سیروس دین محمدی

مربی پیشین تیم استقلال گفت: العین حریف آسانی نیست ولی استقلال توان شکست این تیم را دارد.

 

به گزارش استقلال نیوز، سیروس دین‌محمدی در خصوص تقابل استقلال با العین در مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: کار استقلال در این مرحله سخت‌تر است. العین تیم خوبی است و مسلماً حریف آسانی محسوب نمی‌شود، ولی با این حال استقلال توان عبور از این تیم را دارد، چون تیم منصوریان از لحاظ فنی پتانسیل خوبی دارد. استقلال می‌تواند با استفاده از تاکتیک‌های خاص کادر فنی و همچنین استفاده از ضربات ایستگاهی، مقابل العین به نتیجه دلخواه خودش برسد.

وی ادامه داد: در حال حاضر نقطه ضعف خاصی در استقلال نمی‌بینم و این تیم بازیکنانی دارد که می‌توانند در بازی با العین سرنوشت‌ساز باشند. بازی رفت در آزادی بسیار مهم است و استقلال باید باهوش بازی کند. اگر این تیم در ورزشگاه آزادی گل نخورد، خیلی راحت می‌تواند به العین گل بزند.

پیشکسوت تیم استقلال درباره عملکرد علیرضا منصوریان در فصلی که گذشت گفت: منصوریان عالی نتیجه گرفت و باید به مجموعه استقلال تبریک بگویم. آنها دل هواداران را شاد کردند و امیدوارم در بازی‌های بعدی نتایج خوبی بگیرند.

 

اخبار استقلال(تسنیم)

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار