکل از سرمربی تیم‌شان حمایت کردند.

* بهنام برزای برای دقایقی با رضا میرزایی بازیکن جوان تیم سپاهان گفت‌وگو کرد.

*قبل از آغاز مسابقه طرفداران استقلال شعارهایی را علیه سپاهانی‌ها سر دادند.

* قاسم کشاورز و رضا عادل‌خانی دو پیشکسوت تیم استقلال که قرار است در بین دو نیمه از آنها تجلیل شود قبل از شروع مسابقه به همراه حجت‌الاسلام مالک در کنار زمین مستقر شدند. قرار است قبل از شروع بازی از این نفرات تجلیل شود و جالب اینجاست که رضا عادل خانی که خودش مسئول تقدیر از پیشکسوتان استقلال است امروز در کنار این دو نفر مورد تجلیل قرار خواهد گرفت.

* هواداران سپاهان قبل از آغاز بازی در واکنش به طرفداران استقلال شعارهایی را سر دادند.

* رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه هم در ورزشگاه حاضر شد.

* امید ابراهیمی و کاوه رضایی  دو بازیکنی که به تازگی وارد جرگه متاهلین شدند توسط استقلالی ها به شدت تشویق شدند.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار