استقلال تهران

در حالی که تمامی هواداران استقلال توقع ارزان شدن بلیط های ورزشگاه آزادی در بازی حساس با العین را از مسئولین باشگاه داشتند اما گویا مسئولین تازه به فکر درآمد زایی افتاده اند!

 

 

به گزارش استقلال نیوز، با توجه به در پیش بودن دیدار حساس استقلال مقابل العین امارات در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، مسئولان باشگاه استقلال با یکی از اسپانسرهای خود رایزنی کرده تا 50 درصد بلیت طبقه دوم را تقبل کند. این موضوع با موافقت اسپانسر باشگاه روبه‌رو شده و هواداران استقلال می‌توانند بلیت طبقه دوم را به جای 10 هزار تومان به مبلغ 5 هزار تومان خریداری کنند. این مبلغ هم به دلیل الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا تعیین شده چرا که حتما باید بلیت‌فروشی صورت بگیرد.

دیدار رفت استقلال - العین امارات در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه اول خرداد در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
مسعود عشق اس اس
-1 #1 مسعود عشق اس اس 1396-02-24 16:37
دوشنبه هفته آینده روز استقلال ایران است و به همه ایران و آسیا نشون میدیم که پرطرفدارترین تیم آسیا کیست.دوشنبه هفت غروب همه با هم ورزشگاه آزادی رو یکدست آبی میکنیم تا آسیا به لرزه در بیاد..حتی اگر پول برگشتن به خونه رو نداشته باشیم و پای پیاده از عشق مون هواداری کنیم..100 هزار پرچم آبی روز حماسه استقلالیهای ایران در ورزشگاه بزرگ آزادی..پیش بسوی ستاره سوم
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار