نیمه نخست بازی استقلال و سپاهان

 از هفته سی ام لیگ برتر بازی تیم های استقلال و سپاهان در نیمه نخست با نتیجه 1-0 به سود سپاهان به پایان رسید.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، استقلالی ها در هفته ی سی ام این شانس را دارند تا با کسب پیروزی برابر سپاهان رتبه ی دوم جدول را برای خود نهایی کنند.

شاگردان منصوریان که در هفته ی گذشته توانستند پدیده را در مشهد شکست دهند برابر سپاهانی قرار می گیرند که در هفته های گذشته نتایج خوبی کسب کرده و برای کسب عنوان چهارمی انگیزه های زیادی دارد.

 شرح نیمه اول:

سپاهان دیدار برابر استقلال را بهتر از شاگردان منصوریان آغاز کرد اما استقلالی ها دقایقی بعد از شروع خوب سپاهانی ها حاکم میدان شدند و موقعیت های خوبی خلق کردند که تبدیل به گل نشد. در دقایق پایانی بازی در نیمه اول باز هم سپاهان توپ و میدان را در اختیار گرفت و در نهایت با ضربه محمدی به یک گل رسید تا نیمه اول را برنده به رختکن برود.

شرح گل:

استقلال 0 سپاهان 1 ( مهرداد محمدی 39) : حرکت ترکیبی بازیکنان سپاهان پشت محوطه جریمه با غفلت استقلالی ها به محمدی رسید و ضربه ی این بازیکن با پای راست وارد دروازه رحمتی شد.

دقایق حساس:

دقیقه 12 : توپ ربایی خوب بهنام برزای اولین موقعیت جدی بازی را برای استقلالی ها ساخت اما در مرحله ی اول کاوه رضایی نتوانست از موقعیت خود استفاده کند و پس از آن ضربه ی جابر انصاری به مدافعان سپاهان برخورد کرد و راهی به دروازه نیافت.

دقیقه 21: ضربه مهرداد محمدی با پای چپ از مرکز زمین با واکنش خوب مهدی رحمتی راهی به دروازه ی استقلال نیافت.

دقیقه 32: اشتباه پادوانی در دفاع استقلال باعث شد تا توپ به پاپی برسد اما ضربه ی این بازیکن را مهدی رحمتی مهار کرد.

دقیقه 33: حرکت انفرادی رسول نوید کیا تا محوطه جریمه استقلال ادامه پیدا کرد اما ضربه ی این بازیکن را مهدی رحمتی با واکنشی زیبا راهی کرنر کرد.

دقیقه 36: حرکت خوب استقلالی ها از سمت چپ با سانتر میلاد زکی پور همراه شد اما جابر انصاری در دهانه ی دروازه نتوانست دروازه ی سپاهان را باز کند تا موقعیت خوبی برای استقلالی ها به هدر برود.

 اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار